تعداد بازدید: 4132

توصیه به دیگران 2

شنبه 21 مرداد 1391-19:53

احمدی لاشکی:تحقیق و تفحص تهدید است،نه فرصت

در انتقاد از طرح تحقیق و تفحص از استانداری مازندران/نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس و یکی از مخالفان طرح تحقیق وتفحص گفت:شرایط زمانی مناسبی برای این کار انتخاب نشده است/ در حال حاضر تحقیق و تفحص باعث شکاف شده و این شکاف هم برای ما آسیب است/ابتدا باید مسائل و مشکلات را با وزرا مطرح کرد و اگر پاسخگو نبودند،در مرحله بعد به سوال و استیضاح برسیم.


مازندنومه: قاسم احمدی لاشکی-نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس-یکی از نمایندگانی است که طرح تحقیق و تفحص از استانداری مازندران را امضا نکرده است.او به سوالات مازندنومه در این زمینه پاسخ داد.

*مازندنومه: به چه دلایلی طرح تحقیق و تفحص از استانداری را امضا نکردید؟

احمدی:حق مسلم نمایندگان است که تحقیق و تفحص داشته باشند و در اصل چیز بدی نیست اما احساس می‌کنم شرایط زمانی مناسبی برای این کار انتخاب نشده است.

اعتقاد دارم زمان پایان دولت دهم، باید به عنوان یک فرصت قلمداد شود و در حال حاضر موضوع تحقیق و تفحص به عنوان یک تهدید محسوب می‌شود.

مثلا" ممکن است در زمان پایانی دولت دهم، سایر استان‌ها دولت را مجاب کرده و برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، از این فرصت استفاده کنند.

در حال حاضر تحقیق و تفحص باعث شکاف شده و این شکاف هم برای ما آسیب است و مازندران هم از این موضوعات آسیب دیده است.

اگر در ابتدای کار دولت بود این قضیه مشکلی نداشت. شکاف بین مجموعه دولت، مجلس و استانداری باعث می‌شود از اصل امور غافل شویم.

*مازندنومه:‌بهتر نبود که ابتدا مسائل مورد اشاره در تحقیق و تفحص با مجموعه استانداری مطرح می‌شد و اگر استانداری پاسخگو نبود،سپس نمایندگان این طرح را ارائه می‌دادند؟الان نوعی شتاب زدگی مشاهده می شود.

احمدی:‌کاملا با این موضوع موافق هستم.از آغاز به کار مجلس نهم دو سه تذکر مکتوب به وزرا دادم و اعتقاد دارم ابتدا باید مسائل و مشکلات را با وزرا مطرح کرد و اگر پاسخگو نبودند،در مرحله بعد به سوال و استیضاح برسیم.

در موضوع تحقیق و تفحص از استانداری هم همین عقیده را دارم. پیش از ارائه طرح و این اتفاقات، باید با شخص استاندار صحبت و ابهامات برطرف شود. کار انتها نباید در ابتدا صورت گیرد.


  • سه شنبه 24 مرداد 1391-0:0

    آقای احمدی چون همشهری ات استانداره این حرف را می زنه -در حقیقت این استان توسط استاندار اداره نمی شد بلکه توسط یک نماینده و معاون استاندار اداره می شده باید تحقیق شود آنها چه کردند بر استانداری و ادارات کل

    • دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

      اومدی نظر بدی دوباره را رفتی؟!!!چه ربطی به مشکل اساسی مردم داره!از گرونی طاقت فرسا گفته؟!ایشون برای جلب نظر دولت به خاطر دو وزیر غرب مازندران حاضر به کوچکترین انتقادی نسبت به فشارهای اقتصادی بر مردم نبوده!!چشم بسته نگو الان شب!!!

      • يکشنبه 22 مرداد 1391-0:0

        درود بر احمدی، واقعا مشخص است که به فکر مردم است نه سیاسی کاری

        • يکشنبه 22 مرداد 1391-0:0

          من با این موضوع استانداری کاری ندارم ولی امیدوارم هر تحقیقی خدای ناکرده تهدید تلقی نشه! احتمالا نماینده نور هم مخالف بودند!!

          • يکشنبه 22 مرداد 1391-0:0

            113میلیارد سهم مازندران تعلق گرفت به دوشهرستان استان یکی از این شهرستان حوزه انتخابیه احمدی لاشکی بود خوب حضر ت ایشان حق دارند از استاندار و تیمش دفاع کنند

            • يکشنبه 22 مرداد 1391-0:0

              1-غرب استان که در تقسیم بودجه- ناعادلانه رقم کلانی از بودجه استان را با پارتی بازی طاهایی بلعید 2-عدم کاندیداتوری طاهایی در انتخابات مجلس لطفی بود که به احمدی شد.3 -طاهایی با احمدی هم محلی اند ... بسه دیگه دلیل بیشتر برای اثبات حمایت های غیرمنطقی احمدی از طاهایی؟

              • يکشنبه 22 مرداد 1391-0:0

                احمدی با اینکه جوونه اما پخته تر نشون داده.متاسفم برای سایر نماینده ها که چشم بسته دارند حرف میزنند


                ©2013 APG.ir