تعداد بازدید: 2870

توصیه به دیگران 3

دوشنبه 23 مرداد 1391-16:22

...الهی بووشه خرج عروسی

گزارش تصویری بازديد فرماندار شهرستان چالوس از برداشت محصول برنج توسط برنجكاران چالوسي

 


مازندنومه،خبر ارسالی روابط عمومی فرمانداری چالوس:روز دوشنبه 23 مردادماه،میرقدیر رضایی- فرماندار چالوس- به اتفاق تعدادی از مسئولان شهری به منطقه فرج آباد این شهر رفته و ضمن بازدید از روند برداشت محصول برنج در چالوس، دقایقی با کشاورزان روزه دار به گفتگو نشست.

رضایی در این بازدید همه مسئولان را موظف به پيگيري و رفع مسائل و مشكلات كشاورزان دانست و افزود:توسعه بخش کشاورزی با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر و فراهم شدن زیرساخت‌های این بخش به نحوی که با کمترین هزینه شاهد رونق کشاورزی و رفاه مردم باشیم مورد تاکید جدی دولت است.
 
فرماندار چالوس پویاتر شدن تشکل های کشاورزی را یادآور شد و اظهار داشت: تقویت زیرساخت های بخش کشاورزی ضروری است و باید به سمت علمی تر ‌کردن کشاورزی حرکت کنیم.

وی خاطر نشان ساخت:بخش کشاورزی به دلیل گستردگی و پیوند های قوی با سایر بخش های اقتصادی به عنوان موتور و محرک اولیه رشد اقتصادی عمل می کند،بنابراین توجه به این بخش بسیار مهم است.

 


  • يکشنبه 9 مهر 1391-0:0

    دیدار صمیمانه و زیبایی بود.
    به نظر من ابتکار خوبی بود از حاج میرقدیررضایی ، فرماندار خستگی ناپذیر چالوس ، و من شاهد بودم که انصافا دلسوزانه پای درددل این قشر زحمتکش نشست. احسنت جناب فرماندار

    • چهارشنبه 8 شهريور 1391-0:0

      درود و خداقوت آقاسید---
      ارادت


      ©2013 APG.ir