تعداد بازدید: 3492

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 26 مرداد 1391-16:31

نقیبی:25 سال پیرتر شدم!

رئیس شورای استان گفت:اعضای شورای روستا زحمت بدون مزد می کشند/برخی روستاها از بعضی شهرها هم جلوتر هستند/‌در طول شش سالی که خبرنگاران در کنار ما بودند نتوانستیم خدمتی برای آنها داشته باشیم/عکس‌های سال 86 من را ببینید متوجه می‌شود که 25 سال پیرتر شدم/در مجموعه شورای استان افرادی حضور دارند که حتی لایق نمایندگی مجلس هستند.


 مازندنومه،کلثوم فلاحی:رئیس شورای استان در مراسم تجلیل از خبرنگاران ، اظهار داشت: شورای استان متشکل از نماینده 19 شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه 770 عضو در شوراهای شهر و روستا داریم، تصریح کرد:‌ در رسانه‌ها اعضای شورای شهر بیشتر مطرح هستند در حالی که اعضای شورای روستا هم زحمت بدون مزد می کشند.

فرامرز نقیبی با بیان اینکه اعضای شورای روستا، استان و شهرستان هیچ دستمزدی از سیستم ندارند، افزود:‌ شوراها NGO های خودگردان هستند.

 این مسئول با اشاره به اینکه خدمات شوراها در روستاها باید دیده شود، تصریح کرد:‌ برخی روستاها از بعضی شهرها هم جلوتر هستند.

وی با بیان اینکه هر 365 روز سال متعلق به خبرنگاران است، گفت:‌ نقدهای سازنده خبرنگاران باعث می‌شود مدیران توانمند شوند.

 رئیس شورای استان مازندران یادآور شد:‌در طول شش سالی که خبرنگاران در کنار ما بودند نتوانستیم خدمتی برای آنها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه همه از شورا طلبکار هستند و به واسطه آرایی که داده‌اند در این زمینه حق هم دارند، خاطرنشان کرد:‌ اما هیچکس دنبال دغدغه شورا نیست.

 نقیبی افزود:‌مثل خبرنگاران که از حداقل‌ها محروم هستند، شوراها هم همین وضعیت را دارند و پس از پایان حضور در شورا از هیچگونه امکانات و خدماتی بهره‌مند نیستند.

وی با بیان اینکه در مجموعه شورای استان افرادی حضور دارند که حتی لایق نمایندگی مجلس هستند، گفت:‌ این افراد، پرکار و پرتوان هستند اما به واسطه مظلومیت شورای استان، شناخته شده نیستند.

 نقیبی افزود:‌ عکس‌های سال 86 من را ببینید متوجه می‌شود که 25 سال پیرتر شدم.

وی ادامه داد:‌شورا به جایی نمی‌رسد مگر با تفکرات گروهی، گروهی که منافع مشترک آنها، منافع مردم باشد.

گفتنی است در این مراسم چند نفر دیگر از اعضای شورای استان از جمله:قاسم زاده،کوروش حسین زاده،نرگس کمالی و نیز رستم دهقان-رییس خانه مطبوعات مازندران-سخنرانی کردند.

*رسانه‌های مجازی، حیثیت و اعتبار استان هستند

رئیس انجمن رسانه‌های مجازی مازندران در این مراسم اظهار داشت:‌ با توجه به رشد فناوری اطلاعات در کشور و فعالیت گسترده سایت‌ها در مازندران، نیاز بود که انجمن رسانه‌های مجازی تشکیل شود.

عباس رمدانی ادامه داد:‌ رسانه‌های مجازی، حیثیت و اعتبار استان هستند.

 وی با اشاره به اینکه در راستای تقویت استان؛ خانه مطبوعات و انجمن رسانه‌های مجازی، یک ظرفیت هستند، تصریح کرد:‌ انتظار داریم اگر مطلب و انتقادی نوشته می‌شود، شورا و شهرداری پاسخگو باشند.


  • شنبه 28 مرداد 1391-0:0

    نقیبی افزود:‌ عکس‌های سال 86 من را ببینید متوجه می‌شود که 25 سال پیرتر شدم. !!!!!!!!! آقای نقیبی! مایملک شما و اعضای شورای شهر در این 5 سال چند برابر شده . حالا دوستان و اقوام درجه یک را محاسبه نمی کنیم تا بعد.......

    • شنبه 28 مرداد 1391-0:0

      جناب آقای نقیبی لطفا ار آقای ناصر احمدی عضو شورای عالی استانها سئول کنید تاثیر حضور ایشان برای استان چه بوده اایشان چند مطلب را در جلسات شورای عالی کشور بیان کرده تا حالا حتی یکبار هم صحبت کرده

      • جمعه 27 مرداد 1391-0:0

        وقتی کاری برای ساری نکردی! 100 سال پیرتر شو!
        اصلای فدای سر ساروی ها که پیر شدی!
        فدای یک تار موی همه ی ساروی هایی که با امید تورا انتخاب کردند ،اما تکروی و منفعت طلبی شما و اهداف شخصی شما ، ثمره ی انتخابشان شد!
        البته تمام دوستان شما در شورای شهر هم ، وضعیتی بسیار بدتر از شما دارند!!!
        ای کاش میشد این شورای شهر را برداشت ، چون یک قدرت برای یک سری از افراد درست شده است که جیب خود را پر کنند ! همین و بس!


        ©2013 APG.ir