تعداد بازدید: 6765

توصیه به دیگران 4

سه شنبه 14 شهريور 1391-22:41

آرامشم را در تو جویم...

گزارش+گزارش تصویری از ملاقات قاسم رضایی و کمیل قاسمی-قهرمانان مازندرانی المپیک لندن- از کودکان سرطانی


مازندنومه،کلثوم فلاحی:قاسم رضایی و کمیل قاسمی قهرمانان مازندرانی المپیک لندن، به همت مجمع خیران بیمارستان در دست احداث فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک، با کودکان مبتلا به سرطان در بیمارستان بوعلی‌سینا ساری، ملاقات کردند.در این ملاقات خانم باقری- مجری برنامه کودک تلویزیون استانی- هم حضور داشت.پیش از مشاهده عکس ها،گفت و گوی ما را با کمیل قاسمی و قاسم رضایی بخوانید.

*خیران همت کنند

مازندنومه:‌ چگونه شد که به دیدار کودکان مبتلا به سرطان آمدید؟

قاسمی: از طرف مجمع خیران ماهک دعوت شدم که ملاقاتی از کودکان سرطانی داشته باشم و من هم با تمام وجود به این مکان آمدم و هر کاری که بتوانم برای این عزیزان انجام می‌دهم.

مازندنومه : چه اندازه با مشکلات بیماران مبتلا به سرطان به ویژه سرطان در کودکان آشنایی دارید؟

‌قاسمی: از سرطان در همان اندازه‌ای می دانم که مردم می‌دانند،امروز آمدم تا از نزدیک مشکلات این کودکان را ببینم و بتوانم صدای این کودکان را به مسئولان برسانم.

مازندنومه:آیا مردم را به مشارکت در احداث این بیمارستان دعوت می‌کنید؟

 قاسمی:خیران همت کنند تا هرچه زودتر این بیمارستان احداث شود و کودکان مبتلا به سرطان ، فضای تخصصی در اختیار داشته باشند، حضور مردم در این مکان و دیدار از کودکان سرطانی و کمک‌های معنوی می‌تواند در روحیه این کودکان تاثیرگذار باشد.

مازندنومه:جامعه ورزش را چگونه به مشارکت می‌طلبید؟

قاسمی:جامعه ورزش با هرچه در توان دارد به احداث این بیمارستان کمک کند، این کودکان واقعا با مشکل مواجه هستند و ورزشکاران بیایند و از نزدیک مشکلات این بچه‌ها را لمس کنند و حتی حضور ورزشکاران هم می‌تواند تاثیرگذار باشد.

*‌نمی‌دانم چه بگویم

مازندنومه:‌در رابطه با دیدار با کودکان سرطانی، بگویید چه احساسی دارید؟

رضایی :‌نمی‌دانم چه بگویم، بچه‌ها را که دیدم خیلی متاثر شدم. تمام خانواده‌هایی که اینجا هستند مشکل هزینه درمان دارند، شاید این بیماری برای هر خانواده‌ای اتفاق بیفتد و همه باید دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم.

 خیران به این خانواده‌ها کمک کنند تا بچه‌های بیمار به زندگی عادی برگردند، این بچه‌ها هم بتوانند با بهبودی به جامعه خدمت کنند.

مازندنومه:‌ با مشکلات بیماران سرطانی آشنایی داشتید؟

رضایی:با مشکلات بیماران سرطانی از قبل آشنا هستم ، نوع صورت، سر و ریزش مو و در این دیدار بسیار متاثر شدم، اغلب خانواده‌های این بیماران از طبقه ضعیف جامعه هستند.

 احداث بیمارستانی مخصوص کودکان سرطانی، اقدام بسیار پسندیده‌ای است، نه تنها کودکان سرطانی مازندران، بلکه کودکان بیمار از سایر استان‌ها به ویژه شمال کشور می‌توانند از خدمات این بیمارستان استفاده کنند.

 مازندنومه: قاسم رضایی جامعه ورزش را به مشارکت در احداث این بیمارستان دعوت می‌کند؟

رضایی:من عضو کوچکی از جامعه ورزش هستم که وظیفه خود می‌دانم در این مجامع حضور یافته و از این کودکان دیدار کنم و جامعه ورزش هم باید به هر نحوی که می‌تواند به این عمل خداپسندانه کمک کند. اعتقاد هم نداریم که کمک فقط مادی باشد. 


  • شنبه 18 شهريور 1391-0:0

    دوست داشتم تخصص پزشکان را داشتم نه تفکر آنها را
    آنوقت وضعیت جامعه اینی نبود که میبینیم

    • پنجشنبه 16 شهريور 1391-0:0

      خانم فلاح در کنار عکس پهلوانان تصویر دکتری را به نمایش گذاشته اید که او تخصص دومش تلکه کردن بیماران است تا پایبندی به قصمش

      • پنجشنبه 16 شهريور 1391-0:0

        عکس ...یکی از پزشک نماهای معروف استان میباشد که بیشتر بیماران بابلی وفریدونکناری را تلکه کرده و در زمان جراحی زیرمیزیهای زیادی گرفته. ودر هردو شهرستان اخراج شده

        • چهارشنبه 15 شهريور 1391-0:0

          بخواست خدا مسئولین پیگیری می کنند!!!
          پهلوانان دستتون درد نکنه
          همین امروز دیره بلند شید اقایان
          خودتون رو جای این والدین بگذارید!
          متاثر شدم خیلی..........

          • چهارشنبه 15 شهريور 1391-0:0

            احسنت.


            ©2013 APG.ir