تعداد بازدید: 2939

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 16 شهريور 1391-0:23

افتتاح یواشکی/مگر از خبرنگاران واهمه داشتید؟

در نامه اعتراضی خبرنگاران بابلی عنوان شد: آیا مسئولان تصمیم گیر برای حضور خبرنگاران محلی در  افتتاحیه مسکن مهر واهمه داشته اند که نکند نارسایی هایی در وضعیت زیر ساخت های این پروژه از جمله آماده نبودن تاسیسات و خدمات رفاهی آن را مورد پرسش قرار گرفته و اطلاع رسانی شود؟ و یا صرفا قصد چاپ سفارشی اخبار را داشته اند؟


مازندنومه،زینب حبیب پور:در پی دعوت نشدن خبرنگاران بابلی به مراسم افتتاح پروژه مسکن مهر این شهرستان که روز 13 شهریورماه با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزارشد،تعدادی از خبرنگاران بابلی با انتشار نامه ای به این روند نامبارک اعتراض کردند.متن نامه در پی می آید:


بسمه تعالی
 
خبرنگاران پیام آوران راستی و درستی هستند(احمدی نژاد)
 
 
جناب آقای طاهایی

استاندار محترم مازندران 
 
احتراما، به استحضار می رساند که در جریان افتتاح پروژه مسکن مهر شهرستان بابل که با تشریف فرمایی معاون محترم رییس جمهور اسلامی ایران و وزیر محترم مسکن و شهرسازی و جمعی از مسئولان در عصر روز دوشنبه مورخ 13/6/91 همراه بود،متاسفانه از خبرنگاران شهرستان بابل برای حضور در این مراسم دعوتی به عمل نیامد.
 
اگر چه این عمل توهین آمیز از سوی مسئولان شهرستان بابل به مسئولان استانداری نسبت داده شده است اما شایسته است این نکته یادآوری شود که نادیده گرفتن نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی به افکار عمومی غیر قابل توجیه است و هنوز از فرمایشات داغ و پر حرارت جناب عالی و دیگر مسئولان استان و شهرستان بابل در 17 مرداد-روز خبرنگار- یک ماه نگذشته که این گونه با خبرنگاران برخورد می نمایند. 
 
سوالی که مطرح می شود این است: آیا مسئولان تصمیم گیر برای حضور خبرنگاران محلی در این افتتاحیه واهمه داشته اند که نکند نارسایی هایی در وضعیت زیر ساخت های این پروژه از جمله آماده نبودن تاسیسات و خدمات رفاهی آن را مورد پرسش قرار گرفته و اطلاع رسانی شود؟ و یا صرفا قصد چاپ سفارشی اخبار را داشته اند؟
 
نمی دانیم که نقش استاندار محترم در جلوگیری از ورود خبرنگاران بابل به این جلسه تا چه اندازه است؟ اما اطمینان داریم این برخورد خاطره تلخی را در اذهان خبرنگاران به وجود آورده است و نشان دهنده همسو نبودن زبان کلام با زبان رفتاری مسئولان تصمیم گیر است که امیدوارم این برخورد نشان دهنده دیدگاه شخصی استاندار نسبت به خبرنگاران و اهمیت کار و ارزش حرفه آنها نباشد و با کسانی که در زیر مجموعه ایشان در محدوه قانونی مانع کار و فعالیت خبرنگاران شده اند برخورد مناسب صورت پذیرد که یقینا تکرار این رفتار ها در آینده بیش از همه از این بابت در افکار عمومی آسیب خواهند دید.


  • شنبه 18 شهريور 1391-0:0

    فرماندار بابل ... اعتقادی به کار خبری و خبرنگاران نداره! نگا به ...نکنید. تازه معلومه از خبرنگارا واهمه دارن!

    • پنجشنبه 16 شهريور 1391-0:0

      مسئولا دوربین دوس دارن، شماهام برین نفری یه دوربین گنده بخرین که فیلم مسئولا رو خوب بگیره. بعدشم صدا و سیما بود دیگه، شما رو می خواستن چیکار

      • پنجشنبه 16 شهريور 1391-0:0

        ريز ميبيننتون

        • (یک بدبختی مثل شما)پاسخ به این دیدگاه 0 0
          پنجشنبه 16 شهريور 1391-0:0

          به خاط اینکه خود شما خبرنگارا شان خودتون رو پایین آوردید چند نفر از شما تو جلسه محمود آباد بودیدن (حدود 800نفر) کدومتون جلسه و حرف های هادی خان ابراهیمی رو شنیدید؟ (همه) پس چرا یک نفر پا نشدید به حرف های بی منطق و احساسی تبلیغاتی او جواب بدین!
          این یک باور عمومی شده که خبرنگارای استان یک عده سیاهی لشگرن تو جلسات! بجز معدود خبرنگارانی که به تعداد انگشتان دست هم نمی رسن! البته اونهام وابستگی های شدیدی به نهاد های دولتی دارن چون مخاطب اون ها مردم نیستن مدیران و کارمندان!
          تامادامی که مستقل و مستدل فکر نکنید کسی شمارو به حساب نمیاره حرف های استاندارم که در پاسخ به درخواست آقای صادق رنجبر بود جهت رفع تکلیف از زبان مبارکش ادا شد!
          والا بارها نقد منطقی و منصفانه ای را توی همین مازندنومه خودم دریغ از یک مدیر پاسخگو!

          • بابل بزرگپاسخ به این دیدگاه 0 0
            پنجشنبه 16 شهريور 1391-0:0

            در این دولت کریمه آنچنان چیزهایی را شاهد بودیم که چنین اتفاقاتی نه تنها جای شگفتی ندارد بلکه غیر از این باشد باید تعجب کرد!!!!!!!!!!!!!!

            • همکاری از بندپیپاسخ به این دیدگاه 0 0
              پنجشنبه 16 شهريور 1391-0:0

              قابل توجه :

              امضاء آقای "نیاز آذری"یا خبرنگارش که اینه همه ادا دارند نیست!

              • کلانشهر بابلپاسخ به این دیدگاه 0 0
                پنجشنبه 16 شهريور 1391-0:0

                جای تاسف دارد که همچین پروژه عظیمی در استان افتتاح شد ، ولی از خبرنگاران پرتلاش و زحمت کش دعوت به عمل نیامده بود . جناب فرماندار ، آقای استاندار و دیگر مسئولین چرا نباید برای افتتاح همچین طرحی که در کشور نمونه است از خبرنگاران دعوت نشود ؟ کدام عقل سلیمی این را باور میکند

                • پنجشنبه 16 شهريور 1391-0:0

                  مگر میشود مدیران این دولت از خبرنگاران واقعی واقعی واقعی واقعی واقعی واقعی واقعی واهمه نداشته باشد.

                  • پنجشنبه 16 شهريور 1391-0:0

                    فرماندار بابل پس چکاره بود؟!


                    ©2013 APG.ir