تعداد بازدید: 3453

توصیه به دیگران 17

جمعه 24 شهريور 1391-22:9

بهداد:وضعیت بهتر شده است

بهداد سلیمی ماهکی شد/گزارش+گزارش تصویری از ملاقات بهداد سلیمی با بچه های سرطانی


مازندنومه،کلثوم فلاحی:بهداد سلیمی، قهرمان طلایی وزنه‌برداری المپیک لندن به ملاقات کودکان مبتلا به سرطان رفت و از بیمارستان در دست احداث فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان، بازدید کرد.

این بیمارستان در ضلع غربی بیمارستان بوعلی سینا در زمین اهدایی مرحوم دکتر شهیدی در دست احداث است و پس از بیمارستان محک تهران، دومین مرکز فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان در سطح کشور محسوب می شود.

پس از این بازدید با بهداد سلیمی گفت و گو کردیم.

* از احساس تان در این ملاقات بگویید.

بنا داشتم که به این مرکز مراجعه کرده و آنچه در توان دارم برای کمک به کودکان سرطانی، دریغ نکنم. حضور در المپیک، این کار را کمی به تعویق انداخت و پس از آن هم کمی مشغول بودم.

 از فعالیت مجمع خیران ماهک برای احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان سرطانی در مازندران مطلع نبودم وگرنه خیلی زودتر می‌آمدم و اینک که در جریان کار قرار گرفتم، هرچه در توان دارم برای احداث بیمارستان کمک می‌کنم.

*جامعه ورزش را برای مشارکت در احداث این بیمارستان به کمک می‌طلبید؟

نه تنها جامعه ورزش،از همه مردم دعوت می‌کنم تا به احداث این بیمارستان کمک کنند تا بتوانیم شاهد درمان و بهبودی کودکان سرطانی در بیمارستان ماهک باشیم.

* از المپیک بگویید، دوست داشتیم وزنه سوم را هم بلند می کردید، خودتان خواستید وزنه سوم را بالای سر نبرید؟

 دوست داشتم وزنه سوم را هم می‌زدم اما نشد، شرایط مسابقه به گونه‌ای پیش نرفت که بتوانم این کار را انجام دهم، خودم مایل به انجام کار بودم.

*پس از مسابقات فرانسه در سال گذشته، از وعده‌های عمل نشده مسئولان گلایه داشتید، اکنون وضعیت به چه صورت است؟ به وعده‌ها عمل می‌کنند؟

 اکنون وضعیت بهتر شده است. 



©2013 APG.ir