تعداد بازدید: 2117

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 5 مهر 1391-16:43

چرا آقای رییس جمهوری با نشریات داخلی مصاحبه نمی کند؟

این پرسش اساسی همچنان برای افکارعمومی بی جواب مانده چرا دکتر احمدی نژاد از مصاحبه اختصاصی با رسانه های داخلی طفره می رود؟ آیا ایشان از طرح های پرسش های داخلی واهمه دارند؟آیا احمدی نژاد شجاعت پاسخگویی به نشریات داخلی را ندارد؟


مازندنومه؛یادداشت مهمان،ایرج نیازآذری:برای شهروندان ایرانی و به خصوص اصحاب رسانه و مطبوعات همواره این سوال مطرح است که چرا آقای احمدی نژاد در سفرهای خارجی در چندین نوبت با جراید و خبرگزاری های خارجی مصاحبه می کند اما علاقه ای برای گفت وگو با نشریات داخلی ندارد.

سر این قصه چیست ،کسی ازآن مطلع نیست. جالب آنکه حجم بالای سفرهای خارجی ریاست جمهوری را مصاحبه با شبکه های مختلف خبری پرمی کند و رسانه ملی و نشریات وابسته به دولت،تمامی این مصاحبه ها را پوشش می دهند.

 از طرفی عمده مصاحبه رییس دولت با رسانه های داخلی به گفت و گوی یک طرفه و کم اثر با صدا و سیما و گاه گاهی به صورت کنفرانس عمومی برگزار می شود.

 اما این پرسش اساسی همچنان برای افکارعمومی بی جواب مانده چرا دکتر احمدی نژاد از مصاحبه اختصاصی با رسانه های داخلی طفره می رود؟

 آیا ایشان از طرح های پرسش های داخلی واهمه دارند؟

آیا احمدی نژاد شجاعت پاسخگویی به نشریات داخلی را ندارد؟

 آیا رییس جمهوری سطح خبرگزاری های داخلی را برای مصاحبه اختصاصی پایین می داند؟

 بهتر بود رییس جمهوری برای تنویر افکار عمومی به سوالات رسانه های داخلی به صورت شفاف پاسخ دهد.

سوالاتی درباره تورم ، بیکاری ، نوسانات نرخ ارز،اجرا نشدن قانون ، مشکلات معیشتی مردم ،اجرانشدن بسیاری از مصوبات سفرهای استانی ، محدود شدن آزادی بیان ، کاهش رشد اقتصادی و پرسش هایی از این دست.

به نظر می رسد بی توجهی رییس جمهوری به رسانه های داخلی آسیب جدی به اعتماد عمومی وارد می کند و ذهنیت هایی منفی برای افکار عمومی پدید می آورد.پ

 امیدوارم مشاوران دکتر احمدی نژاد تا دیر نشده به ایشان یادآوری نمایند که رسانه های داخلی هم حق پرسشگری دارند. 

ایمیل نویسنده: (irajniaz@yahoo.com)


  • شنبه 8 مهر 1391-0:0

    چرا خاتمي نمي كرد؟ چرا هاشمي نمي كرد؟ شما چرا درباره اين دو بزرگوار سوال نمي كنيد؟ شعار فضاي باز سياسي را كه خاتمي داد، او چرا مصاحبه نمي كرد؟

    • پنجشنبه 6 مهر 1391-0:0

      چون خارجیا بیترترن


      ©2013 APG.ir