تعداد بازدید: 5315

توصیه به دیگران 3

پنجشنبه 20 مهر 1391-0:12

برزگر رفت/مدیر روابط عمومی پیام نور تغییر کرد

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران عزل شد/گفته می شود این عزل و نصب با انگیزه‌های سیاسی و به تحریک افرادی از درون و بیرون سازمان صورت گرفته است/پیش تر قرار بود فردی نزدیک به یکی از نمایندگان مجلس در این سمت قرار گیرد/مدیر جدید روابط عمومی این دانشگاه دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی صنایع است.


مازندنومه:همزمان با جلسه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان مازندران، بالاخره پس از کش و قوس‌های بسیار، حسین برزگر-مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران و مدیر نمونه روابط عمومی پیام نور کشور-از سمتش عزل و یکی از اعضای هیات علمی این دانشگاه از سوی رئیس دانشگاه پیام نور مازندران به عنوان مسئول جدید روابط عمومی معرفی شد.

 لازم به ذکر است حسین برزگر ولیکچالی فوق لیسانس رشته جامعه‌شناسی و روزنامه‌نگار برتر سه دوره از جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها و عضو شورای روابط عمومی استان و مشاور رسانه‌ای استانداری در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی است که در سال 90 به عنوان مدیر روابط عمومی برتر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور انتخاب شده بود.

 مدیر جدید روابط عمومی این دانشگاه دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی صنایع است و تجربه و تخصص  چندانی در زمینه روابط عمومی ندارد.

 گفته می شود این عزل و نصب با انگیزه‌های سیاسی و به تحریک افرادی از درون و بیرون سازمان صورت گرفته است.

پیش تر قرار بود فردی نزدیک به یکی از نمایندگان مجلس در این سمت قرار گیرد که با مخالفت سازمان مرکزی دانشگاه قرار گرفت.

 گفتنیست محمود احمدی نژاد  چند روز گذشته نامه ای انتشار داد و در آن از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست از هر گونه عزل و نصب در سازمان متبوع شان به درخواست نمایندگان مجلس خودداری کنند.


  • محمدی رکابدارکلاییپاسخ به این دیدگاه 1 0
    سه شنبه 26 دی 1391-0:0

    ارزش و اعتبار جناب برزگر والاتر از بودن در سمت روابط عمومی پیام نور بود و شناسایی این ارزشها و اعتبارات و قدردانی از آقای برزگر از عهده ریاست پیام نور استان خارج بود و ایشان وجدان را زیر سوال بردند.برای انسانهای با تجربه و روشن فکری چون برزگر راه های موفقیت روزافزونی است...به امید دیدن آن روزها برای ایشان و خانواده محترمشان

    • چهارشنبه 10 آبان 1391-0:0

      خداراشکر که رفت کاری ندارم که چه کسی آمد ولی ایشان بدرد این پست نمی خورد

      • يکشنبه 23 مهر 1391-0:0

        برزگر رفت;چون لیاقتش خیلی بیشتر از اینهاست و درک موحدمنش خیلی کمتر از اینها!

        • دوستدار ولایتپاسخ به این دیدگاه 0 0
          شنبه 22 مهر 1391-0:0

          با عرض سلام بنده صحبت خود را با گفتار مبارک مقام معظم رهبری در مورد جوانان آغاز می کنم:جوان مؤمن و معتقد و مخلص هيچ چيزي نمي خواهد جز ميداني براي مجاهدت و مبارزه در راه خدا و سازندگي.
          جوانان را بايد در صحنه نگه داشت، روحيه ي بسيجي شان بايد حفظ شود. مسأله ي مهم در امر سازندگي و بازسازي كشور، سپردن كارها بدست جوانان است. اگر ما مطیع ولایت هستیم و سخنان مقام معظم رهبری برایمان حجت است نباید با تعویض یک مدیر و سپردن کار به یک جوان مستعد ناراحت شده و به جای همراهی و مساعدت با ایشان به منظور بالندگی هر چه بیشتر دانشگاه پیام نور استان به دنبال تفرقه افکنی باشیم .چون همانطور که از قدیم گفته شده این میزها برای هیچ کس وفا نمیکند و مهم خدمت رسانی به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است. با تشکر

          • جمعه 21 مهر 1391-0:0

            اقای موحدی خودش مدیر ضعیفی است وباید تاسف خوردکه سیاسیون در امرفرهنگی دخالت میکنند اقای شجاعی خوب نیروهایشان را میکارند

            • جمعه 21 مهر 1391-0:0

              خدا رو شکر که رفت .چون به شدت در انتخاب روزنامه ها گزینشی عمل میکردنند

              • جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نورپاسخ به این دیدگاه 1 0
                پنجشنبه 20 مهر 1391-0:0

                ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران از انتخاب هوشمندانه آقای دکتر موحد منش کمال تشکر را داریم

                • پنجشنبه 20 مهر 1391-0:0

                  خزان روابط عمومی ها فعال استان فرا رسید.باید روابط عمومی استانداری مازندران هوشیارتر عمل کند.نگاهی به برگ ریزان روابط عمومی های فعال وبا تجربه استان از جمله:حسین نژاد.سعادت فر.برزگر.مدانلو که همگی عضو شورای روابط عمومی استان بوده اند نشان میدهد باید اندکی سیاسی کاری وملاحظه کاری را کنار گذاشت.از همیجا به همشون خدا قوت عرض نموده واز همگی انها که حرفهایی برا گفتن داشته وفقط بله قربان گوی محض مدیران خود نبوده اند تشکر وانصافا آقای رستمعلی باید هم حواسش برای خودش جمع باشد وهم از این دوستان به نحو شایسته ای تقدیر کند


                  ©2013 APG.ir