تعداد بازدید: 1846

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 1 آبان 1391-23:27

شهری پرکرشمه/مشکلات فریدون کنار تمامی ندارد

 پایگاه بهداشت شهید بصیر 2 فریدون کنار که خدمات پیشگیری از بیماری ها را به نوزادان و مادران انجام می دهد طی یک سال چندین مرتبه ساختمان عوض کرده است/فرماندار شهرستان قادر به اداره امور نیست و هم اکنون نماینده منطقه و نیز رئیس شورای اسلامی شهر و حتی امام جمعه شهرستان در دو نوبت گذشته در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت نکردند.


مازندنومه،عظیم غلامی:تغییر مکان و خانه به دوشی مرکز بهداشت در فریدون کنار داد خانواده های این شهر را در آورده است.

 تعدادی از خانواده های فریدونکناری طی تماسی با ما از جابه جائی پایگاه بهداشت شهید بصیر 2 فریدون کنار ابراز گله مندی کردند و افزودند: چرا باید یک مکان که خدمات پیشگیری ازبیماری ها را به نوزادان و مادران انجام می دهد طی یک سال چندین مرتبه ساختمان عوض کند؟

این در حالیست که بیشتر مراجعه کننده های این مرکز درمانی مادران باردار و مادرانی هستند که دارای نوزاد هستند.

مردم فریدون کنار از سوءمدیریت در بخش درمان شهرستان رنج می برند و این موضوع را مکررا توسط رسانه ها و مسئولان شهری به اطلاع دانشگاه علوم پزشکی مازندران و استاندار رسانده اند و تا به امروز شهروندان هیچگونه اقدامی در این رابطه مشاهده نکرده اند.

از طرفی فرماندار شهرستان نیز قادر به اداره امور نیست و هم اکنون نماینده شهرستان در مجلس و نیز رئیس شورای اسلامی شهر و حتی امام جمعه شهرستان حداقل در دو نوبت گذشته در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت نکردند.

ما پیش تر نیز درباره سوء مدیریت در فریدونکنار مطالبی را نوشته بودیم اما اتفاقی نیفتاد و اراده ای برای حل مشکلات شهرستان،به ويژه در بخش درمانی وجود ندارد.

یکی از مسایل مهم مربوط به بخش درمان در فریدون کنار موضوع زیرمیزی گرفتن برخی پزشکان در تنها بیمارستان شهر است که با وجود ارایه سند و مدرک(حداقل توسط خودم) تاکنون اقدام خاصی در برخورد با پزشکان متخلف صورت نگرفته است.


  • سه شنبه 2 آبان 1391-0:0

    شما فکر میکنید فرماندار جویبار قادر به اداره امور هست؟
    کسی خبر داره این آقا اصلا توان مدیریت نداره؟!!!!!!!!!!!!!


    ©2013 APG.ir