تعداد بازدید: 2177

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 4 آبان 1391-22:35

20 آبان،بیستمین نمایشگاه کتاب برپا می شود

20 تا 27 آبان ماه،بیستمین نمایشگاه کتاب در مازندران برگزار می‌شود/ از نویسندگانی که در زمینه فرهنگ و سنت‌های مازندران کتاب نوشتند تجلیل می شود و در زمان برپایی نمایشگاه کتاب،ناشران برتر نیز تجلیل خواهند شد.


مازندنومه،خبرارسالی روابط عمومی ارشاد مازندران:از 20 تا 27 آبان ماه،بیستمین نمایشگاه کتاب در سطح استان مازندران برگزار می‌شود.
 
بر اساس این گزارش، در جلسه ستاد هفته کتاب از 21 دستگاه دولتی مازندران دعوت شد تا برگزاری هفته کتاب در مازندران مورد توجه جدی تر قرار گیرد.
  
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دراین رابطه گفت: برای برپایی نمایشگاه کتاب در سطح استان مازندران نیاز به همراهی و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی استان داریم و شرح وظایف همه دستگاه‌های اجرایی استان را اعلام و ابلاغ کردیم.
  
ابراهیمی در تشریح برنامه‌های هفته کتاب در سطح استان مازندران گفت: توزیع کتاب در سطح ندامتگاه‌ها، مدارس و دانشگاه ها نیز در برنامه کاری ما قرار دارد.
 
وی در ادامه از برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با موضوع‌های کتاب در کنار نمایشگاه‌ها خبر داد و بیان داشت: دعوت و تجلیل از ناشران برتر نیز در برنامه کاری این اداره کل قرار دارد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دیگر برنامه‌های هفته کتاب در سطح استان مازندران را تجلیل از نویسندگانی که در زمینه فرهنگ و سنت‌های مازندران کتاب نوشتند عنوان کرد و گفت: در زمان برپایی نمایشگاه کتاب از ناشران برتر نیز تجلیل می‌شود.
 
 
گفتنی است نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران، بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.



    ©2013 APG.ir