تعداد بازدید: 1983

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 7 آبان 1391-21:43

قانون ایراد دارد،نه مدیران-رضایی

 فرماندار چالوس گفت:بزرگ ترین معضل مردم غرب استان،در حوزه جهاد کشاورزی است/قوانین موجود در این حوزه دارای اشکال هستند و نه مدیران/زمین‌ها زیر نظر جهاد کشاورزی است و افراد تغییر کاربری می‌دهند اما سند ندارند.


مازندنومه:فرماندار چالوس در گفت‌و گو با مازندنومه اظهار داشت: بزرگ ترین معضل و مشکل مردم در غرب استان، در حوزه جهاد کشاورزی است.

میرقدیر رضایی با بیان اینکه قوانین موجود در این حوزه دارای اشکال هستند و نه مدیران، تصریح کرد: جهاد کشاورزی باید در رسیدگی به مشکلات مردم در رابطه با صدور پروانه و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز اقدام کند.

 فرماندار شهرستان چالوس با اشاره به اینکه در روستاها مردم نیازمند رسیدگی به امور کشاورزی هستند، گفت: زمین‌ها زیر نظر جهاد کشاورزی است و افراد تغییر کاربری می‌دهند اما سند ندارند و از طرفی هم نمی‌توانند پروانه بگیرند،به همین دلیل به ساخت و ساز غیر مجاز روی می‌آورند.

رضایی در رابطه با قطعه 24 آزادراه تهران شمال که در حوزه شهرستان چالوس قرار دارد، متذکر شد: ما در این حوزه چالش اجتماعی و مشکلی نداریم و وزارت راه باید بر اساس نقشه‌های راه سازی کار کند.


  • سه شنبه 9 آبان 1391-0:0

    پس استاندار که چالوسیه چی میشه ؟ این که رئیس کل استان هست?...

    • غرب استانىپاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 9 آبان 1391-0:0

      ما مردم غرب مازندران از اين اينکه شرق استانيها به پستهاى مديريتى و ... در غرب استان منصوب ميشوند ناراضى هستيم . ...

      • دوشنبه 8 آبان 1391-0:0

        فرمانداری چیه، رضایی باید استاندار بشه

        • ص-استانداریپاسخ به این دیدگاه 0 0
          دوشنبه 8 آبان 1391-0:0

          حضور مدیری به توانمندی حاج میرقدیررضایی در چالوس،‌ یک نقطه ی عطف برای غرب استان است-بنده در خیلی از جلسات معارفه ی فرمانداران و مدیران بودم ،‌ اما تنها در جلسه معارفه ایشان در چالوس،‌مهندس طاهایی استاندار مازندران،‌ اعلام کردند که : "من از آقای رضایی تقاضا کردم که به چالوس بیایند."
          درحالی که مهندس طاهایی در مورد هیچ فرمانداری واژه ی "تقاضا کردم" را به کار نمی برد. همین مهندس طاهایی در جلسه معارفه جناب رضایی در فرمانداری تنکابن در پشت تریبون و در مقابل جمعیت حاضر اعلام کردند که : "اگر آقای رضایی به جای من استاندار مازندران بود،‌از من بهتر استان را اداره می کرد."
          در مورد حاج میرقدیر رضایی باید عرض کنم که ایشون از مدیران بسیار توانمند استان هستند و جایگاه ایشان به مراتب بالاتر از این حرف هاست . فرمانداری ،برای مدیری که از دولت رجایی تا امروز در مسئولیت های مختلف و سطوح مختلف وزارت کشور و استانداری خدمت کرده است، بسیار کم است و همانطور که استاندار کنونی مازندران و استانداران سابق مازندران و... بارها در جلسات مختلف اعلام کرده اند ، حداقل پست برای حاج میرقدیر ، معاون استانداری و استانداری است- اما دریغ از شایسته سالاری در این استان ! مع الوصف، در سطح استان بلکه کشور ، فرمانداری نیست که به تجارب ارزشمند جناب رضایی در وزارت کشور برسد. جالب است بدانید که در سطح کشور ، از دولت های گذشته فقط دو فرماندار هستند که باقی ماندند ، یکی برادر خیریان پور ، فرماندار با تجربه ی ملایر و دیگری جناب رضایی ، فرماندار با تجربه ی چالوس ، و جالب تر اینکه هردوی این بزرگوار بارها بعنوان مدیر و فرماندار نمونه در سطح استان و کشور معرفی شده اند و دنیایی تجربه و مسئولیت در سطوح مختلف استانداری و وزارت کشور در طی بیش از 30 سال را پشت سر گذاشته اند. در همین چند هفته پیش وزیر محترم اقتصادی و دارایی ، جناب دکتر حسینی ، در جلسه ی شورای اداری چالوس در غرب مازندران با تمجید و شناخت خود از فرماندار چالوس ، اعلام کردند که :" آقای رضایی را به خوبی میشناسم وایشان را از توانمندترین ودلسوزترین فرمانداران کشور میدانم." این تمجیدها نه اولین و نه آخرین تعریفی است که مدیران کشوری از فرماندار قدرتمند چالوس دارند و سوابق تشویقی و برتری ایشان برای همه ی همکاران استانداری مازندران روشن و واضح است. اگر قرار باشد کسی بی ادعا باشد، اون فقط سیدقدیر رضایی است که متواضعانه خدمت میکند و با اینکه خوب میداند جایگاهش به مراتب بالاتر از مدیریت بر شهری مثل چالوس است.
          یکی از کارشناسان استانداری مازندران

          • دوشنبه 8 آبان 1391-0:0

            ما سارویها آرزو داریم جناب رضایی رو برگشت بزنید تا سکان فرمانداری مرکز استان رو بهش بسپریم.

            • دوشنبه 8 آبان 1391-0:0

              خیلی هم دلتون بخواد رضایی فرماندارتون باشه، آغوش ساری برای برگشتن رضایی بازه. اینم از نادونیه شماهاست که تلاش یک آدم رو نمی بینین و فقط ساروی بودنشو می بینین

              • دوشنبه 8 آبان 1391-0:0

                من هم با فرماندار محترم موافقم- انصافاً جناب رضایی در دلسوزی و پیگیری ،‌از خیلی از غرب استانی ها ، دلسوزتر است-
                خداقوت فرماندار عزیز شهر زیبای چالوس

                • يکشنبه 7 آبان 1391-0:0

                  حق با فرماندار است اما چه کسی باید مشکل را حل کند؟قانون را چه کسی بتاید اصلاح کند؟نماینده های ما که جز یک نفرش همه در کمیسیون های دیگر هستند

                  • يکشنبه 7 آبان 1391-0:0

                    مدیران هم کم ایراد نیستند.خدتان را نبینید آقای فرماندار که مثل بولدوزر کار می کنید.بسیاری از مدیران در رو هستند

                    • يکشنبه 7 آبان 1391-0:0

                      فرماندار چالوس تنها نمونه اى است از گماشتن افرادى از شرق مازندران در غرب استان


                      ©2013 APG.ir