تعداد بازدید: 2208

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 9 آبان 1391-15:27

جشن روز اسکواش برگزار می شود

 15 آبان روز جهانی اسکواش/ رئیس هیئت اسکواش مازندران از برگزاری یک دوره مسابقات اوپن،همزمان با هفته تربیت بدنی و روز جهانی اسکواش در خانه اسکواش مازندارن خبر داد/دو اسکواش باز مازندرانی به  مسابقات کشوری که در اراک برگزار می شود،اعزام شدند.


مازندنومه،خبر ارسالی روابط عمومی هیئت اسکواش:سید اسماعیل احمدی با اشاره به اینکه 15 آبان روز جهانی اسکواش نامگذاری شده است، اظهارداشت: اسکواش بازان مازندرانی روز جمعه 12 آبان ماه با حضور در خانه اسکواش مازندرن واقع در مجموعه داراب ساری با یکدیگر رقابت می کنند.

عضو کمیته فنی فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران افزود: مراسم جشن روز جهانی اسکواش با حضور مسئولان استانی و شهرستان و همچنین ورزشکاران و روسای هیئت ها در روز سه شنبه 16 آبان ماه سال جاری در خانه اسکواش مازندران برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این مراسم لوح و جوائز مسابقات جام رمضان آقایان و بانوان و مسابقات روز جهانی اسکواش به ورزشکاران برتر اهدا خواهد شد.


رئیس هیئت اسکواش مازندران همچنین از اعزام یک تیم از استان به مسابقات کلوز ستلایت آقایان که از 9 تا 12 آبان ماه سال جاری در اراک برگزار می شود، خبر داد و اظهار داشت: دو اسکواش باز مازندرانی بنام محمد حسین مومنی و رضا مومنی به این مسابقات اعزام شدند.

به گفته وی، مسابقات لیگ برتر بانوان کشور نیز از اواخر آبان ماه آغاز می شود و تیم مازندران هم طبق دو سال گذشته در این مسابقات حضور فعال خواهد داشت.

احمدی وجود اسپانسرها را در رشد و شکوفایی ورزش بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: رشته ورزشی اسکواش با وجود خانه اسکواش مازندران ظرفیت فراوانی در حوزه تبلیغات دارد که امیدواریم مورد توجه شرکت ها و موسسات قرار گیرد.


  • علي محمد نژادپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 11 آبان 1391-0:0


    سهم تو از ... اين گرديد كه اسكواش را بگيري؟ هه هه هه


    ©2013 APG.ir