تعداد بازدید: 1872

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 10 آبان 1391-0:28

جشن غدیر در امامزاده يحيي برپا می شود

جشن غدیر شامگاه پنج شنبه 11 آبان ماه در ساری برگزار می شود/محوطه امامزاده يحيي كه اكنون با تخريب مدرسه شريف العلما بزرگ تر از گذشته شده،همزمان با روز برپايي جشن به بهره برداري مي رسد/سخنران  مراسم حجت الاسلام مرسلي از دفتر مقام معظم رهبري است و از عبدالحسين مختاباد و ديگر هنرمندان استاني هم دعوت كرده ايم تا در اين آیین شاد حضور یابند.


مازندنومه،یادداشت مهمان،راحله حاجیان،سرپرست اداره فرهنگي اجتماعي شهرداري ساري:جشن غدير،شامگاه روز پنجشنبه،يازده آبان ماه با مشاركت دفتر نماينده ولي فقيه در استان ،ستاد بين المللي غدير مازندران و شهرداري و شوراي اسلامي شهر ساري در محوطه امامزاده يحيي مركز استان برگزار می شود.

با توجه به در پيش بودن عيد غدير خم، پرسنل شهرداري براي برگزاري اين مراسم کاملا" آماده اند.

البته آمادگی شهرداري براي برگزاري اين مراسم،پيش از عيد قربان آغاز شده بود و تغييراتي كه به همین منظور ایجاد شده،در سطح شهر ملموس است.

محوطه امامزاده يحيي كه اكنون با تخريب مدرسه شريف العلما بزرگ تر از گذشته شده،همزمان با روز برپايي جشن به بهره برداري مي رسد.

هم اکنون نیز پرسنل قسمت هاي مختلف شهرداري ساري به صورت شبانه روزي مشغول كار هستند تا شرايط برگزاري مراسم،دلخواه و مطلوب شهروندان مركز استان باشد.

یادآور می شوم برنامه مفصلي توسط اداره فرهنگي اجتماعي در نظر گرفته شده است و قصد ما اين است که محدوديت ها را برای حضور و ورود شهروندان به حداقل برسانیم و رضايت خاطر آنها را فراهم آوريم.

خاطرنشان می کنم که سخنران اين مراسم حجت الاسلام مرسلي از دفتر مقام معظم رهبري است و از هنرمند مازندراني -عبدالحسين مختاباد- و ديگر هنرمندان استاني هم دعوت كرده ايم تا در اين آیین شاد حضور یابند.



    ©2013 APG.ir