تعداد بازدید: 2566

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 10 آبان 1391-0:54

عصرهمدلی ها/پنج شنبه روز بهشهر است

همنوايي با سيل زدگان بهشهر/مردم نوعدوست مازندران از ساعت 2 عصر روز پنجشنبه 11 آبان ماه مي توانند با حضور در سالن هلال احمر،ضمن ديدار با هنرمندان و ورزشكاران ملي و قهرمانان المپيك به ياري سيل زدگان بهشهر بشتابند/استاد كيوس گوران -شاعر نام آشناي مازندران-شعري در مورد سيل بهشهر خواهند خواند.


مازندنومه،محمد عظیمی:مرد ساكت بود ، مرد محزون بود

 باطنِ مادر، پاكْ مجنون بود

 اين صداي چيست؟

رعد مي خندد؟

 بر زمين سِيلي، راه مي بندد؟

يا بر اين خانه، كوه غلتان است؟

 اين چه توفان است! (نيما يوشيج)

هنرمندان مازندران در اقدامي انسان دوستانه به ياري مردم سيل زده اي مي شتابند كه در سحرگاه 22 مهر ماه عزيزان شان را از دست دادند و زندگي شان به يغما رفت.

 در اين همآوايي گروه هاي مختلف هنري و هنرمندان نامدار كشور با اعلام حضور و همكاري، مراسمي را در سالن هلال احمر ساري برگزار مي کنند.

 مردم نوعدوست مازندران از ساعت 2 عصر روز پنجشنبه 11 آبان ماه مي توانند با حضور در اين سالن ضمن ديدار با هنرمندان و ورزشكاران ملي و قهرمانان المپيك به ياري سيلزدگان بهشهر بشتابند.

در اين برنامه گروه شواش به سرپرستي استاد احمد محسن پور، گروه وارش به سرپرستي اكبر رستگار، گروه نكيسا به سرپرستي خانم قلي نژاد و استاد محمدرضا اسحاقي از بهشهر قطعاتي از موسيقي مازندراني را اجرا خواهند كرد.

همچنين استاد كيوس گوران -شاعر نام آشناي مازندران-شعري در مورد سيل بهشهر خواهند خواند.

 حضور استاد داوود رشيدي هنرمند برجسته سينما و تئاتر كشور، دكتر عبدالحسين مختاباد و ديگر هنرمندان مطرح كشور و مازندران در اين مراسم تجلي روح همدلي و ياري به نيازمندان است.

خيران و نيكوكاران مازندران مي توانند با حضور در اين مراسم و اهداي كمك هاي خود بخشي از نيازهاي مردم سيلزده بهشهر را در آغاز فصل سرما برآورده نمايند.

ایمیل نویسنده: (azimi41@gmail.com)


  • مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 11 آبان 1391-0:0

    درود؛
    شماره حساب‌های 118 بانک صادرات و 1033 بانک ملی

    • پنجشنبه 11 آبان 1391-0:0

      شماره حساب کمک مردمی در تصویر صفحه نخست خوانا نیست.

      • احسان مهديانپاسخ به این دیدگاه 0 0
        چهارشنبه 10 آبان 1391-0:0

        درود بر شما

        به قول معروف دمتون گرم دستمريزاد .
        دلم يه جورايي گرم شد
        حالا باور مي كنم كه هنوز در رگانم خوني هست


        يا حق

        • احمد ولي پورپاسخ به این دیدگاه 0 0
          چهارشنبه 10 آبان 1391-0:0

          با سلام و احترام ، در اين زمانه و با اين همه مشكلات به ديگران فكر كردن نگاهي بلند و همتي عالي مي خواهد .
          آقايان اعظيمي ، حسن نزاد ، صادقي و ساير دوستان مازني ، آقايان جلالي ، رضايي ، عليزاده و ساير مازني هاي مقيم تهران ، بواسطه تلاش هاي مستمر و خيرخواهانه تان از شما و ساير همكارانتان صميمانه سپاس گذاريم .

          اميد آنكه همه ي مازني هاي خوب و علاقمند به عرصه فرهنگ و هنر با حضور گرم خود به غناي اين برنامه بيافزايند .

          • زمانی- تهرانپاسخ به این دیدگاه 1 0
            چهارشنبه 10 آبان 1391-0:0

            جناب آقای استاد محمد عظیمی، جناب آقای صادقی، سردبیر محترم مازندنومه، همدلی و هم اندیشی صادقانه و اقدامات محبانه و انسانی شما در اطلاع رسانی اخبار مستمر و انتشار مقالات مستند در آن سایت و گردهمائی گروه های مردم نهاد و داوطلب به اشکال مختلف در حمایت از مردم سیل زده بهشهر و سرانجام نیز برنامه برگزاری کنسرت مزبور و دهها برنامه مورد مذاکره و پیش روی آتی شایسته تقدیر و بایسته امتنان خواهد بود.ما نیز دستان پر مهر و نیکتان را در راه حمایت از مردم منطقه و کمک به برون رفت از وضعیت تاسف بار سیل ویرانگر بهشهر فشرده و با احترام و ستایش بر اندیشه های خیرخواهانه و منویات بشردوستانه تان، مراتب سپاس خویش و دوستان تهران را اعلام می داریم-گروه مطالعات بهشهر شناسی


            ©2013 APG.ir