تعداد بازدید: 4305

توصیه به دیگران 10

پنجشنبه 11 آبان 1391-23:49

نامش فرزاد است،به او کمک کنیم

این مطلب را حتما" بخوانید/ پدر و مادر فرزاد در ایام مبارک عید قربان و غدیر که همه خوشحالند،باید خوشحال باشند، اما نگران و ناراحت هستند، نگران بیماری تنها فرزندشان که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند/فرزاد پسربچه 14 ساله سرطانی است که برای بهبودی، نیازمند کمک است تا تغییر خون صورت پذیرد.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:نامش فرزاد است، باید در مدرسه باشد اما در بیمارستان بستری است.

 پدر و مادرش در ایام مبارک عید قربان و غدیر که همه خوشحالند،باید خوشحال باشند، اما نگران و ناراحت هستند، نگران بیماری تنها فرزندشان که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.

فرزاد جزء کودکان مبتلا به سرطان است و امروز نیازمند یاری همه ما. هیچ یک از راه‌های درمانی منجر به بهبودی فرزاد نشده است و تصمیم پزشکان بر تغییر خون برای بهبودی است.

 این گروه خونی را در کشور نداریم اما می‌توانند از آلمان بیاورند و فرزاد هم بتواند به مدرسه برود.

قیمت اما کمی گران است؛ 22 هزار یورو، معادل یکصد میلیون تومان.

 امروز چشمان فرزاد به دست‌های ما است تا شاید بتواند به نفس کشیدن‌هایش ادامه دهد، بدود، درس بخواند...

 بر این باور نباشیم که چون یکصد میلیون تومان به صورت یکجا نداریم پس نمی‌توانیم کمک کنیم، تصورمان بر این نباشد که باید برای کمک کردن پول کلان داشته باشیم، نه این گونه نیست، هر کسی در اندازه توان خود.

فرزاد نیازمند یاری است،هرچند که قدم‌ها کوچک باشد.

 مخاطبان این یادداشت می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه کمک رسانی به فرزاد، با شماره 01512200550 دفتر مجمع خیران ماهک تماس برقرار کنند.

 ایمیل مجمع خیران ماهک آماده اطلاع رسانی در این زمینه است: mahak.sari@gmail.com



*جان فرزاد درگرو 22 هزار يورو!

مازندنومه،عباس مهدوی:سرطان يکی از بيماری ‌ های شايع و در حال گسترش است. آمارها نشان می ‌ دهد ميزان بروز سرطان در منطقه مديترانه شرقی و ايران در حال افزايش است.

با توجه به افزايش تعداد بيماران سرطانی و ماهيت تهديد کنندگی آن و مشکلاتی که برای بيماران و خانواده ‌ ها ايجاد می ‌ كند، لزوم شناخت ، درک نيازها و مشکلات بيماران به ‌ خصوص پس از مواجهه با تشخيص سرطان بسيار مهم و با اهميت است.

فرزاد نمونه اي از اين بيماران است.نوجواني كه خانواده اش تا پنج ماه پيش، از آنچه در انتظار تنها فرزندن شان هست خبر نداشتند.مادر و پدر فرزاد اين روزها حال خوشي ندارند و نظاره گر غروب افتاب زندگي فرزند دلبندشان هستند.

فرزاد پسربچه 14 ساله سرطانی است که برای بهبودی، نیازمند کمک خیران است تا تغییر خون صورت پذیرد.

این خون باید از کشور آلمان تهیه شود که مبلغ مورد نیاز برای تهیه این خون 22 هزار یورو، معادل 100 میلیون تومان است.

 هر فردی در هر حد و اندازه‌ای که توانایی دارد می تواند به این بیمار مبتلا به سرطان کمک کند.


 45 درصد از بیماران بیمارستان محک تهران، مراجعه‌کنندگانی از مازندران دارد و این آمار بسیار نگران کننده است. ماهک، نامی است که برای کودکان سرطانی آغاز به کار کرده است و این کار جز با همراهی مردم میسر نیست.

چندي پيش يكي از اعضاي هیئت مدیره مجمع خیران ماهک اعلام كرد مازندران بیشترین تعداد بیماران سرطانی را دارد و چون امکانات درمانی و رفاهی وجود ندارد، درمان این بیماران به صورت ناقص انجام می‌شود، ولی شرط صحت این بیماران این است که درمان به صورت کامل انجام شود.

داروهای شیمی درمانی هم عمدتا وارداتی و گران قیمت هستند و  قیمت این داروها با نوسانات قیمت ارز، افزایش می‌یابد.

علاوه بر مسائل مالی که باعث می‌شود که درمان این بیماران نیمه کاره بماند،مسئله بعد مسافت هم مشکل آفرین است.

 دولت هزینه رفت و آمد و اسکان این بیماران و همراهان آنها را پرداخت نمی کند.البته‌ در سایر کشورها هم دولت‌ها این هزینه را نمی‌پردازند و سازمان‌های مردم نهاد در این زمینه فعالیت می‌کنند.

سرطان‌ بعد از بیماری قلبی عروقی دومین علت مرگ و میر ناشی از بیماری‌ها درمازندران به شمار می‌رود.

 با توجه به این‌که مازندران جزء مناطق مسافرخیز و گردشگرپذیر است انتظار می رود مرگ و میر ناشی از تصادفات شایع باشد ولی، سرطان بيشتر از حوادث جاده اي جان مي ستاند.

 سرطان در کودکان را می‌شود یک بیماری علاج‌پذیر تلقی کرد چرا که بیماران اگر به‌موقع به پزشک مراجعه کرده و تحت مراقبت‌های صحیح درمانی قرار گیرند حدود 85 درصد آنها به‌طور کامل بهبود پیدا می‌کنند.


  • مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 13 آبان 1391-0:0

    شماره حساب جاری فراگیر،بانک تجارت، به نام اکرم ویسی:
    0969111403

    • مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 13 آبان 1391-0:0

      شماره حساب برای کارت به کارت کردن:
      6273532130240844
      بانک تجارت،به نام اکرم ویسی

      • مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 0 0
        جمعه 12 آبان 1391-0:0

        شماره حسابی که خانواده فرزاد در اختیار ما قرار دادند،حساب جاری است که قرار شد برای سهولت در کار و اعطای کمک های مردمی،حسابی آنلاین افتتاح شود و در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

        • جمعه 12 آبان 1391-0:0

          لطفا شماره جساب اعلام کنید


          ©2013 APG.ir