تعداد بازدید: 4199

توصیه به دیگران 15

يکشنبه 14 آبان 1391-16:1

بنر و پوستر نیما رونمایی شد

از بنر و پوستر ادبی و هنری سومین جشن شب نیما در نوشهر رونمایی شد/در این بنر و پوستر که از سوی خانم الهام نوری -گرافیست نوشهری- طراحی شد، چهره و نام نیمایوشیج، پدر شعر نوی ایران در نمایی هنری و ادبی به شکل بسیار زیبا و فاخر خودنمایی می کند.(ویرایش دوم)


مازندنومه،محمد حسین ملایی کندلوسی:عصر روز پنج شنبه 11 آبان ماه،طی مراسمی از بنر ۱۲ مترمربعی و پوستر افتتاحیه سومین مراسم جشن شب نیما رونمایی شد. 
  
در  این بنر و پوستر که از سوی خانم الهام نوری -گرافیست نوشهری- طراحی شد، چهره و نام نیمایوشیج، پدر شعر نوی ایران در نمایی هنری و ادبی به شکل بسیار زیبا و فاخر خودنمایی می کند.
 
همچنین در بنر و پوستر این جشن،تصویری به یادماندنی از رخشان بنی اعتماد بانوی فرهیخته عرصه فیلم سازی و سینمای ایران زمین نیز دیده می شود که در کنار فضای هنری و ادبی ، فضای سینمایی و هنری نیز به آن بخشیده است.
 
لازم به ذکر است که بر روی بنر 12 متری سومین جشن شب نیمایوشیج در نوشهر زمان ، مکان و برنامه های ویژه این مراسم باشکوه نیز به چشم می خورد که ظرف روزهای آینده نیز در شهرهای نوشهر و چالوس نصب و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. 

مسئول موسسه فرهنگی و هنری نیما در این زمینه اظهار داشت:سومین جشن شب نیما یوشیج پدر شعر نوی ایران از ساعت 18 تا 21 روز یکشنبه 21 آبان ماه 1391 در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران – نوشهر برگزار می شود.
 
 میثم زندی افزود: این مراسم که همزمان با روز تولد نیما یوشیج پدر ادب و هنر نو و مدرن ایران برگزار می شود از میراث داران فرهنگ و هنر مازندران تجلیل به عمل خواهد آمد.
  
 مسئول موسسه فرهنگی و هنری نیما اظهار داشت: نمایش آثار مدرن هنرمندان خلاق مازندران که پیرو تفکر نیمایی هستند و در رشته های مختلف هنری فعالیت دارند از دیگر بخش های جشن شب نیما در نوشهر خواهد بود. 
  
   مریم زندی، الهام نوری، هانیه فتحی، فاطمه زندی، میثم زندی، محسن رودباری، حمیدرضا قربانی، پیمان حسنی و محمدحسین ملایی کندلوسی اعضای ستاد اجرایی جشن شب نیما در نوشهر را تشکیل می دهند


  • بسطام فیلمپاسخ به این دیدگاه 2 0
    دوشنبه 15 آبان 1391-0:0

    سپاسگزاریم از زحمات شما. رضا بسطامی .ساری

    • دوشنبه 15 آبان 1391-0:0

      نیما درباره تئاتر هم نوشته های بسیار ارزشمندی دارد و خود یکی از هنردوستان ابن عرصه بود.دوست عزیز مازنی لطفا اطلاعات خودتون رو بالا ببرید و سپس اظهار نظر بفرمایید

      • هانیه فتحی از شاگردان استاد زندیپاسخ به این دیدگاه 2 0
        دوشنبه 15 آبان 1391-0:0

        درود به آقای ملایی گرامی
        بابت همه تلاش های صادقانه اتان در عرصه مطبوعات
        سپاس بی پایان از هنرمند عزیز الهام جون نوری برای خلق این اثر ارزشمند
        و در پایان
        طول عمر با عزت
        سلامتی
        راست قامتی برای بزرگمرد هنر این استان استاد میثم زندی دارم
        امیدوارم خدا پشت و پناهتان باشد.مهربانی هایتان هرگز از یادمان نخواهد رفت.

        • يکشنبه 14 آبان 1391-0:0

          فكر كنم طراح پوستر اشتباه كرده. سومين مراسم جشن شب سينما - نه نيما.
          اگر درست طراحي كرده لطفا فقط يك دليل مستند ارائه كنند كه نيما سينماگر بود يا خانم بني اعتماد شاعر نيمايي هستند. يكي بيايد در روز جشن مازندران از مبارزات رئيسعلي دلواري صحبت كند. عجب كارهاي شترگاوپلنگي مي كنيد.


          ©2013 APG.ir