تعداد بازدید: 2383

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 15 آبان 1391-7:37

نمایشی در آب/...و دنیا هم از یک پیچ متولد شد

نمایش«... و دنیا هم از یک پیچ متولد شد»  از 1 تا 20 آبان در بابل به روی صحنه است/این نمایش کاری ست از گروه تئاتر« آد » که مژده قربانی کارگردان آن است و نویسنده ی نمایش هم پونا معالی است/در این نمایش بازیگر در آب قرار دارد و تماشاگر در سکوهایی که امکان دید از بالا را بر صحنه میسر می سازد می نشیند+عکس


مازندنومه:نمایش«...و دنیا هم از یک پیچ متولد شد» هر روز در دو سانس 17:30 و 20 در مجتمع ارشاد بابل اجرا می شود.

علاوه بر مژده قربانی-کارگردان- و پونا معالی-نویسنده- مهدی سقا که سرپرست گروه  آد است ، در این نمایش به عنوان بازیگر و طراح صحنه فعالیت می کند.

بر اساس این گزارش،گروه تئاتر آد از تابستان 90 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون نمایش های «خبر مرگ من»، «به سلامتی جاده»، «حشره» و پرفورمنس «قلم-مو» را تاکنون روی صحنه برده است.

 نمایش «... و دنیا هم از یک پیچ متولد شد» کاری است که از نظر فرم اجرا دارای شکلی تجربه نشده در تئاتر مازندران است؛در این نمایش بازیگر در آب قرار دارد و تماشاگر در سکوهایی که امکان دید از بالا را بر صحنه میسر می سازد می نشیند و کار را می بیند.

 به گزارش مازندنومه،این نمایش دارای فرمی انتزاعی است و بیشتر بر فضاسازی تأکید دارد و شاید بتوان گفت که اتفاقات دراماتیک در این کار به گونه ای نو ایجاد می شود،به شکلی که اتفاق دراماتیک در قالب فضاسازی و در ذهن مخاطب شکل می گیرد.

 آنچه که بسیاری از تماشاگران پس از خروج از سالن به آن اشاره دارند این است که اذعان دارند انگار یک خواب دیده اند!

 مژده قربانی قبلاً در نمایش های متفاوتی بازی کرده و این اولین تجربه ی کارگردانی اوست که حاصل آن نمایشی متفاوت از سایر نمایش هایی است که حداقل در مازندران پیش از این دیده نشده است.

این نمایش تا 20 آبان ماه در مجتمع سینمایی بابل روی صحنه است.


  • موسسه سینمایی بسطام فیلمپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 15 آبان 1391-0:0

    آفرین به هنرمند گرامی سرکار خانم قربانی و گروهش. پیروز باشید.رضا بسطامی.ساری.

    • امیر سلیمانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 15 آبان 1391-0:0

      کار بی نظیری بود .همراه با خلاقیت و جسارتی ستودنی


      ©2013 APG.ir