تعداد بازدید: 2612

توصیه به دیگران 4

چهارشنبه 8 آذر 1391-7:38

این چهار رقم:2020

مدیرکل مخابرات مازندران گفت:ده درصد مردم برای پرداخت قبوض از سامانه 2020 استفاده می کنند/عمده کار سامانه 2020 واگذاری اینترنت ADSL است/خرید هر گیگ اینترنت اضافه به مبلغ 2500 تومان است/سامانه مشاوره مخابرات مازندران هم فعال است/دولت باید سازمان ها را مجاب کند تا کارهای خود را در محیط اینترنت انجام دهند.


مازندنومه:بهروز باباجانی اظهار داشت: سامانه 2020 شاهراه ارتباطی و نقطه اتصال مردم و اداره کل مخابرات است.

 این مسئول با بیان اینکه روزانه بر امکانات سامانه 2020 افزوده می شود، یادآور شد: این سامانه ارتباط ما و شهروندان را کامل کرده است.

مدیرکل مخابرات مازندران با اشاره به اینکه حدود 10 درصد مردم برای پرداخت قبوض از سامانه 2020 استفاده می کنند، گفت: استقبال مردم در شهرهای مختلف، متفاوت است به گونه ای که در شهرستان تنکابن، قبض صادر نمی شود و مردم استقبال خوبی از این سامانه دارند.

 باباجانی افزود: عمده کار سامانه 2020 واگذاری اینترنت ADSL است.

 وی در رابطه با واگذاری خطوط اینترنت ADSL ، تصریح کرد: واگذاری خطوط اینترنت ADSL در جشنواره کشوری به این صورت است که حجم اینترنت دوبرابر شده و هزینه هم ثابت باقی مانده است اما در جشنواره استانی، امکانات را افزایش داده ایم به این ترتیب که افزایش دوبرابری حجم دانلود و تعرفه ثابت، برای افرادی که اشتراک یک ساله دریافت کنند تخفیف 20 درصد و یا دو ماه اینترنت رایگان و برای افرادی که اشتراک شش ماهه دریافت کنند، تخفیف 10 درصدی و یا یک ماه اینترنت رایگان، ارائه می شود.

باباجانی افزود: خرید هر گیگ اینترنت اضافه به مبلغ 2500 تومان است که مشترکان می توانند این مبلغ را هم به صورت اقساط و یا بر روی فیش تلفن پرداخت کنند.

 وی با بیان اینکه واگذاری خطوط اینترنت ADSL در جشنواره کشوری تا ششم دی ماه ادامه دارد، متذکر شد: جشنواره استانی تا پایان سال ادامه دارد و مردم استان می توانند از این خدمت بهره مند شوند.

 باباجانی با اشاره به اینکه از سال های قبل، آسان کردن کارها و پرداخت غیرحضور قبوض، از اهداف مخابرات بوده و بستر آن دولت الکترونیک است، افزود: دولت باید سازمان ها را مجاب کند تا کارهای خود را در محیط اینترنت انجام دهند و اجرای امور هم برای مردم سهل شود.

 وی با اشاره به خدمات سامانه پیام رسان مخابرات، ادامه داد: از سازمان ها و دستگاه ها درخواست داریم پیام های خود را از این طریق به مخاطبان خود ارسال کنند.

 مدیرکل مخابرات مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سامانه مشاوره مخابرات مازندران هم فعال است، اظهار داشت: این سامانه در هر زمینه ای و در هر ساعت از شبانه روز قابلیت اجرا دارد.

 وی با اشاره به فعالیت سامانه نظرسنجی و مسابقه تلفنی که از طریق شماره 4030 برقرار است، گفت: هر سازمان و دستگاهی که بخواهد از میزان رضایت مندی مخاطبان و مشتریان خود بهره مند شوند می توانند از طریق این سامانه اقدام کنند.

این مسئول با بیان اینکه سازمان ها برای فرهنگ سازی مسائل می توانند از طریق این سامانه اقدام کنند، یادآور شد: از این طریق نظرسنجی و فرهنگ سازی صورت می گیرد.

 مدیرکل مخابرات مازندران بیان داشت: مخابرات مازندران در نظر دارد خدمات گیم نت را تا پایان سال بر روی شبکه در دسترس کاربران قرار دهند.

 وی ادامه داد: اگر برای ورود نوجوانان و جوانان در فضای گیم نت برنامه ریزی صورت گیرد، کمتر ممکن است که خطا صورت گیرد و همچنین در محیط امن خانه و زیر نظر والدین است.

 باباجانی در پاسخ به این سوال که چرا مازندران در رتبه سوم ارسال بدافزارها قرار دارد، خاطرنشان کرد: تعداد زیاد مشترکان خطوط اینترنت، ممکن است این مسئله را هم به همراه داشته باشد.

وی با بین اینکه بحث بدافزارها مسئله دوطرفه است، ادامه داد: گاهی برخی سازمان ها در صدد تخریب از طریق اینترنت هستند که به این کار روی می آورند.

 این مسئول خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم برای اینکه اطلاعات خود را در محیط امن نگهداری کنند، از اتصال رایانه ای که حاوی این اطلاعات است به اینترنت خودداری کنند.

وی یادآور شد: هنگامی که ارتباط اینترنتی برقرار است، احتمال آسیب رساندن افزایش می یابد.

 باباجانی خاطرنشان کرد: کاربران اینترنت، چنانچه فایلی دریافت می کنند ابتدا جنبه غیراعتمادی داشته باشند اگر اینکه اطمینان حاصل شود که فایل مورد نظر از سوی سازمان یا فرد مورد اعتماد ارسال شده است.

وی در پایان یادآور شد: رسانه ها باید کمک کنند تا مردم نسبت به استفاده از خدمات الکترونیک اقبال بیشتری داشته باشند و این موضوع، خدمت بزرگی در راستای کاهش هزینه ها است.


  • نعیمایی از چلکپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 9 آذر 1391-0:0

    دو سال است که به هر شرکت خدمات ADSL در نوشهر مراجعه میکنیم میگویند به خط شما تعلق نمیگیرد چون قدیمی است
    میگوییم خب خط جدید بدهید میگویند به منطقه شما تعلق نمیگیرد!

    آقای مدیر کل شما بگویید چه کنیم؟

    • پنجشنبه 9 آذر 1391-0:0

      اقاي مديركل هر ماه در قبض تلفن محل كسبي ام مبلغ دو هزار و اندي تحت نام ثبت مشاغل 118 دريافت مي شود. چگونه مي شود بدون كسب اجازه از دارنده تلفن اين مبلغ دريافت مي شود. اگر نحواهيم در ليست مشاغل قرار نگيريم بايد به كجا مراجعه كنيم.


      ©2013 APG.ir