تعداد بازدید: 2934

توصیه به دیگران 9

دوشنبه 13 آذر 1391-18:49

مدیران شگفت انگیز!

رییس ارشاد چالوس در رامسر،رییس ارشاد رامسر در چالوس!/در یک انتصاب عجیب،رییس اداره های ارشاد چالوس و رامسر جای همدیگر را گرفتند!


مازندنومه:در یک عزل و نصب عجیب و نادر،دو رییس اداره ای در دو شهرستان نزدیک به هم،جای یکدیگر را گرفتند.

روز دوشنبه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و فرمانداران دو شهر چالوس و رامسر،حجت‌الاسلام کلارستاقی‌نژاد -رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر- به سمت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس و محمد شریفی -رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس- به همین سمت در شهرستان رامسر منصوب شد!

تعدادی عکس از دو خبرنگار پرکار غرب استان:محمد حسین ملایی کندلوسی و لاله انگورج تقوی از این انتصابات جالب برای ما ارسال شده که در پی آمده است: 


  • چهارشنبه 15 آذر 1391-0:0

    راستی خواستم بپرسم جریان پیامک 12 شب قبل این مراسم که گفتند خبرنگاران نباید شرکت کنند چه بود؟

    • سه شنبه 14 آذر 1391-0:0

      ...بیچاره شد!!!!

      • سه شنبه 14 آذر 1391-0:0

        الان واقعاً این جابجایی یعنی چی؟ هرچی بیشتر فکر می کنم کمتر می فهمم. هدفشون چی بود؟ خواستن به هم جایزه بدن؟ خواستن رسانه ها بهشون اهمیت داده باشن و عکسشون بیشتر منتشر بشه؟ نوآوری در مدیریت و انتقال تجارب مدیریتی به شهرستان ها؟ مدیریت شریفی به درد رامسر می خورد و مدیری کلارستاقی نژاد با شریاط آب و هوایی چالوس سازگاری داشت؟شریفی هوس رامسر نشینی کرده بود؟ کلارستاقی زفت و امدش به تهران زیاد بود اومد چالوس که راحت تر رفت و آمد کنه؟ خداییش چه مفهومی داره این جابجایی؟ آقای حاج آقا عباسعلی ابراهیمی احتمالاً حکم رو اشتباه نوشتی. یه کم دقت کن. نمره منفی می گیری ها...

        • سه شنبه 14 آذر 1391-0:0

          وقتی سیاست زده گی در وزارت ارشاد شددت می یابد مدیریت در شهرستانها اینچنین پاسکاری می شود.


          ©2013 APG.ir