تعداد بازدید: 3077

توصیه به دیگران 4

دوشنبه 13 آذر 1391-23:59

شجاعی به دنبال سئوال از عباسی/طرح سئوال از وزیر ورزش در مجلس

نماینده مردم ساری گفت: طرح سوال از وزیر ورزش با شش سوال، به هیئت رئیسه تقدیم شد/دخالت بیرون از وزارتخانه در تصمیم‌گیری‌ها و عزل و نصب‌های بی مورد در آستانه انتخابات که با توصیه جریان انحرافی مطرح و پیگیری می‌شود از مواردی است که در طرح سوال مورد توجه است/اصلاح قانون انتخابات ضرورت دارد/در عرصه‌های بین‌المللی برای بیگانگان خوراک درست می‌کنیم/هفته آینده به همراه مطهری و نبویان در دانشگاه تهران مناظره دارم.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:سید رمضان شجاعی کیاسری در گفت ‌و گوی تلفنی با مازندنومه گفت: طرح سوال از وزیر ورزش با شش سوال، به هیئت رئیسه تقدیم شد.

این نماینده مجلس افزود:هفته آينده کميسيون فرهنگي مجلس نيز طرح سوال از وزير ورزش را بررسي خواهد کرد و بر اساس اين طرح آقاي عباسي بايد به 6 سوال بنده پاسخ بدهد.

 وی در بیان دلایل این طرح، اظهار داشت: تضعیف فدراسیون‌ها در عرصه ملی و بین‌المللی و دخالت وزارت ورزش در امور فدراسیون‌ها دلیل سوال از وزیر ورزش است.

 شجاعی ادامه داد: دخالت بیرون از وزارتخانه در تصمیم‌گیری‌ها،عزل و نصب‌های بی مورد در آستانه انتخابات که با توصیه جریان انحرافی مطرح و پیگیری می‌شود و بلاتکلیف بودن بخش جوانان این وزارتخانه از دیگر مواردی است که در طرح سوال مورد توجه است.

 نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هیچ جوانی نمی‌داند که بخش جوانان این وزارتخانه، چه خدماتی باید انجام دهد.

شش سئوال شجاعی از عباسی به این قرار است:

1-علت دخالت آقاي عباسي وزير ورزش در امور فدراسيون ها و انتخابات روساي آن که منجر به تضعيف فدراسيون ها در عرصه ملي و بين المللي گرديد بر اساس چه اهدافي صورت مي گيرد ؟

2-علت متوقف ماندن کليه پروژه هاي ورزشي که برخي از آنها قدمت چندين ساله دارد و عدم توجه به نيازهاي فني و ورزشي و حمايت لازم در تعمير و نگهداري سالن هاي ورزشي که موجب تعلل مراکز وسردرگمي ورزشکاران گرديد،چيست؟

3-چرا تصميم گيري هاي وزارتخانه ها توسط ديگران و خارج از وزارتخانه اتخاذ مي گردد و جنابعالي را به يک وزير مسلوب الاراده تبديل ساخته است؟

4-چرا درپايان ماه هاي دولت دهم بحث جابجايي مديراني را با تحريک و تصميم جريان انحرافي مطرح مي کنيد ؟باتوجه به درپيش بودن انتخابات رياست جمهوري يازدهم اين جابجايي که نوعا مديران لايق و امتحان پس داده که موجبات افتخار آفريني را در المپيک فراهم نموده اند عزل و مديران معلوم الحال مورد توجه جريان انحرافي جايگزين مي شود. آيا اين اقدام با اهداف خاصي به منظور بهره گيري از ظرفيت ورزش درآينده نمي باشد؟

5-چرا تاکنون همکاران شما اشراف و تسلط تان را هنوز بر اين وزارتخانه باور ندارند و ارجاعات شما را جهت اصلاح و نظر کارشناسي به دفتر آقاي سجادي ارسال مي دارند و به دستورات شما تمکين نمي کنند؟

6-چرا درارتباط با جوانان که سرمايه بالفعل و بالقوه کشور مي باشند در وزارتخانه مطبوع اقدام موثري صورت نپذيرفت و جوانان هنوز نمي دانند کار اين وزارتخانه درقبال جوانان چيست؟و چه خدماتي به آنها ارائه مي دهند و فعلا فقط نام جوانان را با خود يدک مي کند؟

گفتنی است در ابتدای هفته جاری علی رغم مخالفت شجاعی و با حمایت برخی از نمایندگان دیگر،نصرالله پریچهره جای خود را در اداه کل ورزش و جوانان استان به احمد سعادتمند داد.

*اصلاح قانون انتخابات ضرورت دارد

 وی در این گفت وگو در رابطه با اصلاح قانون انتخابات تصریح کرد: بعد از گذشت بیش از 30 سال از پیروزی انقلاب، اصلاح این قانون ضرورت دارد.

 شجاعی با بیان اینکه در عرصه‌های بین‌المللی برای بیگانگان خوراک درست می‌کنیم، ادامه داد: چرا یک فرد بیکار و یا با سواد کم، بتواند برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کند و کار شورای نگهبان را افزایش دهد و با حذف این افراد، دوباره شورای نگهبان زیر سوال رود؟

 عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های قانونی استفاده کنیم تا فقط افرادی که واجد شرایط هستند بتوانند نام نویسی کنند، متذکر شد: چرا این ظرفیت را ایجاد نکنیم تا شرایط سنی و تحصیلی کاندیدا، تعریف درست از رجال سیاسی و مذهبی و ... مشخص شود؟

سخنگوي فراکسيون رهروان ولايت خاطرنشان کرد: هفته آینده به همراه علی مطهری و نبویان نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در دانشگاه تهران در رابطه با کارکرد مجلس و اصلاح قانون انتخابات به بحث و مناظره می‌پردازد.


  • جمعه 17 آذر 1391-0:0

    جریان انحرافی یعنی چی ؟ چرا همه چیز و به انحرافی ربط می دی ؟ خودت که می دونی چرا از ذست عباسی شاکی هستی . بابا حالا پریچهره رفت یه نوشهری اومد بجاش اینکه این همه داد و قال و نداره .

    • جمعه 17 آذر 1391-0:0

      من متعجب ماندم، آخرش نفهمیدیم که شجاعی با پریچهره بود یا خیر... چون او اولین کسی بود که در شمال نیوز اردیبهشت ماه سال جاری موجی از انتقاد را به سمت او روانه کرد و در پایان ....

      • پنجشنبه 16 آذر 1391-0:0

        نماینده ها هم انحصاری شدند؟عدم آشنایی یک مخاطب با قانون تبدیل به چنین حرکاتی می شود!
        اصل هشتاد و چهارم :
        هر نماينده در برابر تمام ملت مسئول است و حق دارد در همه مسائل داخلي و خارجي كشور اظهار نظر نمايد.
        چطور می گویید که ایشان نباید در مورد اعتبار سیل پیگیری نکنند؟البته ایشان بزرگوارند و مطمئنا پیگیر هستند ولی سیل و حوادث رو شرق غربی نکنید

        • پنجشنبه 16 آذر 1391-0:0

          خواهشا دامادی رو با شجاعی مقایسه نکنید، در زمان مدیریت شجاعی در صداوسیما سهم غرب استانیها چه بود؟به کارت ورود و خروج کارکنان صداوسیمای مرکز استان نگاه کنید ببینید آنانی که هم پسوند با ایشان هستند چند برابر غرب استانیهای جذب شده در دوره ایشان هستند.دامادی مرد است،من غرب استانی هستم ولی همینکه می آید و از فرودگاه نوشهر بازدید می کند نشاندهنده نگاه فراتر از حوزه انتخابیه او است.

          • چهارشنبه 15 آذر 1391-0:0

            آقای شجاعی بیخیال تو رو به خدا!!باز یک انتصابی شد و شما دارید از جایگاه نمایندگی ورود می کنید!!البته حساسیت شما قابل درک است چون سعادتمند غرب استانی است و در سیستم شما غرب استانیها نباید مسئول استانی باشند.مطمئنم مازندنومه این نظر را ثبت می کند.خسته شدیم از بس تناقض در رفتار این آقا دیدیم

            • چهارشنبه 15 آذر 1391-0:0

              وقتی دامادی تو جلسه دانشگاه آزاد گفت برای اولین بار اومدم فرودگاه نوشهر رو بازدید کردم، یه غرب استانی اومد همینجا کامنت گذاشت که به تو چه. حالا یه غرب استانی به شجاعی میگه که براشون اعتبار بگیره. شما غرب استانی ها اول تکلیف خودتونو مشخص کنین بعد به نماینده های ما امر و نهی بفرمایین.

              • چهارشنبه 15 آذر 1391-0:0

                آقای شجاعی که بارها گفتند در عزل و نصب ها دخالت نمی کنند،باز یه غرب استانی آمد و شجاعی دادش در اومد،صداوسیمای دوران ایشان هم همینطور بود،مازندنومه خواهشا بزن،منصفانه ثبت کن، ایشان بجای دخالت در عزل و نصب ها به دنبال پیگیری اعتبار برای خسارت دیدگان سیل میاندرود،بهشهر، چالوس،کلاردشت،نوشهر و غیره باشند

                • سه شنبه 14 آذر 1391-0:0

                  شجاعی : عزل مديران معلوم الحال/ (حاج احمد سعادتمند) مورد توجه جريان انحرافي جايگزين مي شود. آيا اين اقدام با اهداف خاصي به منظور بهره گيري از ظرفيت ورزش درآينده نمي باشد؟ / دوست و یاور دکتر شجائی ... در روز معارفه از شدت شادی در پوست خود نمیکنجید!!؟؟؟؟؟؟؟؟ ++ قسم حضرتعباس را قبول کنیم یا دم خروس و ؟؟؟


                  ©2013 APG.ir