تعداد بازدید: 2107

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 15 آذر 1391-23:52

نمایندگان ما،نمایندگان آن ها/مجلس نشین ها دنبال عزل و نصب هستند

فرامرز نقیبی گفت:در شرايطي كه نمايندگان ساير استان ها بر سر فراهم كردن زمينه هاي پيشرفت استان خود رقابت مي كنند ، نمايندگان مازندران به جاي پيگيري مسايلي چون اشتغال و مسايل اقتصادي و معيشتي مردم ،به دنبال جابجايي مديران هستند/ با عزل پريچهره چند فرصت شغلي دراستان ايجاد شده است؟


مازندنومه،خبر ارسالی روابط عمومی شورا: رئيس شوراي اسلامي استان مازندران در حاشيه جلسه شورا در گفتگو با خبرنگاران پيرامون بركناري مديركل ورزش و جوانان استان خاطر نشان كرد :در همين روزهايي كه نمايندگان ما در فكر جابجايي مديران بودند ، دراصفهان با حضور رئيس جمهوری كارخانه اي با213 ميليارد اعتبار افتتاح شد كه بي شك نمايندگان اصفهان نقش اول را در اين دستاورد داشتند.

 فرامرز نقيبي خاطر نشان كرد : در شرايطي كه نمايندگان ساير استان ها بر سر فراهم كردن زمينه هاي پيشرفت استان خود رقابت مي كنند ، نمايندگان مازندران به جاي پيگيري مسايلي چون اشتغال و مسايل اقتصادي و معيشتي مردم ،به دنبال جابجايي مديران هستند.

 رئيس شوراي اسلامي شهر ساري تصريح كرد:متاسفانه بسياري از كارخانه هاي استان و ساري يا ورشكست شده اند و يا در آستانه ورشكستگي قرار دارند اما صداي نمايندگان ما در نمي آيد.

نقيبي گفت : بحث من دفاع از يك فرد يا يك شخص نيست بلكه مي گويم فردي كه طي اين سال ها بيشترين مدال هاي ورزشي را در سطح كشوركسب كرده است ، به چه دليل بايد با فشار نمايندگان عزل شود ؟

وي خطاب به نمايندگان استان گفت : اين جابجايي چه هدف مهمي را دنبال مي كرده و با عزل پريچهره چند فرصت شغلي دراستان ايجاد شده است ؟


نقيبي پرسيد : آيا نمايندگان وظيفه اي جز قانونگذاري و نظارت دارند و اين گونه اقدامات در قالب كداميك از وظايف اساسي نمايندگان قرار دارد و بازده آن چيست؟

وی افزود:اينها مي تواند سوال مردم  باشد كه من به نمايندگي از آنها در پارلمان شهري عنوان مي كنم تا پاسخي به آنها داده شود.


  • جمعه 17 آذر 1391-0:0


    نقیبی عزیز نکنه منافعت درخطره مطمئنا برای ساری دادوفریاد نمیکنی یه توصیه دوستانه برات دارم توروبه خدا امسال شما /احمدی/آقامیری /رضایی/محمدی/باقری /کاندیدا نشید که مردم کاملا شماهارو شناختند وبهتون رای نمیدن البته اگه تائید بشین خواهشا برید ... صفاکنید

    • جمعه 17 آذر 1391-0:0

      این همه جوش و خروش برای چیست نقیبی جان ... بیش از اینکه شما نگران ورزش این استان باشید نگران حضور یک مدیر غرب استانی در راس هستید . مثل نماینده تان شجاعی که تمام تلاشش را برای بقای پریچهره کرد و بلطف خدا نتوانست . شما هم نقیبی جون خوشخدمتی امثال شجاعی را می کنید . در ضمن به سعادتمند فرصت دهید شاید عملکرد بهتری از پریچهره داشت . قبل از جنایت قصاص نکنید.

      • نایب الله اصغریپاسخ به این دیدگاه 0 0
        جمعه 17 آذر 1391-0:0

        نقیبی جان دیگه روم نمیشه بگم من طرف کی هستم مدعیان همه توی یک جناح قرار گرفته تا غنیمت هار ا جمع کنند غافل از اینکه دشمن از پشت سر آماده تدارکات جدید است دلشان به تعویض مدیر خوش است فکر می کنند با یک آپاراتی ساده طرف هستند با تعویض و پنچری لاسیک کار تمام می شود
        اشتغال در قالب شعار عالی بود ولی در عمل صفر اینا دیگه تکراری است و مردم ...

        • جمعه 17 آذر 1391-0:0

          کاری که با پریچهره کردن کارغلطی بود

          • پنجشنبه 16 آذر 1391-0:0

            جالب بیان کردند آقای نقیبی متشکرم

            • پنجشنبه 16 آذر 1391-0:0

              با بودن منفعت طلبانی چون شما در شورا ، چه سودی به ساری وارد شده؟!
              جدا برای آن دنیای خود چه دارید آقای نقیبی؟! آقای آقامیری؟! آقای احمدی؟! آقای فرح آبادی؟!

              • پنجشنبه 16 آذر 1391-0:0

                آقای نقیبی ! شما دیگر چرا؟
                1- مجتمع الماس
                2- دفتر فنی روستایی
                3-.مسکن مهر....
                و
                و
                و
                اين گونه اقدامات در قالب كداميك از وظايف اساسي پارلمان شهری قرار دارد و بازده آن چيست؟
                ضمنا شما و خیلی از دوستان زمانی ادعا کردید که آسفالت راهبند مانند سنگفرش است . دست شما و اعضای شورا درد نکند که برای هماهنگی ، آسفالت تمامی شهر را مانند راهبند به صورت سنگفرش در آوردید.
                البته تولید شغل و ارتقا معیشت جلوبندسازان خودروها خوب بود! دست مریزاد

                • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  پنجشنبه 16 آذر 1391-0:0

                  آقای نقیبی زیاد به خودتان فشار نیاورید. دنیا همین است دیگه یک روز با شما و یک روز بر شما است. مدیریت ورزشی را هم سیاسی کردند و ناکارآمدترین مدیر ممکن را در راس ورزش کشور قرار دادند و با پشتیبانی های سیاسی او را حفظ می کنند. مدال ها هم به هیچ وجه ناشی از برنامه ریزی های هیچ مدیری نیست. گاهی اتفاق می افتد که در یک برهه زمانی تعدادی از خوبان ورزشی آستین بالا می زنند و نیروهایی غیور و توانمند ورزشی تربیت می کنند و گاهی هم هرچه پول می ریزند و زور می زنند و بهتری فدراسیون فوتبال آسیا هم می شوند و در راحت ترین گروه ممکن هم قرار می گیرند با اما و اگر و ترس و لرز از صعود به جام جهانی حرف می زنند. ورزش های انفرادی تا 90 درصد آن به غیرت ورزشکار و همت مربی مستقیم او بر می گردد و نقش دستگاه ورزش چندان بارز نیست ولی ورزشهای جمعی مثل فوتبال به برنامه ریزی ها و سرمایه گذاری ها و مدیریت دستگاه ورزش وابسته است. ساری و استان از این بابت حسابی می لنگد و با آمدن آقای سعادتمند باید منتظر باشیم تمام امکانات در اختیار تیم نساجی قرار گرفته و بقیه تا حد زیادی فراموش شوند. غلط انداز در این باره در آینده خیلی چیزها خواهد نوشت و از یکجانبه گرایی های تیمی آقای سعادتمند و نمایندگانی که آبروی خود را پشتوانه او قرار دادند تا با تخطئه خدمات آقای پریچهره ایشان را کله پا کنند مطلب ها خواهد نوشت. هرچند که مازندنومه در بسیاری از موارد آن را با نقطه چین بی معنی ساخته و به خورد مردم بدهد.


                  ©2013 APG.ir