تعداد بازدید: 2502

توصیه به دیگران 4

شنبه 18 آذر 1391-23:31

عضو شورا:کیاکلا ناامن است/فرماندار:صحت ندارد

فرماندار قائم شهر گفت:کسانی‌که در کیاکلا پارکینگ ندارند، خودروی خود را در کنار خیابان پارک می‌کنند و تنها از یک قفل سوئیچ استفاده می‌کنند/ آمادگی دارم به دلیل اینکه به رسانه احترام گذاشته باشم هرکدام از موارد ناامنی را با ذکر مصداق، شخصا پیگیری کنم.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:هفته گذشته یکی از اعضای شورای شهر کیاکلا با مازندنومه تماس گرفت و از وجود ناامنی در این شهر خبر داد.

وی با بیان این که کسی توجهی به کیاکلا ندارد، از ما خواست تا موضوع را پیگیری کنیم.

فرماندار قائم شهر در رابطه با اظهارات این عضو شورای شهر کیاکلا گفت:‌به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد.

علی پیرفلک با اشاره به اینکه در روز برگزاری مراسم سالگرد شهید کشوری با برخی اعضای شورای تامین وارد شهر کیاکلا شدیم، تصریح کرد: برخی باغ‌ها حصار نداشتند و درخت‌ها در معرض دیدگان همه بود و یکی از اعضای شورای تامین از اینکه درخت‌های مرکبات دست نخورده‌اند ابراز تعجب کرد.

پیرفلک ادامه داد: این عضو شورای تامین می‌گفت: در برخی شهرهای استان باغداران باغ را تا دو متر هم دیوار می‌کشند اما باز هم مورد دستبرد قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کسانی‌که در کیاکلا پارکینگ ندارند، خودروی خود را در کنار خیابان پارک می‌کنند و تنها از یک قفل سوئیچ استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد:‌ حتی یک مورد سرقت ماشین هم در کیاکلا نداشتیم.

پیرفلک با اشاره به اینکه موارد ناامنی را مصداقی و با ذکر تاریخ و زمان بگویید تا پیگیری کنیم، افزود: آمادگی دارم به دلیل اینکه به رسانه احترام گذاشته باشم هرکدام از موارد ناامنی را با ذکر مصداق، شخصا پیگیری کنم.

وی همچنین در رابطه با جدیدترین اقدامات حوز ه عمرانی شهرستان قائم شهر گفت: دو زیرگذر در منطقه کمربندی غربی در محدوده کفشگرکلا و اسکندرکلا با اعتبار 5/1 میلیارد تومان در دست احداث است.

فرماندار قائم شهر ادامه داد:‌ با احداث این دو زیرگذر مشکلات مردم منطقه در عبور از خیابان و حواث ناشی از برخورد با خودروها، کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه هشت تقاطع همسطح و غیرهمسطح با همکاری شهرداری و راه‌آهن شمال احداث می‌شود، تصریح کرد:‌ احداث دو تقاطع آغاز شده و پیشرفت خوبی هم دارد و هفته آینده احداث دو زیرگذر دیگر هم هفته آینده آغاز می‌شود.

پیرفلک یادآور شد:‌ احداث این هشت زیرگذر 5/3 میلیارد تومان اعتبار دارد.


  • م.ح کیاکلاپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 28 دی 1391-0:0


    جناب فرماندار قائمشهر که میگید درکیاکلا حتی یک ماشین هم سرقت نشده محض اطلاع جنابعالی برسونم که تا الان 9 فقره سرقت ماشین توی شهرمون اتفاق افتاده که 3 تاشون هنوزم پیدا نشده تو همین 6 ,7 سال اخیر پس نگید که کیاکلا امنه.....

    • يکشنبه 10 دی 1391-0:0

      جناب فرماندار كجائيد ابن همه بيخبريد بياييد جايكاه سان جي مشاهده كنيد ازاينكه نارنگي سردرخت هست نشد حرف

      • غلامی فریدون کنارپاسخ به این دیدگاه 0 0
        دوشنبه 20 آذر 1391-0:0

        دستگیری سریعترین سارق صندوق خودروها در فریدون کنار و در ادامه آزادی دزد (لطفا بخوانید و انعکاس دهید)

        www.kenariha.com/index.php?option=com_contenttask=viewid=226Itemid=1


        ©2013 APG.ir