تعداد بازدید: 3206

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 22 آذر 1391-7:24

آبگرفتگی شدید در شهر جدید/ارطه یک میلیارد خسارت دید

بارندگی شدید به شهر ارطه،1میلیارد تومان خسارت وارد کرد/شهردار گفت:امکانات شهری به هیچ وجه پاسخگوی بحران در این شهر نیست و از استانداری مازندران می خواهیم که با توجه به عدم دریافت ریالی بودجه از سوی دولت در طی چندین ماه تاسیس این شهرداری، مساعدت ویژه ای داشته باشند.

 


مازندنومه،خبر ارسالی سایت ارطه نیوز:شهردار ارطه(شهر تازه تاسیس بین قائم شهر  وساری) گفت: بارندگی شدید شب گذشته باعث آب گرفتگی باغات و مزارع کشاورزی، منازل مسکونی ، مسدود شدن چند کانال در سطح شهر و... شد که با پیگیری های به عمل آمده ، آب مانده در بعضی از منازل مسکونی خارج شد و از کانال ها و نهرهایی که احتمال طغیان داشت ، رفع انسداد شد.

محمد حسین عمویی گفت: امکانات شهری ، به هیچ وجه پاسخگوی بحران در این شهر نیست و از  استانداری مازندران می خواهیم که با توجه به عدم دریافت ریالی بودجه از سوی دولت در طی چندین ماه تاسیس این شهرداری، مساعدت ویژه ای داشته باشند.
 
وی با بیان این که برآورد خسارت وارده به این شهر قریب به یک میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: با توجه به مشکلات مردم ، از استاندار،معاون عمرانی استانداری و مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران، درخواست کردیم تا در پرداخت هزینه خسارات وارده به این شهربا توجه به جدید التاسیس بودن آن ، مساعدت ویژه داشته باشند.


  • مغازه دارهپاسخ به این دیدگاه 1 0
    يکشنبه 21 مهر 1392-0:0

    ارطه ای

    راست میگی

    فقط دوتا سطل آشغال گذاشتن فکر کردن شهر شد

    و کوچه هارو اسم گذاری کردن

    حالا ماکه از کار این بنده خدا ها خبر نداریم

    شاید بخوان قدمی برای این شهر بردارن

    درضمن هیچ آبگرفتگی یا سیلی بوجود نیومده

    به امید روزی که یک شهر آباد داشته باشیم

    • يکشنبه 18 فروردين 1392-0:0

      فقط اسمش شد شهر که مالیات بگیرید برای ساخت مسکن و امتیاز آب ,برق,گاز و... پول بیشتری گرفته بشه؟؟

      پس کی عمل میکنید؟؟


      ©2013 APG.ir