تعداد بازدید: 3546

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 23 آذر 1391-23:51

شورای سوم،شهردار سوم را انتخاب کرد

شورای شهر سوم فریدوکنار در ماه های آخر فعالیت خود،سومین شهردار را برای این شهر انتخاب کرد/حسن یحیی پور با 3 رای به عنوان شهردار جدید فریدون کنار انتخاب شد/شورای شهر کنونی فریدون کنار تاکنون دو شهردار را انتخاب و برکنار کرده است.


مازندنومه:سومین شهردار فریدون کنار در هفته پیش رو معرفی می شود.

 بنا به گزارش رسیده پنج عضو شورای اسلامی شهر فریدون کنار در آخرین جلسه خود انتخاب حسن یحیی پور را با 3 رای به عنوان شهردار جدید فریدون کنار تصویب نمودند.

یحیی پور در حال حاضر به عنوان دومین شهردار دابودشت (آمل) مدیریت این شهر تازه تاسیس را به عهده دارد.

خاطرنشان می کنیم شورای شهر کنونی فریدون کنار تا کنون دو شهردار را انتخاب و برکنار کرده است.اولین شهردار فریدون کنار(حمیدرضا ربیع پور)به پیشنهاد مهدی نصیری با چهار رای موافق انتخاب شد که حدود سه سال و نیم سکان شهرداری این شهر بندری را در دست داشت.

 سید حسین رضوی نوا شهردار دوم بود که به پیشنهاد ناز بانو عزیزی تنها عضو خانم شورا با سه رای موافق توانست حدودا بیست ماه در این شهر نقش خدمت کند.

حال نوبت به یحیی پور رسیده است،اما سئوال این جاست که  آیا در شش ماه باقی مانده از عمر شورای سوم، شهردارجدید می تواند نقشی در تحولات این شهر ساحلی ایفا کند؟

 یاد آور می شود از پنج عضو شورای شهر فریدون کنار چهار نفرشان فرهنگی بازنشسته هستند که با یکدیگر اختلافاتی نیز دارند.


  • يکشنبه 26 آذر 1391-0:0

    بوينيم اينتا رييس چه تغييري ايجاد كنده؟

    • کاوه آهنگرپاسخ به این دیدگاه 0 0
      جمعه 24 آذر 1391-0:0

      از قرارمعلوم/ شهرداری دابودشت (آمل) درجه سه قرار دارد و شهرداری فریدون کنار هم در حال عبور از رتبه هفتم شهرداریهای استان مازندران می باشد.


      ©2013 APG.ir