تعداد بازدید: 3953

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 24 دی 1391-15:6

کیادهی: در زمینه زاد و ولد،خسیس بازی درآوردیم/پدرم 12 فرزند داشت

در جلسه شورای شهر ساری مطرح شد:دومین جشنواره بهار نارنج  اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود/ خبرهای بدی می‌رسد که حاکی از جدا شدن بخش دیگری از ساری است/ اگر برای جمع‌آوری آب‌های سطحی برنامه نداشته باشیم،دچار مشکل می‌شویم/‌انقلاب جدیدی در عرصه درختکاری در شهر ساری، اتفاق می‌افتد.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:محمدحسن محمدی کیادهی در جلسه علنی یکشنبه شب شورای شهر ساری، اظهار داشت: شورا نقش خوبی در برنامه‌های فرهنگی شهرداری ساری داشته است.

وی با اشاره به اینکه اداره‌های آب، برق، گاز و... برای دریافت بدهی مشترکان، اهرم فشار قطع انشعاب را دارند، تصریح کرد: این دستگاه‌ها برای بدهی اقشار ضعیف جامعه که حدود 20 تا 30 هزار تومان و بدهی کمی است را هم به قطع انشعاب اقدام می‌کنند و از رئیس شورا تقاضا دارم با مسئولان این دستگاه‌ها در این زمینه رایزنی کند چراکه ما شورای شهرداری نیستیم بلکه نماینده مردم در شورا هستیم و باید به این امور رسیدگی کنیم.

کیادهی در همین زمینه ادامه داد: این دستگاه‌ها در موارد این چنینی، برخورد بدی با شهروندان دارند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بحران آینده، بحران پیری است، گفت: در زمینه زاد و ولد، خسیس بازی درآوردیم.

 عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه پدرم 12 فرزند داشت و خانواده‌هایی با فرزندان پرجمعیت، والدین را نوبتی نگهداری می‌کنند، تصریح کرد: چون در تولید فرزند خسیس بازی درآوردیم فکر نمی کنم یک یا دو فرزند، بتوانند در آینده از پدر و مادر خود نگهداری کنند.‌

 کیادهی خاطرنشان کرد:‌رهبری هم در این زمینه اشارات صریحی داشتند و شورا هم در زمینه افزایش تعداد فرزندان، فرهنگ‌سازی کند.

کیادهی با بیان اینکه طرح نظارت جامع بر شهرداری، در راستای پروژه حمایت از شهردار است، خاطرنشان کرد:‌ با این طرح قانونی به مردم ثابت می‌کنیم که طرح حمایت از شهردار، احساسی و مقطعی نیست بلکه عمیق و ادامه دار است.

این عضو شورای شهر ساری اظهار داشت:‌ ماده 71 شوراها به صورت صریح به موضوع نظارت شورا بر شهرداری اشاره دارد.

 وی با بیان اینکه مصوباتی که شورا دارد باید از سوی هیئت رئیسه هم پیگیری شود، گفت:‌ همواره نباید این گونه باشد که از شهردار گزارش بخواهیم.

کیادهی با اشاره به اینکه سیاست شورا بر این بود که بودجه در فرجه قانونی به شورا ارائه شود، تصریح کرد: شهرداری از مدت‌ها قبل جلساتی را در این زمینه برگزار کرده و اطلاعات بودجه‌ای را از سازمان‌های تابعه شهرداری دریافت کرده است.

وی افزود: بودجه امسال نسبت به سال گذشته 25 درصد رشد داشته و نظر شهردار هم بر افزایش بیش از این میزان است.

 وی خاطرنشان کرد:‌همچنین امسال برای نخستین بار بودجه شهرداری سه رقمی شد.

* دومین جشنواره بهار نارنج اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

جمال باقری در این جلسه گفت: شهرداری بحث مناسب‌سازی معابر را جدی بگیرد.

 وی با بیان اینکه در این زمینه دوره آموزشی گذرانده‌ام، تصریح کرد:‌در صورت تشکیل کمیته مناسب سازی معابر، حاضر به همکاری هستم.

باقری با اشاره به اینکه شهرداری هر ساله نسبت به خط کشی خیابان‌ها اقدام می‌کند، متذکر شد:‌ اکنون با گذشت زمان، مسیر عابر پیاده نامشخص است.

 وی با بیان اینکه سازمان پارک‌ها و فضای سبز امسال برای نخستین بار نسبت به برگزاری جشنواره بهارنارنج اقدام کرد، افزود:‌ وعده داده شده بود که دبیرخانه دائمی این جشنواره دائر شود و این اتفاق اکنون افتاده و دومین جشنواره بهار نارنج هم اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

*خدمات باید در نقاط محروم بیشتر شود

دیگر عضو شورای شهر ساری در این نشست اظهار داشت:‌شهرداری در سطح شهر در حال انجام کارهای مختلف است.

 سیدمحمد آقامیری با بیان اینکه این خدمات باید در نقاط محروم بیشتر شود، یادآور شد:‌معمولا پروژه‌های بزرگ در منطقه یک و دو شهرداری ساری انجام می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه شهرداری الحاق محدوده شهری را به حوزه شهری پیگیری کند، گفت: خبرهای بدی می‌رسد که حاکی از جدا شدن بخش دیگری از ساری است.

*تحول اساسی در بازار شهید رجایی صورت گرفت

سید مهدی احمدی در این جلسه در سخنانی اظهار داشت: پس از یک سال و نیم حضورم در شورا، بالاخره موفق شدیم به اتفاق همکاران و شهردار از پروژه‌های عمرانی شهرداری بازدید کنیم و این مایه مسرت است.

 وی با بیان اینکه روند رو به رشد خوبی از گذشته آغاز شده بود و در این زمینه از شهردار قبلی ساری تشکر می‌کنم، اضافه کرد: امیدوارم این روند با سرعت ادامه یابد و از شهردار فعلی ساری هم به دلیل ادامه این برنامه‌ها سپاسگزارم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری، با اشاره به ایجاد تحول اساسی در بازار شهید رجایی ساری، گفت:‌ اهالی بازار هم از این موضوع، خرسند هستند.

وی با بیان اینکه جشنواره سقاخوانی برای نخستین بار در تاریخ شهر ساری شکل گرفت، افزود: مقدمات برگزاری دومین جشنواره شعر سقایی از هم اکنون پایه ریزی شود تا در سال آینده در ابعاد گسترده‌تری صورت گیرد.

*کمربندی شمالی در طرح جامع لحاظ شود

مهدی رضایی فرح‌آبادی در جلسه علنی شورای شهر ساری اظهار داشت: طرح جامع ساری در حال تدوین و مشاور هم در این زمینه مشغول به کار است.

 وی ادامه داد:‌ در اجرای این طرح، از شهرداری می‌خواهیم که ایجاد کمربندی شمال شهر را هم مورد توجه قرار دهد.

 رضایی با تاکید بر ایجاد این کمربندی، خاطرنشان کرد:‌مسیر میدان فرح‌آباد تا سه راه جویبار عملا به مسیر درون شهری تبدیل شده و بسیار پر ترافیک است.

وی با بیان اینکه قرار بود که چهار یا پنج پل هوایی با پله برقی در سطح شهر با مشارکت بخش خصوصی ایجاد شود، گفت:‌ فقط یک نمونه به صورت پایلوت انجام شد که البته پله برقی آن هم فعال نیست.

 این عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه بخش وسیعی از ترافیک میدان فرح آباد مربوط به عابر پیاده است، تصریح کرد:‌پیاده‌روهای خیابان قدیمی ملت هم معابر تنگی دارد و عقب‌نشینی در پیاده‌رو به خوبی صورت نگرفته است و برای عابران پیاده مشکل ایجاد می‌کند.

رضایی با بیان اینکه شاید شهر ما فضای سبز داشته باشد، ادامه داد:‌ما ظرفیت بیشتری برای ایجاد فضای سبز داریم.

 وی با اشاره به اینکه درختکاری در سطح وسیع در شهر انجام شود، خاطرنشان کرد:‌ فرهنگ حفظ و نگهداری از درختان هم به شهروندان آموزش داده شود.

* جمع‌آوری آب‌های سطحی ساماندهی شود

فرامرز نقیبی در این جلسه اظهار داشت: راه‌آهن مصمم به تغییر محل مدرسه شهدای غزه از حاشیه این مجموعه است.

 وی افزود:‌ راه‌آهن شمال در این زمینه قول همکاری داد اما مسئولان آموزش و پرورش کم کاری کردند.

 نقیبی با اشاره به جاری شدن سیل در پس بارش باران در شهرهای اطراف، تصریح کرد: اگر برای جمع‌آوری آب‌های سطحی برنامه نداشته باشیم، دچار مشکل می‌شویم.

* اجرای مصوبه مشمول زمان می‌شود

نائب رئیس شورای شهر ساری در این جلسه اظهار داشت:‌بیشترین خدمات در مناطق محروم صورت گرفته است.

میرصالح صالحی‌نیا با اشاره به مشکلات کمیته انطباق، یادآور شد:‌ ما مصوبه می‌دهیم و اجرای آن مشمول زمان می‌شود.

این عضو شورا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساماندهی بازار شهید رجایی ساری، تصریح کرد:‌این بازار پیشانی شهر ساری است و هر مسافری که وارد این بازار شود تصور می‌کند این بازار همین گونه است درحالی که این بازار ناخواسته به این شکل درآمده بود.

 *بودجه سال 92 شهرداری در دست تدوین است

 مهدی عبوری در این جلسه یادآور شد:‌بازدید از پروژه‌های شهرداری ساری از این پس به صورت ماهانه با همکاری اداره فرهنگی شهرداری ساری صورت می گیرد.

وی در رابطه با احداث شهربازی یادآور شد:‌چنانچه تا سال 92 نتوانیم در این زمینه سرمایه‌گذار جذب کنیم، شهرداری راسا وارد عمل می‌شود و این موضوع را در بودجه هم پیش‌بینی کردیم.

شهردار مرکز استان با بیان اینکه شعار ما این بود که خدمات را با عدالت در مناطق سه گانه شهرداری ساری ارائه کنیم، افزود:‌خط‌کشی معابر هم در اسفندماه انجام می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه حدود 45 روز است که کار تدوین بودجه سال 92 را در دستور کار داریم، خاطرنشان کرد:‌ اعضای شورا در این زمینه هرچه مد نظر دارند به ما اعلام کنند تا خدای نکرده فردا اختلاف بین مجلس و دولت، مابین شورا و شهرداری نباشد.

 عبوری متذکر شد: یکی از اولویت‌های ما این است که برای تراکم زیاد شهر ساری، نیاز داریم فضای جدیدی در ساری ایجاد شود و آن هم در شمال شهر است.

 وی در رابطه با وضعیت پل‌های عابر پیاده و پله‌ برقی‌های خاموش تصریح کرد:‌ این پل‌ها حتما باید متصدی داشته باشند ضمن اینکه فرهنگ استفاده از پله‌های برقی می‌تواند به این روند کمک کند.

 عبوری با بیان اینکه در رابطه با ترافیک میدان فرح‌آباد مشاور طرح باید پاسخگو باشد، اظهار داشت: ما هم معتقدیم بخش عظیمی از ترافیک این محدوده به مسائل عابر پیاده مربوط است که مشاور در طرح خود لحاظ نکرده است.

وی با اشاره به اینکه برای برون رفت از مشکلات شهر ساری، طرح تفصیلی باید به صورت کامل اجرا شود، تصریح کرد: ایجاد پارک سوار میدان ساعت، آغاز شده و به سرعت در حال پیشروی هستیم.

 عبوری یادآور شد:‌انقلاب جدیدی در عرصه درختکاری در شهر ساری، اتفاق می‌افتد.


  • جمعه 29 دی 1391-0:0

    واسه خودمون باید تاسف بخوریم که افرادی با ادبیات اینچنینی در شوراهستند ومثلا منتخب مردم .دیگه شورا جای این افراد نیست در انتخابات معلوم میشه که رضایت مندی مردم ازشما هفت نفر تاچه حدیه

    • پنجشنبه 28 دی 1391-0:0

      زنده باد عبوری جوان و با انرژی .

      • چهارشنبه 27 دی 1391-0:0

        آقای کیادهی پولای کنسرت مختاباد چی شد؟چقدرش به سیل زده ها رسید؟چرا خبرنگارها در جلسه شورا از کیادهی نمی پرسند؟

        • سه شنبه 26 دی 1391-0:0

          خدا عبوري را براي ساري و ساروي ها حفظ كند.

          • سه شنبه 26 دی 1391-0:0

            راجع به کامنت عزیزی که ازترافیک میدان فرح آّبادکامنت گذاشت این ره آورد زنرال بی ستاره شهردار سابقه ...ودرمورد صحبتهای نماینده محبوبمان آقای کیادهی که بحق وشایسته صحبت کرد وگفت شورای شهرنه شهرداری وواش ممنونیم بخاطر دفاع ازعبوری که واقعا تحولی درشهرایجاد کردوشوراییهان بگوش باشند بایدازعبوری دفاع کنندتا رای بیارند

            • سه شنبه 26 دی 1391-0:0

              این دستگاه‌ها برای بدهی اقشار ضعیف جامعه که حدود 20 تا 30 هزار تومان و بدهی کمی است را هم به قطع انشعاب اقدام می‌کنند. پدرم 12 فرزند داشت و خانواده‌هایی با فرزندان پرجمعیت، والدین را نوبتی نگهداری می‌کنند، تصریح کرد: چون در تولید فرزند خسیس بازی درآوردیم فکر نمی کنم یک یا دو فرزند، بتوانند در آینده از پدر و مادر خود نگهداری کنند.‌ فکر می کنید اکثر مردم همچو شما اوضاع اقتصادیشان تاپ ومعرکه است! به گفته نمایندگان کشور و رسانه های داخلی کشور بیش از 70 در صد مردم از 75 میلیون، زیر خط فقر زندگی می کنند! یعنی حسرت لقمه نان بر سر سفره نه غذای گوشتی!!! با این بیکاری سرسام آور! زمانیکه هزینه 20 هزار تومانی آب و برق را مردم را ندارند بدند، آنوقت شماها دم از ازدیاد جمعیت می زنید!!! واقعا با با......! شما نماینده ها که از اوضاع اقتصادی عالی برخوردار هستید تا می توانید کودک تولید کنید! تا بی کودکی بیکاران و حتی باکاران کم درآمد را جبران کنید!!! بی دلیل نیست که در خیابانهای کشورمان مملو از کودکان کار و خیابانی است!!! این کودکان جذب چه کارهایی می شوند؟!!! "آقای محمدحسن محمدی کیادهی"، شما را به خدا و پیغمبر و دوازده امام و امامزاده ها به شرف و وجدان تان قسم می دهم، سئوال مرا همین جا پاسخ دهید؟ آیا شما دوست دارید که کودکان شما، به کودکان کار و خیابانی تبدیل شوند؟!!! چیزی را که برای خود و بچه هایتان می خواهید، برای دیگران و کودکانشان هم بخواهید!!! به قول شاعر که میگه: بهشت را خواهانم برای تک تک کودکانمان، هم این زمان هم آن زمان!
              نه فقط برای آقایان و آقازاده گان، با چنین ثروت بیکران!!!

              • دودانگه ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                دوشنبه 25 دی 1391-0:0

                دوباره کوچک کردن ساری جنایت است .مسولین بی تفاوت به ساری به درد ساری نمیخورند

                • از اهالی ششصددستگاهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  دوشنبه 25 دی 1391-0:0

                  برای برون رفت از ترافیک میدان خزر باید زیرگذر شمالی - جنوبی همزمان با روگذر شدقی-غربی طراحی می شد که متاسفانه ظاهرا شهرداری بدون نظر لز کنار موضوع گذشت وتا زیرگذر شمال جنوبی اجرا نگردد ترافیک همچنان سرجایش باقی می ماند.

                  • دوشنبه 25 دی 1391-0:0

                    جناب محمدي اصلا متوجه حرفات هستي؟


                    ©2013 APG.ir