تعداد بازدید: 3165

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 28 دی 1391-21:25

تغییر دبیر/نیازآذری دبیر مجمع نمایندگان شد

حسین نیازآذری،نماینده بابل، دبیر مجمع نمایندگان مازندران شد/وی در تازه ترین اظهارات خود گفت:دفتر مجمع نمایندگان در مرکز استان دایر خواهد شد.


مازندنومه،خبر ارسالی دفتر نماینده مردم بابل در محلس:حسین نیازآذری نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی به عنوان دبیر جدید مجمع نمایندگان استان مازندران انتخاب شد.

دبیر جدید مجمع نمایندگان مازندران گفت : برنامه های دور جدید مجمع طی کنفرانس خبری به اطلاع مردم استان مازندران خواهد رسید.

وی با بیان این که دفتر مجمع نمایندگان در مرکز استان دایر خواهد شد،افزود:پیگیری مسائل کلان استانی و تبادل نظر با نخبگان ، صاحب نظران ، سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی ، مجامع و تشکل های های صنفی ، رسانه های گروهی و مدیران با شتاب و گستره بیشتری در دستور کار مجمع قرار خواهد گرفت . 

 پیش از این عزت الله یوسفیان ملا دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران بود .


  • چهارشنبه 4 بهمن 1391-0:0

    امید است غارت منابع طبیعی کمتر شود.

    • چهارشنبه 4 بهمن 1391-0:0

      امیدواریم کاری کنند که زمین های کشاورزی قطعه قطعه و ساخت و ساز و تغییر کاربری نیابند و بیکار نباشند و با رفع نیازها مانند تامین کامل آب، کمک شایانی به اشتغال و تولید نمایند.

      • چهارشنبه 4 بهمن 1391-0:0

        آیا برای تشکیل مجمع نمایندگان استان یا فراکسیون های مجلس قانونی وضع شد یا مجوزی دریافت شد؟

        • عمران اکبرنژادپاسخ به این دیدگاه 0 0
          چهارشنبه 4 بهمن 1391-0:0

          سلام.متاسفانه در رسانه های استان به اشتباه رییس مجمع را دبیر می نامند.اقای نیاز اذری رییس، کمال علیپور دبیر و فیاضی سخنگوی جدید مجمع نمایندگان مازندران شدند.به نقل از سید هادی حسینی

          • محمدعلی رضاپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
            دوشنبه 2 بهمن 1391-0:0

            خیلی ممنون که حال ما را پرسیدید! خوشبختانه سرم به جایی نخورده است ولی از بی عدالتی ها به شدت درد می کند .حتی در استانی مثل "سمنان" ،بعضی از مرکزیت های استان در "شاهرود" مستقر است امادرمازندران ما-که چندقرن است که بابل وساری باهم رقابت دارند- ساری به برکت تمرکزگرایی دولتی هرروز گسترده تر می شود و از جمعیت آن،بسیاری غیرساروی اصیل و ازجمله :بابلی اند. چرا تمرکزگرایی افراطی؟چرادانشگاه پزشکی ساری به نام مازندران و مربوط به همه ی غرب استان ولی از بابل به نام بابل وفقط مربوط به بابل؟! -با این که اولین د.پ. در استان بود.
            چرا از هراز که به بابل می آیی ،یک بارهم نام بابل را روی تابلوهانبینی و بارها نام "ساری" به جای "بابل"؟!مگرمسیراصلی تهران-ساری،محورفیروزکوه نیست ؟!
            از این چراها بسیار دارم......................

            • دوشنبه 2 بهمن 1391-0:0

              •با سلام
              خدمت اون عزيزي كه فرمودند ايشون هم زمان تبليغات با زير سوال بردن نمايندگان سابق و وعده و وعيد ها و ... دايورت موبايل ...... بايد بگم كه چون من كاملا تو روزهاي انتخابا ت با ايشون بودم ،حاج حسين، نميگم تنها فرد اما يكي از معدود كانديداهايي بودند كه به هيچ وجه درخصوص نمايندگان سابق و يا كانديداهاي ديگه صحبت نميكردن . همه كسايي كه زمان انتخابات همراه ايشون بودند و يا از دور نزديك مسائل رو پيگيري ميكردند اين مطلبو شاهدند.. در خصوص دايورت كردن موبايلشون هم بايد بگم ايشون به تك تك زنگ هايي كه به موبايلوشن زده ميشه با صبوري تمام پاسخ ميدن مگر مواقعي همچون حضور در جلسات مجلس . اينرو هم ميتونيد امتحان كنيد هر كسي شمارشونو داره ميتونه امتحان كنه. يك سري پنج شنبه ها و جمعه ها به دفترشون بزنيد ببينيد چه خبره و ايشون با چه متانت و صبوري جواب مردم رو ميدند.. البته شايد نتونن همه مشكلات رو حل كنن مثل بيكاري كه معضل ملي. البته ايشون معصوم نيستن و شايدشايد اشتباهاتي هم ازشون سر بزنه مث همه ما
              6 ماه از اين مجلس گذشته برادر
              بله اين دوره نمايندگي هم تمام ميشه مثل عمر همه آدما . نميدونم چجوري ميخوايد جواب اين دروغ ها و تهمت ها رو بديد برادر گرام . بخاطر كي و چي داريد همه چي رو ميفروشي . مطمئن باش داري ضرر ميكني

              • يکشنبه 1 بهمن 1391-0:0

                رضا پور جان خوبی شما؟ سرتون برخورد به جایی نداشته؟

                • شنبه 30 دی 1391-0:0

                  با سلام خدمت همه دوستان. ایشان هم مثل دیگران ، در روزهای تبلیغات با...وعده و وعید های اضافی و الکی ما را ترغیب به فعالیت کرد اما خیلی زود مثل دیگران موبایلشان دایورت شد به خط دیگران موبایل اطرافیانشان خاموش شد یا پاسخ داده نشد یا اگر پاسخ داده شد سر کارمان گذاشتند حتی وقت ملاقات ندادند بحر حال آقای نیاز آذری ... دیری نمی پاید که دوره بعدی هم فرا خواهد رسید...

                  • فرمانداری ویژه تنکابنپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    جمعه 29 دی 1391-0:0

                    نماینده نوشهر و چالوس در گفتگو با 8 دی :
                    کتابچه طرح استان غرب مازندران تحویل وزارت کشور شد./ http://ostane-tonekabon.blogfa.com/

                    • غلامعلی رنجبرپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      جمعه 29 دی 1391-0:0

                      جناب آقای نیاز آذری موقعیت جدید را تبریک عرض می کنم و امیدوارم گره از کار بسته مازندران را با هماهنگ نموده همه نمایندگان باز کنید. باور کنید یک نماینده توانمند کسی است که بتوانند سایر نمایندگان را برای پاسداری از منافع مازندران هماهنگ و متحد نماید و فضای استان را به سمت فضا خدمت و رشد و ترقی هدایت کند. دوندگی های بی موردی که فقط به پاسداری از حقوق دور و بری ها و رقابت بین شهرها و ایجاد درگیری ها و وارد شدن در زد و بندها منجر می شود هیچ فایده عملی برای مازندران ندارد. اتحاد و اتفاق بین نمایندگان بزرگترین دستاوردی است که می تواند با روحیاتی که در شما سراغ دارم حاصل شود. مازندران بیش از هر چیزی نیازمند به اتفاق و اتحاد است و این حاصل نمی شود جز با گذشتن از برخی توهمات حق نما که برخی فکر می کنند در فلان مسئله باید سنگ تمام بگذارند تا پیروز شوند. مسئله ای را جناب آقای مهندس دامادی جوان در شب های گذشته در یک برنامه تلویزیونی در سیمای مازندران بیان داشتند که خیلی حائز اهمیت بود و آن اینکه فرودگاه نوشهر و رامسر و مسئله نساجی مازندران و ... همه جزء مسئولیت های ما است که باید با هم آن را انجام دهیم و انتظار ما این است که همه با هم بدون کلاه گذاشتن سر همدیگر به یک استان واحد فکر کرده و مسائل آن را اولویت بندی و زمان بندی کرده و مشکلات را حل کنید. حل همه مشکلات مازندران با درایت و اتحاد شما نمایندگان امکان پذیر است و اتحاد شما زمینه ها را برای برخورداری های بالاتر استان از مواهب جمهوری اسلامی فراهم می کند. دوست شما : غلامعلی رنجبر

                      • محمدعلی رضاپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
                        پنجشنبه 28 دی 1391-0:0

                        تبریک! امیدوارم این خواسته ها زودتر عملی شود:
                        1- ایجادفرمانداری ویژه ی بابل
                        2- الحاق امیرکلا به شهربابل و تاسیس دو منطقه ی شهرداری در بابل که یکی از آنهازیرنظرشهرداری امیرکلا باشد.
                        3- تکمیل کمربندی بزرگ بابل
                        4-انتقال بعضی از مرکزیت ها ی استان به بابل که سال ها ست در انتظارش هستیم مثل اداره ی کل بازرگانی که به نظرمیرسد بهتراست در بارفروش(بابل) مستقرباشد.تمرکزگرایی افراطی درساری و کم توجهی نسبت به بابل بایدهرچه زودترپایان یابد یا این که استان مازندران غربی به مرکزیت بابل از رامسر تا قائمشهر،هرچه زودترتشکیل شود.
                        5- حدود بیست سال پیش ،سخن از گشایش رادیو بابل بود.پس چه شد؟؟؟


                        ©2013 APG.ir