تعداد بازدید: 2145

توصیه به دیگران 2

شنبه 7 بهمن 1391-23:9

ارمون سوم منتشر شد

شماره سوم ماهنامه ارمون به مدیرمسوولی زهرا اسلامی و سر دبیری علی سینا رویگریان منتشر شد و روی پیشخوان روزنامه فروشی های استان قرار گرفت.


مازندنومه:در شماره دی ماه ارمون به دو موضوع آلودگی محیط زیست در مازندران و داستان نویسی در استان به صورت پرونده ویژه پرداخته شده است.

در ارمون سوم مطالبی در خصوص تعیین نظام حقوقی دریای خزر در گفتگو با دکتر کارن روحانی استاد حقوق بین الملل دانشگاه، انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در گفتگو با دکتر احمد فاطمی مدیر مجمع عالی نخبگان استان، جدایی غرب مازندران، ظرفیت های گردشگری زمستانی و موسیقی در استان می خوانید.

حق با مهمان است، افسانه استخر پشت، باز خزر بوی تور و ماهی می دهد،پدر! مادر! این فرزند توست و... از دیگر عناوین سومین شماره ماهنامه ارمون است.

ارمون با همکاری رضا رضایی سوادکوهی،تهمینه اسدی، حسین برزگر ولیکچالی، لیلا مشفق، علی سروی، مریم عبدالهاشم پور، هادی مهجوری، پروانه آقاجانی، سپیده پور شعبان، رقیه توسلی و... تهیه می شود.


  • پنجشنبه 12 بهمن 1391-0:0

    بنظرم اگر اهل فن به سراغ این نشریه بروند یک مجله خیلی خوب در مازندران خواهیم داشت.روش متفاوتی دارند و شماره سوم آن واقعا شکیل تر شده

    • مطبوعات مازندرانپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 9 بهمن 1391-0:0

      خدا قوت .موفق باشید. کار سختی است می دانیم که درآوردن نشریه کپی پیس با توجه به این هزینه ها و اوضاع کمر شکن سخت است چه برسد به چاپ مجله ای پربار و پرمحتوا و تولیدی.

      • دوشنبه 9 بهمن 1391-0:0

        ارمون: دو شماره پیشینت را ورق زدم علی رغم عدم جذابیت بصری که متاسفانه امروزه از مهمترین شاخصه های مخاطب پذیر یک نشریه بوده و یقینا این ناقصه در تو نه بجهت عدم توانمندی تحریریه و حتما بلحاظ مشکلات مالی و عدم حمایت مسولین مربوط بوده،بنظر به عنوان یک نشریه محلی دارای محتوای در خور توجه می باشی امید است شاهد بالندگی روزافزونت در این ایام پر مشقت باشیم

        • يکشنبه 8 بهمن 1391-0:0

          احسنت بر این زن؛ امیدوارم این راه را به خوبی ادامه دهند.


          ©2013 APG.ir