تعداد بازدید: 2849

توصیه به دیگران 3

شنبه 7 بهمن 1391-23:24

حاجیان:توديع و معارفه،عوض كردن كفش هاي خدمت است

حاجیان رفت،رحمانی آمد/مراسم توديع و معارفه مسئول فرهنگي و اجتماعي شهرداري ساري برگزار شد/ اجراي چهل برنامه در عرض يكسال (يعني هر نه روز يك برنامه ) با بودجه صد ميليون توماني قابل توجه بوده است.


مازندنومه،خبر ارسالی روابط عمومی شورای شهر ساری:در مراسم توديع و معارفه مسئول فرهنگي و اجتماعي شهرداري ساري ، عبوري اززحمات يكساله راحله حاجيان دراين سمت قدرداني و براي محمد رحماني دراين جايگاه آرزوي توفيق کرد.

شهردار ساري در همين جلسه حاجيان را به سمت مشاور رسانه اي و مشاور امور بانوان شهرداري ساري منصوب كرد.

در اين مراسم حاجيان طی سخنانی گفت:در بعضي از حوزه ها به سبب تنوع و گستردگي كار مي طلبد كه از جان مايه بگذاري تا نتيجه كارهايت به جان مردم بنشيند،اگر چه شايد جريانات مختلف و آدمهاي متفاوت با پاي در چكمه آهنين كرده شان برگردنت فشار دهند تا جان بدهي كه شايد آنان جاني دوباره بگيرند.

وی با بیان این که تحرك و پويايي امور فرهنگي شهرداري ساري پس از تاسيس اداره فرهنگي اجتماعي كه درست يك سال از عمر آن مي گذرد چيزي نيست كه آن را بتوان كتمان كرد،افزود: نمود بيروني فعاليت ها و اذعان عمومي به رضايت بخش بودن فعاليت هاي فرهنگي ،اجتماعي ،ورزشي و بازتاب آن در سطوح مختلف و فرا شهري حتي كشوري خود گوياي اين تحرك است.

حاجیان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد:خوشحالم كه امروز پس از يكسال تلاش بي وقفه بنده و همكاران عزيزم اين رويكرد نهادينه شد كه ديگر شهرداري يك نهاد خدماتي نيست بلكه به يك نهاد اجتماعي خدمت رسان تبديل شده است و در عرصه فرهنگ حرف براي گفتن دارد كه گاهي ديگران را انگشت به دهان كرده كه  مگر شهرداري وظيفه اش چنان و چنين است يا شهرداري را چه به كار فرهنگي!؟

وی یادآور شد: با افتخار اعلام مي كنم اجراي چهل برنامه در عرض يكسال (يعني هر نه روز يك برنامه ) با بودجه صد ميليون توماني قابل توجه بوده است، البته اين بدان معني نيست كه به كيفيت بي توجه بوده ايم بلكه سعي بر آن شد در اولين سال با تعامل با برگزاركنندگان برنامه ها و تقسيم كار ارزشي با حداقل دستمزدها مراسم داشته باشيم.

مشاور امور بانوان شهرداري ساري در ادامه فهرست بخشی از فعالیت های خود را برای حاضران قرائت کرد،از جمله:ارتباط و تعامل دو سويه مطبوعات به طوري كه تعداد خبرنگاران مرتبط با شهرداري از 10 الي 15 نفربه 40 نفر رسيده است،مصاحبه با معاونان و مديران و مديرعاملان سازمان ها و توليد روزانه 4 خبر به طور متوسط ، نشست متعدد با اصحاب مطبوعات و نخبگان در اين عرصه و....

 وی با اشاره به این که اعتقادم بر اين است كه جلسات توديع و معارفه در نظام جمهوري اسلامي عوض كردن كفش هاي خدمت و نوعي هجرت و رفتن از كلاسي به كلاس ديگر است،افزود: خوشحالم از اينكه افتخار داشتم به عنوان اولين مدير و در اولين سال تاسيس اداره فرهنگي شهرداري در خدمت شهروندان باشم و از آقاي حجازي شهردار سابق كه به بنده اعتماد كردند،سپاسگزارم.

گفتنی است علاوه بر محمد رحماني(معاون سابق فرهنگي، اجتماعي بازرسي استان) که معاون فرهنگي ، اجتماعي شهردار ساري شد،علي باسره تاكامي هم به عنوان سرپرست اداره روابط عمومي شهردار ساري منصوب شد.


  • چهارشنبه 11 بهمن 1391-0:0

    آقای صادقی سه باره که کامنت می ذارم ولی شما نمی ذارید! از صمیم قلبم از رفتن حاجیان خوشحالم ...

    • پاسخگو نادانپاسخ به این دیدگاه 1 0
      سه شنبه 10 بهمن 1391-0:0

      ردای خدمت در هر لباسی زیباست تازه این موضوع مرا یاد وزارت راه اقای پرفسور بهبهانی تحت ریاست جمهوری شاگردش احمدی نژاد می اندازد
      بهتر نیست به جای پرداختن به حاشیه به فکر افزایش سطح فرهنگی و هنری خویش باشیم تا این تفکرات رخت بر ببندد!!

      • دوشنبه 9 بهمن 1391-0:0

        شهرداري محل خدمته بيشتري براي مردم هستش . تازه ايشون بازرسي را ول نگردهبه عنوان مشاور مديركل حضور دارند

        • يکشنبه 8 بهمن 1391-0:0

          این شهرداری چی داره که طرف... جاهای دیگه را ول میکنه اقا اگه برا انتخابات امدی... ای بابا ...

          • محمد متولیپاسخ به این دیدگاه 1 0
            يکشنبه 8 بهمن 1391-0:0

            ... به مسئول جدید سفارش می نمایم که راه اصولی را که استفاده از تجربیات برگزارکنندگان شعر مذهبی در استان مخصوصا اداره شعر ارشاد اسلامی و حوزه استفاده فرمایند و برایش آرزوی موفقیت می نمایم

            • يکشنبه 8 بهمن 1391-0:0

              دکتر رحمانی بی زحمت پاسخ دهیدچی شده که بازرسی رو ول کردید و رفتید شهرداری؟ بازرسی که سازمان مادر و مرجع بالاتریه.شما در دانشگاه استاد عبوری هستید،حالا شدید معاون شاگردتون؟

              • يکشنبه 8 بهمن 1391-0:0

                دکتر رحمانی مبارکا.بابا شهرداری توسه کوچیکه اونجا چرا-اما در کنار عبوری کار هکاردن هم خوبه!

                • دوست دکترپاسخ به این دیدگاه 0 2
                  يکشنبه 8 بهمن 1391-0:0

                  دکتر رحمانی با کدوم نگاه وارد شهرداری شدن؟ چرا یه آدم باید بازرسی رو ول کنه بیاد شهرداری؟

                  • يکشنبه 8 بهمن 1391-0:0

                    به آقاي مهندس باسره مدير جوان و توانمند ساروي تبريك عرض كرده و براي ايشان آرزوي سلامتي و توفيق دارم.


                    ©2013 APG.ir