تعداد بازدید: 2335

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 8 بهمن 1391-17:16

قدردانی از حاجیان/دامادی:بانوان در وزارت هم خود را اثبات كردند

قدردانی اعضای شورا،نماینده ساری در مجلس و خبرنگاران از عملكرد يك مدير رسانه اي/در جلسه شورای شهر ساری فرد فرد اعضاي شورا و شهردار به طور جداگانه زحمات راحله حاجیان را ستودند و از او قدردانی كردند.


مازندنومه: راحله حاجيان-مدير روابط عمومي شوراي اسلامي شهر ساري- معرف حضور همه اهلي رسانه است.

او به عنوان يك عنصر فرهنگي و رسانه اي از يكسال قبل همزمان با راه اندازي اداره فرهنگي در شهرداري ساري،مسئوليت اين اداره را بر عهده گرفت و در طول يك سال اخير نه تنها اين اداره را به نحو مطلوبی راه اندازي و نهادينه كرد،باعث ارتقای قابل ملاحظه وجهه فرهنگي شهرداري شد، طوري كه اجراي انبوه برنامه هاي بديع و خلاقانه فرهنگي در شهرداري توجهات را به اين نهاد معطوف کرد.

به هر حال حاجيان اكنون تغيير سمت داده و از سوي شهردار ساري به عنوان مسئول امور بانوان و خانواده و نيز مشاور رسانه اي شهرداري منصوب شد.

 بخشي از جلسه علني روز یک شنبه شوراي شهر ساري به نطق اين بانوي زحمت كش و گزارش عملكرد اداره فرهنگي اختصاص يافت اما نكته اي كه جلب توجه مي كرد اين بود كه فرد فرد اعضاي شورا و شهردار به طور جداگانه زحمات وي را ستودند و از حاجیان تشكر كردند.

علاوه برآن خبرنگاران حاضر در جلسه نيز در اين روز به همين جهت حضور پررنگ تري داشتند و در يك حركت بديع از مديري که از جنس خودشان است قدرداني کردند.

 محمد دامادي- نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي و عضو سابق شوراي شهر-امروز مهمان جلسه بود که پس از شنیدن گزارش حاجيان،در سخنان كوتاهي تلاش هاي او را اثبات توانمندي هاي فراوان قشر 51 درصدي بانوان دانست كه حتي در وزارت هم خود را اثبات كردند.

سخنراني پاياني حاجيان نيز مورد توجه و تشويق حاضران قرار گرفت.


  • يکشنبه 8 بهمن 1391-0:0

    این شهردار مگه با کار کردن خانم ها مخالفه دوتا مدیر زن در شهرداری بودن اونا روعزل کرد

    • مرتضی حسینیپاسخ به این دیدگاه 1 0
      يکشنبه 8 بهمن 1391-0:0

      اعضا شورا خودشان در عزل ونصب ها دخالت می کنند بعد از انان تقدیر می کنندراست باشه که اینا هیج دخالت نمی کنند نه مثل اینکه این دفعه عبوری خودش وارد شد


    ©2013 APG.ir