تعداد بازدید: 1828

توصیه به دیگران 2

جمعه 13 بهمن 1391-17:52

رضایی:حتی یک شهروند هم نباید ناراضی باشد

فرماندار چالوس گفت:نظارت سرپرست بانک های مازندران بر شعبات شهرستانی ضروری است/مدیران بانک ها خود را خارج از سیستم اداری می دانند و در جلسه مهم شورای اداری شهرستان حضور پیدا نمی کنند/در ساعت اداری مدیران و کارکنان ادارات باید از تبلیغات در انتخابات خودداری کنند


مازندنومه،خبر ارسالی روابط عمومی فرمانداری چالوس:فرماندار چالوس گفت:سرپرست بانک های مازندران باید نظارت بیشتری بر شعبات شهرستان ها داشته باشند تا مردم نیز از عملکرد بانک ها رضایت داشته باشند.

سید قدیر رضایی در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس افزود:مدیران بانک ها خود را خارج از سیستم اداری می دانند و در جلسه مهم شورای اداری شهرستان حضور پیدا نمی کنند و در جلسه امروز هم فقط رئیس بانک صادرات  و کشاورزی شعبه چالوس حضور یافتند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: نباید حتی موجب نارضایتی یک شهروند را فراهم کنیم و همه باید در جهت رضایتمندی شهروندان گام برداریم.

*برای خانواده های آسیب دیده در سیل 3 میلیارد ریال تخصیص یافت

رضایی تاکید کرد:در سیل اخیر شهرستان چالوس 1387 خانوار دچار آسیب شدند که برای جبران خسارت واحد های مسکونی مبلغ 2 میلیارد و 270 میلیون تومان اعتبار تخصیص پیدا کرد.

وی بیان داشت: تاکنون 700 پرونده برای دریافت تسهیلات در بانک ها تشکیل شد که 476 فقره آماده دریافت وام هستند و 157 نفر نیز وام مربوطه را دریافت کردند.

فرماندار چالوس بیان داشت: تاکنون به 175 نفر نیز به هر کدام مبلغ 500 هزار تومان بعنوان کمک بلاعوض پرداخت شد.


این مسئول در شهرستان چالوس تصریح کرد:در بحث اشتغالزایی برای خانواده های آسیب دیده در سیل نیز 3 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت که تاکنون بالغ بر یک میلیارد تومان پرداخت شد.

رضایی تاکید کرد:از تلاش شهردار کلاردشت و چالوس در جهت بهبود وضعیت شهری قدردانی دارم اما در جهت رفع کنده کاری ها  و لایروبی رودخانه ها تلاش کنند.

وی تصریح کرد: از تلاش و پیگیری نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس که در جهت وضعیت سیل زدگان،موضوع آزاد راه،احداث درمانگاه تخصصی در کنار بیمارستان تامین اجتماعی،پیگیری استقلال اداره کل مالیاتی در منطقه،کلنگ زنی مجتمع فرهنگی و ورزشی کارگری در شهرستان تلاش کردند،قدردانی می کنم.


*تبلیغات در ساعات اداری ممنوع است

رضایی با اشاره به انتخابات پیش و روی ریاست جمهوری ، شوراهای اسلامی شهر و روستا درکشور، برلزوم همکاری همه جانبه مسوولان نهادهای مرتبط برای مشارکت هرچه بیشتر مردم دراین دوره از انتخابات در نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد.

این مسئول گفت: در ساعت اداری مدیران و کارکنان ادارات باید از تبلیغات در انتخابات خودداری کنند و امکانات اداری نباید برای فردی در انتخابات به کار گرفته شود.

*38 پروژه افتتاح می شود

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بر حضور جدی اداره آب و فاضلاب شهری در حوزه شهرستان چالوس تاکید کرد.

رضایی افزود: پروژه‌های افتتاحی حوزه شهرستان چالوس، 38 پروژه با اعتبار 133 میلیارد و 350 میلیون ریال بوده که از این مجموع 12 پروژه در حوزه شهری چالوس، 5 پروژه در بخش مرکزی چالوس، یک پروژه در شهر هچیرود، 6 پروژه در کلاردشت و 14 پروژه در بخش مرزن‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان داشت: همچنین در این ایام پروژه تامین برق مسکن مهر فرج‌آباد و تامین برق قسمتی از روستای پیمبور کلاردشت با اعتبار 2 میلیارد و 50 میلیون ریال آغاز می‌شود.

فرماندار چالوس تصريح کرد:ادارات و نهادها بايد در جهت بيان دستاوردهاي خود بعد از پيروزي انقلاب اسلامي برنامه ريزي و به اطلاع رساني بپردازند.



    ©2013 APG.ir