تعداد بازدید: 1818

توصیه به دیگران 1

شنبه 14 بهمن 1391-21:1

35 هزارتن میوه ذخیره کردیم-هاشم پور

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران گفت:فروشگاه های بهاره با 15 درصد قیمت ارزان تر نسبت به بازار به مدت 10 روز دایر خواهد شد/21هزار تن گوشت مرغ ذخیره سازی شد/صاحبان 27 واحد صنعتی در استان سلب صلاحیت شدند.


مازندنومه،اعظم کردان: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه ذخیره سالانه 50 هزار تن میوه و مرکبات یکی از وظایف این سازمان برای تنظیم بازار است،گفت: در همین راستا تاکنون 35 هزار تن ذخیره سازی در استان صورت گرفته است.

مرتضی هاشم‌پور در نشستی خبری خود با اشاره به اینکه ذخیره سازی میوه ها و مرکبات از نیمه دوم سال آغاز می شود، افزود: 4هزار تن میوه شامل 2هزار تن پرتغال و 2هزارتن سیب برای مصرف استان ذخیره و مابقی به استان های دیگر ارسال می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از خرید و ذخیره سازی 21هزار تن گوشت مرغ در استان خبر داد و اظهار داشت: این میزان برای تنظیم بازار و کاهش قیمت، در زمان لازم به بازار عرضه می شود.

 هاشم پور اذعان داشت: 9 هزار تن از این گوشت ها در داخل استان و بقیه به استان‌های دیگر ارسال خواهد شد.

وی، به خرید تضمینی برنج در سالجاری اشاره و تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 6هزار تن برنج ارقام پرمحصول از کشاورزان به قیمت 11 میلیارد تومان خریداری شد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از بازرسی 325 هزار بنگاه اقتصادی توسط بازرسان در سالجاری خبر داد و اظهار داشت: از مجموع بازرسی های صورت گرفته 20 هزار و 800 فقره پرونده تخلفاتی بازشده است.

هاشم پور ادامه داد: 9هزار و 500 گزارش مردمی نیز از طریق تلفن 124 دریافت شد.

 وی از برگزاری فروشگاه های بهاره در اول ماه آینده در سراسر استان خبر داد و گفت: این فروشگاه ها با 15 درصد قیمت ارزان تر نسبت به بازار به مدت 10 روز دایر خواهد شد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در بخش دیگری از سخنانش، به صادرات 315 میلیون دلار کالا از گمرک های استان اشاره و تصریح کرد: یک هزار و 121 میلیون دلار نیز واردات، طی دو ماهه امسال صورت گرفته است که برخی از اقلام واردات برای سایر استان ها بوده است.

 هاشم پور ادامه داد: صاحبان 27 واحد صنعتی در استان سلب صلاحیت شدند که 7 مورد مربوط به امسال بوده و از طریق مزایده به فرد جدیدی واگذار می شود


  • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 15 بهمن 1391-0:0

    تو این 8 سال برام تجربه شده اینا هرچی رو که ندارن میگن داریم و برعکس. هر حرفی که بزنن باید عکسش رو صحیح دونست.

    تو همین هفته برنج کیلویی 700 و مرغ کیلویی 500 تومن افزایش قیمت داشت. البته با وجود پسته 50000 تومانی، من برای عید به تخم مرغ، آب، پرتغال که محصولات کشاورزی خودمان است بسنده میکنم.


    ©2013 APG.ir