تعداد بازدید: 1874

توصیه به دیگران 4

يکشنبه 15 بهمن 1391-14:7

پوست اندازی در خانه مطبوعات/چهره های تازه آمدند

با این تغییرات اساسی تا حدودی انتظارات خانواده مطبوعات و اعضای مجمع عمومی برآورده شد و پیش بینی می شود خانه مطبوعات با پوست اندازی و انتخاب چهره های تازه، در پی اجرای برنامه های بهتر و کامل تری به دور از حواشی و تک روی های مرسوم گذشته باشد.


مازندنومه:اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران صبح یک شنبه دور هم جمع شدند تا مدیر عامل جدیدی را برای این خانه انتخاب کنند.

این جلسه در پی پیگیری های قانونی بازرسان خانه و انصراف رستم دهقان انجام گرفت.او که بدون داشتن شرط مدرک تحصیلی،با اصرار تعدادی از اعضای دوره گذشته و حال خانه،دوباره گزینه مدیرعاملی شده بود،دوم بهمن ماه در نامه ای به هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران به بهانه کسالت و مشغله از این سمت انصراف داد.

به گزارش مازندنومه،از آن روز تاکنون نام تعدادی از اعضای هیئت مدیره و نیز چهره های مطبوعاتی به عنوان مدیرعامل خانه مطرح شده بودند که در نهایت امروز ترکیب تازه هیئت مدیره مشخص شد.

دستور جلسه روز یک شنبه هيئت مديره خانه مطبوعات،تعیین و بررسي تغييرات اعضاي هيئت رئيسه بود که در پايان هم رییس و هم مدیرعامل جدید خانه انتخاب و معرفی شدند.

امروز ايرج نيازآذري که در این دوره به عضویت هیئت مدیره خانه درآمده،با 7 رای به عنوان رئيس جدید هيئت مديره معرفی شد و جای برمکی را گرفت که از اواخر پاییز تاکنون ریاست خانه را بر عهده داشت.

 حسين خاني نيز با همين تعداد راي به عنوان مدير جدید خانه مطبوعات مازندران انتخاب شد.

با این تغییرات اساسی تا حدودی انتظارات خانواده مطبوعات و اعضای مجمع عمومی برآورده شد و پیش بینی می شود خانه مطبوعات با پوست اندازی و انتخاب چهره های تازه، در پی اجرای برنامه های بهتر و کامل تری به دور از حواشی و تک روی های مرسوم گذشته باشد.

گفتنی است در اين جلسه فاطمه درواري به عنوان نايب رئيس، فاطمه سلطاني به عنوان خزانه‌دار و جابر معافي به عنوان سخنگوي خانه مطبوعات مازندران ابقا شدند.


  • خبرنگار ازشرق مازندرانپاسخ به این دیدگاه 0 3
    دوشنبه 16 بهمن 1391-0:0

    لطفا برای تعیین تکلیف وضعیت هزینه های خانه مطبوعات در 2 سال گذشته تحقیق و تفحص شود مخصوصل 200 میلیون تومان بنام ما خبرنگاران و به کام مدیریت سابق شد را روشن فرمایید

    • خبرنگاری از غرب مازندرانپاسخ به این دیدگاه 2 4
      يکشنبه 15 بهمن 1391-0:0

      از رئیس و مدیر خانه مطبوعات درخواست داریم تا هر چه سریعتر تکلیف حوزه نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران نیز مشخص شود زیرا بعد از انتخابات استان نه تکلیف افراد گذشته مشخص شد و نه اینکه افراد جدید انتخاب شدند.

      ضمنا پیشنهاد می شود نماینده خانه مطبوعات در غرب مازندران و همچنین رابطین خانه در شهرهای غرب استان از طریق انتخابات برگزار شود تا رای حداکثری خبرنگاران این شهرها حق را به حق دار بدهد

      • خبرنگاری از غرب مازندرانپاسخ به این دیدگاه 5 1
        يکشنبه 15 بهمن 1391-0:0

        نظر همه خبرنگاران غرب مازندران این نیست لطفا از این الفاظ استفاده نشود و ما از زحمات دوستان گذشته نهایت تقدیر و تشکر را داریم

        • خبرنگاران غرب مازندرانپاسخ به این دیدگاه 3 4
          يکشنبه 15 بهمن 1391-0:0

          بسیار مبارک است.در بهار آزادی بهار خانه مطبوعات هم رقم خورد.خبر بسیار مسرت بخشی بود.


          ©2013 APG.ir