تعداد بازدید: 2987

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 15 بهمن 1391-20:13

9 تا 20/آقای معاون زمان نمایشگاه را تغییر داد

از سه شنبه صبح ها نمایشگاه باز است/با وجود این که در بنرهای تبلیغاتی نمایشگاه کتاب،زمان برپایی آن عصرها اعلام شده بود،شامگاه یک شنبه معاون سیاسی استاندار مازندران با حضور در نمایشگاه،زمان آن را تغییر داد.(ویرایش دوم)


مازندنومه،کلثوم فلاحی:معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران شامگاه یک شنبه در بازدید از نمایشگاه کتاب ساری،گفت:‌ ساعت بازدید نمایشگاه کتاب مازندران از ساعت 14 بعدازظهر به 9 صبح تغییر می‌کند.

هادی ابراهیمی با اشاره به اینکه این موضوع،دستور اکید استاندار مازندران است،یادآور شد:‌از روز سه‌شنبه نمایشگاه کتاب مازندران از ساعت 9 صبح تا هشت شب برپا می شود.

وی با بیان اینکه رویدادهای این چنینی در سال یکبار اتفاق می‌افتد،افزود:‌باید فضایی مهیا باشد که مردم و به ویژه جوانان بتوانند بهره کافی را از امکان به وجود آمده،ببرند.

گفتنی است اداره کل ارشاد مازندران به جهت صرفه جویی در هزینه ها،نمایشگاه کتاب را صبح ها تعطیل کرده بود.

این تصمیم معاون استاندار با اعتراض غرفه داران مواجه شد!

نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران و دویست و سی امین نمایشگاه کتاب استانی از 14 تا 20 بهمن ماه از ساعت 14 تا 21 در ساری دائر است.

350 ناشر استانی و کشوری با 35هزار عنوان و 350 هزار جلد کتاب در این نمایشگاه حاضر شده‌اند.

*وجود یک مرکز فرهنگی در مرکز استان ضروری است

هادی ابراهیمی در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران اظهار داشت: وجود یک مرکز فرهنگی در مرکز استان ضروری است که بتوانیم نمایشگاه‌ها و برنامه‌های فرهنگی استان را در آن محل برگزار کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ادامه داد:‌ زیبنده مرکز استان نیست که از داشتن چنین فضایی محروم باشد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در بسیاری از مراکز استان‌های کشورف این ضرورت دیده شده، تصریح کرد: اما در ساری نتوانستیم این مطالبه بحق  مردم و دستگاه ةای فرهنگی استان را پاسخ دهیم.

وی با بیان اینکه موضوع مرکز نمایشگاه‌های فرهنگی با حمایت استاندار مازندران از مصوبات سفر دولت در مازندران است، گفت: اما تاکنون محقق نشده است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه نهمین نمایشگاه کتاب مازندران به لحاظ ساختاری، تفاوت‌هایی با محل سابق برگزاری نمایشگاه کتاب دارد، خاطرنشان کرد: اگر اطلاع‌رسانی درستی از این جابه جایی صورت گیرد  به افزایش مخاطب کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب در سال‌های گذشته در شرق شهرسستان ساری برگزار می‌شد و امسال به غرب شهرستان نقل مکان کرده، افزود: این موضوع باعث شده تا در نقطه مرکزی شهرستان ساری، ترافیک کمتری را شاهد باشیم و بسیاری از رفت و آمدها به سمت غرب ساری معطوف شده است.

معاون سیاسی استانداری مازندران، ادامه داد: جای نمایشگاه وسیع بوده و از امکانات خوبی برخوردار است اما بحث پارکینگ، یکی از مشکلات نمایشگاه است.



    ©2013 APG.ir