تعداد بازدید: 1931

توصیه به دیگران 4

پنجشنبه 19 بهمن 1391-0:7

رسولی:تعویض فرماندار جلوی رشد را می‌گیرد

امام جمعه میاندرود گفت:تعویض فرماندار حتی اگر فرماندار بعدی خیلی باتجربه و کارکشته هم باشد جلوی رشد را می‌گیرد/زیر و بم شهرستان دست ما است و از توقعات مردم مطلع هستیم، حداقل به عنوان یک کشاور امین می‌توانستیم کار کنیم ، اینها متاسفانه این کار را هم نکردند.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:حجت‌الاسلام سید مجتبی رسولی در بازدید از نهمین نمایشگاه کتاب مازندران، اظهار داشت:‌ صحبت کردن در رابطه با کتاب هر اندازه که باشد باز هم کم است.

 وی با بیان اینکه به صورت نسبی می‌توان وضعیت را خوب ارزیابی کرد، گفت:این گونه نیست که تمام موضوعات در آن لحاظ شده باشد، اما به نسبت اینکه نمایشگاه استانی است، قابل قبول است.

 رسولی با اشاره اینکه ذوق، سلیقه و حیطه مطالعاتی افراد با یکدیگر متفاوت است، ادامه داد: کتاب های دینی و مذهبی و مرجع در نمایشگاه کم است.

وی با بیان اینکه در هر صورت برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح استانی را غنیمت می‌شماریم، افزود: سال‌های گذشته حمایت مسئولان در بحث کتاب نسبت به اهل علم بهتر بود و امسال کاهش یافته است.

رسولی با اشاره به اینکه بعضی‌ها به واقع اهل کتاب هستند، خاطرنشان کرد:‌ شاید عده‌ای فقط کتاب را خریداری کنند اما برخی دیگر صفر تا صد کتاب را مطالعه می‌کنند.

 امام جمعه میاندرود ادامه داد: مطالعه یک کتاب برای ما به معنای یک کتاب نیست و شاید صدها کتاب ارزش داشته باشد.

 وی با بیان اینکه در بحث برگزاری نمایشگاه‌های کالا، لوازم خانگی و لباس تبلیغات صورت می‌گیرد و شاهد تاثیر این تبلیغات هستیم، گفت:‌ در برخی غرفه‌های این نمایشگاه غرفه‌داران آگاه به کتاب‌ها وجود دارد که برای بازدید کننده توضیح می دهند و این مسئله ایجاد جذابیت می‌کند تا کتاب به فروش برسد.

*زیر و بم شهرستان دست ماست

رسولی در بخش دیگری از این گفت‌وگو در رابطه با تغییر فرماندار میاندرود اظهار داشت:‌ در این زمینه از یک نظر فرقی ندارد چه کسی بیاید چراکه یک مسئول، هر جا که باشد مسئول است، اما شهرستان تازه تاسیس، نیاز به سرعت رشد زیاد دارد.

وی با بیان اینکه انصافا فرماندار قبلی در مدت حدود 23 ماه فرمانداری میاندرود،رشد شهرستان برای پیشرفت عالی بود، خاطرنشان کرد: تعویض فرماندار حتی اگر فرماندار بعدی خیلی باتجربه و کارکشته هم باشد جلوی رشد را می‌گیرد و تا اوضاع را به دست بگیرد مشمول زمان می‌شود؛ در تغییر فرماندار حرف ما فقط همین بود.

رسولی با اشاره به اینکه ما روی افراد بحث نداریم، افزود: حرف ما این بود که چرا بی موقع و چرا بدون مشورت و هماهنگی، با سرنوشت یک شهرستان، این طور بازی کردند، گلایه‌ی ما این بود.

 وی با بیان اینکه تشخیص مسئولان اجرایی استان از من بیشتر است، گفت: اما زیر و بم شهرستان دست ما است و از توقعات مردم مطلع هستیم، حداقل به عنوان یک کشاور امین می‌توانستیم کار کنیم ، اینها متاسفانه این کار را هم نکردند.

 رسولی اظهار داشت: چون وظیفه و تکلیف ما، حمایت از نظام و ولایت فقیه است هر فردی را که به عنوان مسئول لحاظ کنند موظف هستیم برای پیشبرد امور کمک کنیم.

خطیب جمعه مردم میاندرود، خاطرنشان کرد: من یک مسئولیت الهی و تکلیف دینی دارم و تا جایی که در توان دارم برای پیشبرد شهرستان کمک می‌کنم.



    ©2013 APG.ir