تعداد بازدید: 2396

توصیه به دیگران 4

جمعه 20 بهمن 1391-22:54

رسولی:گاهی سكوت بهترين حمايت از ولي فقيه است

امام جمعه مياندرود گفت:اعتبار و تاريخ مصرف خواص در تبعيت از ولي فقيه است و اين تبعيت هم تنها به زبان نيست بلكه بايد در عمل باشد/هميشه با صداي بلند حرف زدن و بله و چشم گفتن نشان تبعيت نيست و گاهي سكوت بهترين تبعيت و حمايت از ولي فقيه است/در جامعه ما ولي فقيه زحمت از چاه در آوردن سنگ ها را به خود مي دهد.


مازندنومه:سيد مجتبي رسولي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه مياندرود گفت:مردم با كسي عقد اخوت نبسته اند و هر يك از مسئولان در هر پستي كه باشند اگر در برابر ولي فقيه بايستند مردم در برابر آنها خواهند ايستاد.

 خطيب جمعه سورك گفت:خط قرمز ما ولي فقيه است و مردم اين ارزش را به هيچ قيمتي نخواهند فروخت.

رسولي با بيان اينكه هر كس با اين معيار بماند در تاريخ ماندني خواهد بود،افزود:هر كسي هم از اين معيار فاصله بگيرد رفتني است.

 وي تصريح كرد:اعتبار و تاريخ مصرف خواص در تبعيت از ولي فقيه است و اين تبعيت هم تنها به زبان نيست بلكه بايد در عمل باشد.

وي با بيان اينكه هميشه با صداي بلند حرف زدن و بله و چشم گفتن نشان تبعيت نيست، افزود:گاهي سكوت بهترين تبعيت و حمايت از ولي فقيه است.

رسولي با اشاره تلويحي به حوادث اخير مجلس اظهار داشت:گاهي جاهلي سنگي به چاه مي اندازد كه 40 تا عاقل هم نمي توانند آن را در بياورند.

 وي با بيان اينكه در جامعه ما ولي فقيه زحمت از چاه در آوردن اين سنگ ها را به خود مي دهد، افزود:حرف ما اين است كه چرا بايد اختلاف و سنگ اندازي به وجود بيايد كه از رهبر انقلاب هزينه شود.

 امام جمعه مياندرود با اشاره به اينكه هر راست نشايد گفت، ابراز داشت:راست گفتني كه باعث بي آبرويي و هتك حيثيت فردي شود را نبايد گفت.

*بايد حساسيت شرايط را درك كرد

فرماندار شهرستان میاندرود پیش از خطبه های نماز جمعه گفت:باید انقلاب را حفظ کنیم تا به صاحب اصلی آن تحویل دهیم و مهمترین عامل ثبات انقلاب بحث وحدت کلمه است.

 زارعي گفت : گرایش های سیاسی مختلفی در جامعه وجود دارد اما همه حول رهبری و ولایت مطلقه است.

وی ابراز داشت:در شرايط حساس بايد دست هم را گرفت و اگر كسي زمين خورد به او كمك كنيم نه اينكه پاي هم را بگيريم چرا كه اين عمل نشانه دوستي نيست و تابعيت از ولي فقيه هم حكم مي كند كه در مرحله عمل اين تبعيت را نشان دهيم.

 زارعي ادامه داد:كساني كه در خدمت رساني به مردم از جان مايه گذاشتند را نبايد به بهانه هاي ناچيز تضعيف كرد و بايد حساسيت شرايط و كشور را درك كرد.

وي با بيان اينكه تلاش دولت در راستاي كم كردن فاصله طبقاتي بين فقير و غني است افزود:عده اي دولت را به دليل اين حركت متهم به اقتصاد رابين هودي مي كنند،مگر اين كم كردن فاصله بد است كه اين گونه سخن مي گويند؟



    ©2013 APG.ir