تعداد بازدید: 2485

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 25 بهمن 1391-18:16

هر کس پاسخگوی اعمال خود باشد

در بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاه های مازندران مطرح شد:شایسته است که مسئولین و کارگزاران،به جای پرداختن به مسایل فرعی و انحرافی پاسخگوی مطالبات مردم و به فکر معیشت،حل مسایل اقتصادی و فرهنگی آنان باشند.


مازندنومه:در پی حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن و نیز بروز برخی اتفاقات وحدت شکن در عرصه سیاسی کشور،سازمان بسیج اساتید دانشگاه های مازندران بیانیه ای صادر کرد که یک نسخه از آن را برای درج در این پایگاه خبری ارسال کرد.متن کامل این بیانیه در زیر می آید.

بسیج اساتید دانشگاه های مازندران همراه و همگام با ملت شریف ایران جهت تجدید میثاق مجدد با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل(ره) و لبیک به ندای ولی فقیه زمان امام خامنه ای در راه پیمایی یوم الله 22 بهمن 91 شرکت نموده است.

بر خود فرض دانسته که از حضور گسترده،پرشور،اعجاب انگیز و دشمن شکن مرم شجاع،بصیر و موقع شناس جهت خلق حماسه ماندگار تقدیر و تشکر کنیم.

لذا ضمن هشدار به مسئولین و کارگزاران نظام اعلام می داریم که منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در عرصه های گوناگون به ويژه در عرصه حفظ وحدت ملی،مصالح نظام و انقلاب را فصل الخطاب خویش قرار دهند.

مسئولین و خواص جامعه باید بدانند هرگونه اقدام وحدت شکنانه که موجب شادی دشمنان خارجی و داخلی و سوژه آفرینی امپریالیسم رسانه ای غرب وصهیونیسم را فراهم آورد،بازی در زمین دشمن می باشد و مصداق برخوردقاطع،خائن به ملت هستند.

لذت شایسته است که مسئولین و کارگزاران قدردان این ظرفیت و حضور مردم در عرصه های گوناگون باشند و به جای پرداختن به مسایل فرعی و انحرافی پاسخگوی مطالبات مردم و به فکر معیشت،حل مسایل اقتصادی و فرهنگی آنان باشند.

در خاتمه باید متذکر شد که بسیج شجره طیبه و یادگار امام راحل بوده و وابسته به هیچ یک از گروه ها،احزاب و افراد نیست و بسیج عقد اخوت با احدی نبسته است،لذا هر کسی باید پاسخگوی اعمال خود باشد.

سازمان بسیج اساتید دانشگاه های مازندران


  • شنبه 28 بهمن 1391-0:0

    سلام من با خلیل و لبیک موافق نیستم

    این بیانیه گفته مسئولین و کارگزاران ، ربطی به دولت نداره کلی گفته. خواهشمند است نظرات آبکی ندید

    • شنبه 28 بهمن 1391-0:0

      منم با نظر خلیل موافقم.

      • جمعه 27 بهمن 1391-0:0

        آقاي اساتيد آيا فقط وحدت را بايد دولت پيش قدم باشد. يا مجلس محترم به راي 25 ميليون احترام بگكذارد و دولت را در پيش برد اهداف كمك نمايد.

        نمايندگان محترم به جاي جابه بجايي و تقسيم پست بين اطرافيان خود دولت را در مسير مشكل ساخت مملكت كمك نمايد.

        در كشور اسلامي ايران خيلي بعد است هر دولت بعد از 8 سال خدمت محكوم به انحراف و غيره مي شود.


        ©2013 APG.ir