تعداد بازدید: 4293

توصیه به دیگران 31

جمعه 27 بهمن 1391-9:15

مازندران ما

عکس های خبری مازندنومه/5 عکس از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی "مازندران ما"+2 عکس از بیمارستان فوق تخصصی در حال ساخت کودکان مبتلا به سرطان ماهک+3 عکس از سالن هلال احمر ساری که بابت یک شب اجرا 3 میلیون تومان می گیرد!


مازندنومه:این عکس ها را محمدحسین ملایی کندلوسی فرستاده و نوشته: چندی است که برنامه ای تحت عنوان " مازندران ما " از شبکه طبرستان بر روی آنتن رفته که توانسته مخاطبان بسیار زیادی را جذب کند.

در این مجموعه تلویزیونی، گفتگو با مسئولان و مردم ، بررسی چالش ها و راهکارهای لازم برای برون رفت از مشکلات شهری ، به تصویر کشیدن جاذبه ها و توانمندی های هر شهر پرداخته می شود و درباره آن بحث و تبادل نظر می شود.

نکته حائز اهمیت در این برنامه تلویزیونی اینکه باوجودی که یک برنامه چالشی است اما این فرصت و زمان را در همان برنامه به مسئولان هر منطقه می دهد تا درباره موضوع مطرح شده به بیان نظرات و دیدگاه های خودشان نیز بپردازند.

پرداختن برنامه " مازندران ما " به شهرها و مناطق غرب استان موجب شد تا مردم این شهرها نیز استقبال خوبی از شبکه طبرستان داشته و این برنامه را با علاقه مندی زیاد نگاه کنند.

این مجموعه تلویزیونی وقتی برای غرب استانی ها جذاب تر می شود که می بینند مدیران صداوسیما این بار به هنرمندانی از غرب استان برای برنامه سازی اعتماد کرده اند و گروه تشکیل دهنده تولید این کار جمعی از هنرمندان بی ادعا هستند که با عشق و علاقه خاصی این کار را ادامه می دهند.

مجری برنامه بابک شمس،روزنامه نگار نام آشناست و تهیه کننده نیز آقای پرتوی آملی است.

مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک، در زمین اهدایی مرحوم دکتر شهیدی در ضلع غربی بیمارستان بوعلی ساری، در دست احداث است.این پروژه در مرحله پی قرار دارد.دو عکس زیر به تازگی از این مجموعه گرفته شده است.

یکی از مخاطبان مازندنومه به نام محمدمهدی ناطق از اجاره بالای سالن هلال احمر مازندران گلایه کرده و از سازمان بازرسی خواسته این موضوع را پیگیری کند.

وی نوشته: اینجانب به اتفاق جمعی از هنرمندان به جهت گران بودن نرخ 3 میلیون تومانی اجاره یک شب سالن اجتماعات هلال احمر ساری،شکایتی تنظیم نموده ایم و از سازمان بازرسی مازندران بررسی موضوع را خواستاریم.

به نظر این مخاطب،قیمت گذاری این مجموعه که تنها سالن به نسبت استاندارد مرکز استان برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری است،منصفانه نیست.

خاطرنشان می کنیم بنا به گفته یکی از مسئولان مازندرانی نمایشگاه بین المللی تهران به مازندنومه تا چندی پیش اجاره یک شب اجرا در سالن بزرگ میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، تنها 2 میلیون تومان بوده است!

این در حالیست که این سالن 2هزار صندلی و 32 متر سن دارد و بزرگ ترین سن سالنی ایران به همین سالن اختصاص دارد!

سه عکس زیر به اجرای برنامه فرهنگی در سالن هلال احمر اختصاص دارد،عکاس مصطفی کاظمی است.


  • يکشنبه 29 بهمن 1391-0:0

    سلام خسته نباشيد تبريك ميگم اميدوارم در تمام مراحل زندگي موفق و پيروز باشيد


    ©2013 APG.ir