تعداد بازدید: 2491

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 3 اسفند 1391-18:22

5 مازندرانی در جشن تصویر ایران حضور دارند

حضور یک داور، یک فیلمساز و سه عکاس مازندرانی در در دهمین جشن تصویر سال ایران/در این جشن در بخش فیلم مستند:مهدی قربان پور با مستند 190(بابل) ،در بخش عکس مستندِ اجتماعی جوان:فرزین محمودزاده( ساری)،در بخش عکس مستند اجتماعی آزاد:قاسم شیشه‌گری(بابل)و محسن غلامی(بابلسر)حضور دارند.


مازندنومه:دهمین جشن تصویر سال ایران در چهار شاخه سينما‌، عکاسي،‌ گرافيک و ویدئو آرت ‌ با دبیری سیف الله صمدیان برگزار می شود.

در این جشن که در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد آثار 4 هنرمند مازندرانی در بخش فیلم و عکس به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش مازندنومه،در بخش فیلم مستند:مهدی قربان پور با مستند 190(بابل) ، در بخش عکس مستندِ اجتماعی جوان: فرزین محمودزاده ( ساری) و در بخش عکس مستند اجتماعی آزاد : قاسم شیشه‌گری (بابل ) و محسن غلامی(بابلسر)  حضور دارند.

هنم چنین داور بخش عکس دهمین جشن تصویر سال ایران،مهدی مقیم نژاد-هنرمند بابلی-است.

 در بخش عکس این جشن علاوه بر مهدی مقیم نژاد،دو هنرمند برجسته دیگر-بهروز مهری و رضا معطریان هم به عنوان داور حضور دارند

از استادان برجسته در هیات داوران دهمین جشن تصویر سال می توان کمال تبریزی، نیکی کریمی، ساعد نیک ذات، مهرداد اسکویی و هوشنگ گلمکانی را نام برد.

دهمین دوره‌ی «جشن تصویرسال» از پنجم تا بیست و پنجم اسفندماه در خانه‌ی هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

گفتنی است جشن تصویر سال تنها جشنواره غیر دولتی کشور است و آثاری شاخص سال گذشته ایران در 4 بخش سينما‌، عکاسي،‌ گرافيک و ویدئو آرت ‌به نمایش در خواهد آمد.

خاطرنشان می کنیم بیش از یکصد و بیست فیلم کوتاه، مستند، تجربی، ویدئو آرت، تجربی و انیمیشن انتخاب شده برای جشن فیلم تصویر سال به مدت ۲۰ روز در سه سئانس در سالن استاد شهناز و ناصری خانه هنرمندان ایران روزانه به نمایش در می‌آید.



©2013 APG.ir