تعداد بازدید: 2559

توصیه به دیگران 1

شنبه 5 اسفند 1391-0:0

معلمی:مملکت نباید این جوری اداره شود

انتقاد شدید امام جمعه قائم شهر از مسئولان/عراقی ها یادواره شهدا ندارند/ بعد از گله رهبری سریعا" رئیس مجلس آمد عذرخواهی کرد،حالا دل آدم ها را که ما خبر نداریم آیا واقعا حرف دلش را می گوید یا نه،اما رییس دیگر آمده می گوید:ما به شما ارادت داریم!/اگر در کیاکلا شهید احمد کشوری بوده،در امیرکلا هم از یک خانواده چهار برادر به شهادت رسیدند،آنجا یک انگیزه خاصی وجود داشته باشد ولی اینجا انگیزه برای شهرستان شدن نباشد؟


مازندنومه،عظیم غلامی:یازدهمین یادواره سه شهید روستای جزین شهرستان فریدون کنار با سخنرانی آیت الله علی معلمی برگزار شد.

نماینده مردم مازندران در خبرنگان رهبری در این مراسم گفت: دشمن در جنگ تحمیلی هم به خاک ما طمع داشت و هم شکست نظام ما را می خواست،ولی جوانان و مردم با رهبری امام (ره) و اتحاد همبستگی،شر دشمن را به خودشان برگرداندند.

امام جمعه قائم شهر با اشاره به از خود گذشتگی شهدا تصریح کرد: مردم عراق چنین مراسمی ندارند و به خاطر خوی تجاوزگری سردمداران شان، تخم نفاق در عراق کاشته شده و هنوز که هنوز است در جای جای عراق امنیت وجود ندارد،در صورتی که مردم ما در روستاهای کوچک برای شهدای خود یادواره های باعزت می گیرند و به یادشان عزاداری می کنند.

* دل آدم ها را که ما خبر نداریم

به گزارش مازندنومه،معلمی با اشاره به اینکه جامعه ایرانی امروزه صاحب بصیرت و معرفت بالا شده است،در تشریح حادثه مجلس شورای اسلام و برخورد پیش آمده بین روسای دو قوه گفت: موضوع روی آمده منجر شد که مقام معظم رهبری اظهار ناراحتی و گله نموده و تذکر بدهند،با این تعبیر که فعلا شما را نصیحت می کنم.


رئیس شورای فرهنگ عمومی قائم شهر در ادامه گفت: بعد از گله رهبری سریعا" رئیس مجلس آمد عذرخواهی کرد،حالا دل آدم ها را که ما خبر نداریم، آیا واقعا حرف دلش را می گوید یا نه، اما مائیم و مامور به ظاهر،ظاهر امر آمده عذر خواهی کرده که آنچه که مربوط به ما می شود،عذر خواهی می کنیم و از این پس بنای اطاعت داریم، اما رییس دیگر آمده می گوید:ما به شما ارادت داریم!

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرنگان رهبری افزود: ارادت اگر صادقانه باشد باید اطاعت بیاورد، این را واقعا یک عوام یک آدم بی سواد دیروز از من پرسیده بود که آقا ایشان به جای اینکه عذر خواهی کند، گفته من ارادت دارم!این یعنی چه؟! اگر ارادت دارد چرا گوش نمی کند از آقا ؟! چرا آقا باید ناراحت بشود!؟

معلمی در ادامه گفت:به این می گویند بصیرت ، فهم و درک.

*عمل رییس جمهوری،خود محوری است

این مسئول تاکید کرد:مسئولان مملکت باید پای بندی به قانون داشته باشند،نه اینکه ادعا بکنیم ما دنبال مصالح کشوریم و هیج وقتی از مصالح کشور بیرون نمی رویم،شاید همان بازی که در مجلس در آوردند،همان را هم خیال می کردند از مصالح کشور است.

وی عمل رییس جمهوری را خود محوری دانست و با اشاره به حضور او در منزل شهید کشوری افزود:کیاکلا آباد شود منطقه ماست، ما خوشحال می شویم، در آنجا مادر شهید گفته بود اینجا شهرستان شود، احمدی نژاد هم از مسئول زیربط سئوال کرد و آن مسئول هم گفت: طبق مقررات تقسیمات کشوری کیاکلا حدنصاب ندارد.

این خطیب توانا عین عبارت احمدی نژاد را به کار برد و تصریح کرد:رییس جمهوری در جواب مسئول مربوطه گفت اینجا مقررات بی مقررات!


معلمی گفت: این مقررات بی مقررات یعنی خود محوری،یعنی دل بخواهی،حالا یک منطقه به دل بخواهی آباد شود، چون که ما اهل این منطقه ایم، می گوییم خیلی ممنون،متشکر، اما دیگری هم حق دارد گله کند و بگوید آقا مشابه آن نقطه،یک نقطه دیگر را ما داریم،چرا اینجا شهرستان نباشد؟


بر اساس این گزارش،امام جمعه قائم شهر در ادامه به شهر امیرکلا اشاره کرد و گفت: سابقه امیرکلا و یا آبادانی و جمعیت امیرکلا اصلا قابل مقایسه با کیا کلا نیست،خوب طبیعی است که مردم این شهر حق دارند گله بکنند،اگر در کیاکلا شهید احمد کشوری بوده ، در امیرکلا هم از یک خانواده چهار برادر به شهادت رسیدند،آنجا یک انگیزه خاصی وجود داشته باشد ولی برای اینجا این انگیزه نباشد؟این جوری نباید مملکت اداره شود.

*به  جمله حمایت آقا دقت کنید

این سخنران در خاتمه خاطر نشان کرد: حالا ممکن است یکی بگوید که پس چرا مقام معظم رهبری از ایشان حمایت و دفاع کردند؛ اولا آن جمله حمایت آقا را دقت کنید، ایشان گفته اند:"نظر ایشان به من نزدیک تر است،" یعنی آن دسته مقابل آن قدر خرابی داشتند که آقا فرمودند: این آدم نظرش به من نزدیک تر است.

گفتنی است این یادمان با شرکت پرشور مردم منطقه و حضور بخشدار مرکزی و مدیر اداره آموزش وپرورش فریدونکنار برگزار شد.


  • سه شنبه 8 اسفند 1391-0:0

    یک زمانی آقای معلمی چنان دربست از احمدی نژاد حمایت میکردکه روی منبر سخنرانیش یکی از جانبازان متعرضش شد و او مجبور شد به جانباز بگوید دروغگو حالا چی شد

    • يکشنبه 6 اسفند 1391-0:0

      بیخود با هم درگیر نشید و به روی هم پنجه نکشید.

      بندپی زیبای ما هیچ وقت از بابل جدا نمی شه

      • يکشنبه 6 اسفند 1391-0:0



        زماني كه آقاي معلمي امام جمعه جويباربودندآقاي احسان شجاعيان شهردارجويباربودندوالان شجاعيان رئيس شوراي شهراميركلا است وتلاش دارداميركلا را ازبابل جداكند ومتوسل به آقاي معلمي شده است .

        • مـــعجزه خامـــوشپاسخ به این دیدگاه 2 1
          يکشنبه 6 اسفند 1391-0:0

          ســـلام

          تا ديروز آن آقا را مورد تعريف و تمجيد قرار مي داديد حالا چي شده كه؟!

          آرشيو صحبت هايتان موجود است...

          • يکشنبه 6 اسفند 1391-0:0

            ...حاج آقا خیلی بزرگوار هستند و با بزرگواری خود فرمودند که اگر کیاکلا شهید کشوری دارد امیر کلا هم خانواده ای دارد که چهار تا شهید تقدیم کرد. حالا قدردانی از شهید که اشکالی ندارد. حرف حاج آقا این نیست که کیاکلا شهرستان نشود بلکه حرفش این است امیر کلا هم شهرستان بشود و تازه حرف حقیقی ایشان این است که بندپی که شهرستان شدنش تصویب شده اجرا بشود. عدالت هم همین است که حاج آقا می فرمایند و امام جمعه بابل باید به خواست مردم بندپی تن بدهد و به بهانه کوجک شدن بابل جلوی رشد منطقه بندپی را نگیرد. این خدمت بزرگی است که آقای معلمی می خواهد همینجوری مجانی به مردم بندپی و امیرکلا بفرماید چون سیمرغ که دیگر شهرستان شده و به عقب بر نمی گردد.

            • شنبه 5 اسفند 1391-0:0

              آقای معلمی وقتی نماینده شد اولین کاری که کرد جویبار را به شهرستان تبدیل کرد بدون آنکه شرایطش را داشته باشد حالا همه می دانند که از گذشته های دور بین جویبار وکیاکلا رقابت وجود داشته است واین حرف آقای معلمی از سر دلسوزی نیست بویژه آنکه بلافاصله برای کیا کلا رقیب می تراشد واز امیر کلا مثال می زند


              ©2013 APG.ir