تعداد بازدید: 6646

توصیه به دیگران 2

جمعه 11 اسفند 1391-8:54

انجمن مديريت آموزشي مازندران تاسيس شد

 دكتر علي خلخالي، دكتر حبيب الله مشايخ،دكتر شكيبايي فرد،دكتر ترانه عنايتي،دكتر حسين علي تقي پور و دكتر حاجي آقايي و دكتر حسن پور به عنوان اعضاي هيات مديره انجمن مدیریت آموزشی مازندران انتخاب شدند.


مازندنومه،احمد ولی پور:پیش از ظهر پنج شنبه 10 اسفندماه، با حضور اعضاي هيات موسس،فارغ التحصيلان و دانشجویان رشته مدیریت آموزشی، مجمع عمومي انجمن مدیریت آموزشی در مازندران،در سالن آمفي تاتر دانشگاه آزاد تنكابن تشکیل شد.

در ابتداي جلسه دكتر علي خلخالي-مسئول هماهنگي انجمن در مازندران و نماينده هيات موسس-توضيحاتي را در خصوص اهميت تاسيس نمايندگي انجمن در مازندران ارايه داد و سپس اعضاي هيات موسس (دكتر ترانه عنايتي ، دكتر حبيب الله مشايخ ، دكتر حسين علي تقي پور ، دانشجوي دكتري محمد رضا حسن پور و احمد ولي پور ) در خصوص مزاياي تشكيل انجمن و دلايل تاسيس آن سخنراني كردند.

بر اساس این گزارش،در ادامه كانديداهاي هيات مديره و هيات بازرسان هركدام برنامه هاي خود را ارايه نمودند و سپس راي گيري مخفي و مكتوب انجام شد و با راي حاضران ٥ نفر عضو اصلي و ٢ نفرعضو علي البدل تعیین شدند.

اعضاي هيات مديره انجمن مدیریت آموزشی را در مازندران این افراد تشکیل می دهند: دكتر علي خلخالي، دكتر حبيب الله مشايخ،دكتر شكيبايي فرد،دكتر ترانه عنايتي،دكتر حسين علي تقي پور  و دكتر حاجي آقايي و دكتر حسن پور. 

 در این جلسه دكتر بهرنگي -ريیس انجمن مديريت آموزشي ايران-هم حضور داشت که  درباره اهميت مديريت و آموزش و تاثيرات آن در ابعاد مختلف زندگي شخصي و سازماني سخن گفت. 

گفتنی است رشته مدیریت آموزشی(Educational Administration)یکی از حوزه‌های مطالعاتی دانش مدیریت است.

علم مدیریت آموزشی مجموعه‌ای منسجم از دانش حاصل از کاربرد روش علمی به منظور توصیف خصوصیات و تبیین عناصر سازمانی و روابط فی مابین آنها در سازمانهای آموزشی است.

رشته مدیریت آموزشی برای اولین بار در ایران در سال ۱۳۴۶ در دانشسرای عالی تهران تاسیس شد و به تدریج در سایر دانشگاه‌های کشور توسعه یافت.

مرحوم دکتر طوسی در بنیانگذاری رشته مدیریت آموزشی در ایران نقشی اساسی بر عهده داشته‌،پدر علم مدیریت آموزشی ایران محسوب می‌شوند.

 خاطرنشان می کنیم انجمن مدیریت آموزشی ایران در سال 1389 در کشور تاسیس شد که اکنون شعباتی در برخی استان ها دارد.


  • مریم لامعپاسخ به این دیدگاه 0 1
    سه شنبه 26 شهريور 1392-0:0

    چه ایده جالبی.مطمئن هستم انجمن مدیریت با داشتن اساتدید ارجمند موفق میشود

    • فزیده یوسفیپاسخ به این دیدگاه 1 0
      سه شنبه 10 ارديبهشت 1392-0:0

      باسلام و تبریک تاسیس انجمن .به واقع با چالشهای وسیع موجودعصر حاضر دربنیانگذاری فعالیت موثر تیمی حضور انسانهایی با تفکر اثرگذار میتوانند موثر باشد .میخواهم از اساتید بزرگوارجناب اقای دکتر بهرنگی_دکترخلخالی _ دکتر مشایخی_خانم دکتر شکیبایی وسایراساتیددر تحقق جریان علمی انجمن تشکر وقدر دانی نمایم .فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت اموزشی

      • محمدرضا حسن پورپاسخ به این دیدگاه 0 0
        دوشنبه 9 ارديبهشت 1392-0:0

        ممنونم از همه دوستان که ما و مجموعه انجمن مدیریت اموزشی مازندران رو مورد لطف خودتون قرار میدهند کمال تشکر را دارم حمایتهای شما عزیزان موجبات دلگرمی و انگیزه دوچندان مارا فراهم می آورد

        • نسیم مداحیپاسخ به این دیدگاه 0 0
          شنبه 24 فروردين 1392-0:0

          باسلام خیلی خوشحالم که انجمن مدیریت در استان مازندران تاسیس شد و تبریک عرض می کنم به همه اساتید محترم عضو این انجمن مخصوصا" خدمت استاد ارجمندم آقای دکتر خلخالی با آرزوی موفقیت های هر چه بیشتر

          • arami.delavar63@gmail.comپاسخ به این دیدگاه 0 0
            سه شنبه 22 اسفند 1391-0:0

            استاد ارجمند دکتر محمدر ضا حسن پور کارشناس مرکز آموزش علمی کاربردی مرکز صنعت آب وبرق مازندران از اساتید برجسته و دارای درجه استاد تمامی هستند و باعث افتخار انجمن مدیرتت آموزشی مازندران است که ایشان حضور دارند . ایشان در عرصه های مختلفی فعالیت دارند ..پژوهشی، آموزشی، امور امتحانات و ارزشیبابی ..

            • محمدرضاحسن پورپاسخ به این دیدگاه 0 0
              سه شنبه 15 اسفند 1391-0:0

              سلام ممنونم ازشما،خب جاهای خیلی ازاساتیدمثل دکترحلاجیان،دکترنیاز،دکترصالحی،دکترفلاح،دکتریوسفی،دکترضامنی و..خالیه،امانمیشه همه عضوهیآت مدیره میشدن،دست نیازبه سوی همه اساتیددرازمیکنیم امیدوارم مارادرارایه خدمات راهنمایی کنند

              • سه شنبه 15 اسفند 1391-0:0

                ضمن عرض تبریک برای این اتفاق خجسته- جای دکتر حلاجیان در این جمع خالیست .دکترای ایشان مدیریت آموزشی است -

                • محمدرضا حسن پورپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  دوشنبه 14 اسفند 1391-0:0

                  با سلام خدمت کلیه اساتید و دانشجویان گرامی ، پیرو تماسهای مکرر کلیه موارد درخواستی شما در وبلاگ انجمن مدیریت آموزشی مازندران http://mrhassanpoor.blogfa.com بارگذاری گردید.اعضای هیات مدیره انجمن از تماسها و پیگیری های شما کمال تشکر را دارد.منتظر پیشنهادات سازنده شما هستیم .

                  • محمدرضا حسن پورپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    يکشنبه 13 اسفند 1391-0:0

                    سرکارخانم نیکی ضمن تشکرازشما وکلیه دانشجویان دانشگاه آزادواحدساری به زودی درخصوص چگونگی عضویت در انجمن و گروهها وبخشهای مختلف اطلاع رسانی می گردد.با من ازطریق وبلاگ یا ایمیل در ارتباط باشید.باتشکر از حمایتهای شما عزیزان

                    • محمدرضا حسن پورپاسخ به این دیدگاه 0 1
                      يکشنبه 13 اسفند 1391-0:0

                      سرکارخانم شاهنوری ضمن تشکربرنامه هایی برای جذب اساتیدودانشجویان مستعدوکوشا برای بخش های مختلف علمی وپژوهشی درنظرداریم.بامادرتماس باشید.ضمنادرخصوص عضویت وبازدیدازوبلاگ انجمن لطفابه دوستان خوداطلاع رسانی نمایید.باتشکر

                      • محمدرضا حسن پورپاسخ به این دیدگاه 0 0
                        يکشنبه 13 اسفند 1391-0:0

                        اساتید و دانشجویاند عزیز درراستای تعامل بیشتر تا فعالسازی وب سایت این انحمن فعلا می توانند از طریقوبلاگ انجمن با اینجانب در ارتباط باشند. آأرس وبلاگ انجمن http://mrhassanpoor.blogfa.com می باشد.

                        • جمعی از دانشجویان شماپاسخ به این دیدگاه 0 0
                          يکشنبه 13 اسفند 1391-0:0

                          باسلام خدمت استاد گرامی جناب آقای دکترحسن پورضمن تبریک و آرزوی موفقیت روزافزون برای شماوتشکر ازآقای دکتر ولی پورخواهشمندم وب سایت انجمن راهرچه سریعتر فعال نماییدتابتوانیم جهت فعالسازی انجمنها و برگزاری همایش و سمینارهای علمی اقدام نماییم.ضمنا افتخار می کنیم تادرکنارشما همکاری و تعامل داشته باشیم باتوجه به شناخت ما ازتوان وروابط عمومی و ارتباطات و تجربه بالای شمابدون شک برترین انجمن علمی مدیریت آموزشی در ایران خواهیم شد.حاضریم تمام وقت و انرژی خودرابرای شما استاد عزیزبا جان و دل بگذاریم.

                          • مریم شاهنوریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                            يکشنبه 13 اسفند 1391-0:0

                            با سلام و عرض تبریک برای تاسیس این انجمن در استان،بنده دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اموزشی هستم و می خواستم از اقای دکتر خلخالی برای زحماتی که کشیدند تشکر کنم و به ایشان خسته نباشید عرض کنم.ضمنا خواهشمندم راجع به موارد اشتغال فارغ التحصیلان این رشته نیز توضیح دهید و اینکه ایا این انجمن می تواند در این مورد به اعضا کمک کند یا خیر. با تشکر

                            • دانشجویان دانشگاه آزاد ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                              يکشنبه 13 اسفند 1391-0:0

                              با سلام خدمت استاد گرامی جناب آقای حسن پور ضمن تبریک به شما، ما بی صبرانه منتظر فعال شدن این انجمن در شهرستان ساری بعلت دارابودن رشته مدیریت آموزشی در مقاطع ارشد و دکترا هستیم تا بتوانیم بهتر و راحتتر درراستای اعتلای فارغ التحصیلان ، اساتید و دانشجویان گام برداریم .

                              • يکشنبه 13 اسفند 1391-0:0

                                سلام جناب دکتر حسن پور ضمن تبریک و آرزوی موفقیت روزافزون برای شما و مجموعه انجمن خواستم بدونم کی و چطوری میتونم عضوانجمن مدیریت بشم

                                • محمدرضا حسن پورپاسخ به این دیدگاه 1 0
                                  شنبه 12 اسفند 1391-0:0

                                  با سلام خدمت کلیه اساتید و دانشجویان گرامی ضمن تبریک و تشکرویژه از آقای دکتر ولی پور به اطلاع می رساند که بزودی وب سایت انجمن مدیریت اموزشی مازندران راه اندازی می گردد.ضمنا علاقمندان به عضویت در این انجمن و گروههای علمی می توانندبا شماره اینجانب 09113542737 یا آدرس پست الکترونیکی hassanpoormohammadreza@yahoo.com تماس حاصل نمایند.

                                  • احمد ولی پورپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                    شنبه 12 اسفند 1391-0:0

                                    با سلام خدمت همه ی دوستان علاقمند ، انجمن مازندران تازه تاسیس شده و در حال شکل گیری و فعال سازی کمیته ها می باشد ، در هر زمینه ای که علاقمند باشید ، علمی ، پژوهشی ،همایش و سمینار، نشریه ، سایت و خبر و... می توانید همکاری کنید .

                                    • شنبه 12 اسفند 1391-0:0

                                      آقای ولی پور لطفا تشریح بفرمایید این همکاری شامل چه مواردی می باشد؟

                                      بنده یکی از فارغ التحیلان مدیریت آموزشی و شاغل هستم و دانشجوی خانم دکتر عنایتی هم بوده ام

                                      • جمعه 11 اسفند 1391-0:0

                                        از اطلاع رسانی تان تشکر میکنم.اما به گوش مدیران این انجمن برسانید که سایت ضعیفی دارند و بیشتر صفحات سایت مدیریت آموزشی کشور خالی است و ارور میدهد

                                        • احمد ولی پورپاسخ به این دیدگاه 2 0
                                          جمعه 11 اسفند 1391-0:0

                                          با سپاس از مازند نومه ، دوستانی که علاقمند می باشند با انجمن همکاری نمایند می توانند با دکتر علی خلخالی 09111926773 و محمد رضا حسن پور 09113542737 تماس بگیرند . با توجه به انکه انجمن علمی برای رشد فعالیت های علمی و پژوهشی استادان و دانشجویان بسیار مفید خواهد بود ، لذا انجمن از حضور همه ی افراد علاقمند جهت فعال سازی کمیته ها و اجرای برنامه ها استقبال خواهد کرد . منتظر حضور شما هستیم .


                                          ©2013 APG.ir