تعداد بازدید: 9469

توصیه به دیگران 5

سه شنبه 22 اسفند 1391-21:41

دادستان ساری در فهرست تحریم قرار گرفت

اتحادیه اروپا حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری-دادستان مرکز استان مازندران- را در فهرست تحریم خود قرار داد/نام برخی از قضات،مدیران پرس تی‌وی و رئیس پلیس فضای مجازی که شامل تحریم، توقیف اموال و منع صدور روادید شده اند،منتشر شد.


مازندنومه:اتحاديه اروپا يک روز پس از قرار دادن نام ۹ ايرانی در فهرست تحريمی به زعم خود «ناقضان حقوق بشر»، اسامی اين افراد را منتشر کرد که در ميان آنها نام پنج قاضی و دادستان دادگاه‌های انقلاب،از جمله دادستان مرکز استان مازندران و مدير بخش برون مرزی سازمان صدای و سيمای جمهوری اسلامی ايران به چشم می خورد.

وزيران امور خارجه اتحاديه اروپا روز دوشنبه، ۲۱ اسفند، نام ۹ نفر ديگر را به فهرست «ناقضان جدی حقوق بشر» در ايران اضافه کردند و خواستار آن شدند که دارايی‌های اين افراد ضبط و از ورود آنها به کشورهای عضو اتحاديه اروپا جلوگيری شود.

بنا به گزارش هایی که رسانه های داخلی و نیز خارجی از جمله رویترز منتشر کرده اند،اسامی چند مسئول قضایی شهرستانی به نام های «اسدالله جعفری»، دادستان مرکز استان مازندران به همراه «سيد محمد باقر موسوی» و «مرتضی کياستی»، قضات شعبه دو و چهار دادگاه انقلاب اهواز، «رحيم حمل‌بر»، قاضی شعبه يک دادگاه انقلاب تبريز و «سيد رضا موسوی تبار»، رييس دادستانی انقلاب شيراز نيز به دلیل نقض حقوق بشر در فهرست تحريمی اتحاديه اروپا مشاهده می شود.

گفتنی است حجت السلام والمسلمین جعفری حداقل از سال ۱۳۸۷ تاکنون دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران است.

رسانه های ضد انقلاب،بیشتر از همه مسایل،عملکرد دادستان جعفری را در برخورد با فرقه ضاله بهاییت در ساری،دلیل صدور این حکم دانسته اند.

 با اعمال دور جدید تحریم ها علیه شخصیت‌های حقیقی ایران که نام شان در مجله رسمی این اتحادیه آورده شده است، شمار افراد تحریم شده توسط این اتحادیه به نزدیک 90 نفر می رسد.


  • پنجشنبه 29 فروردين 1392-0:0

    مازندنونه هم شاهکار کرده ؟؟!! هرچی کامنت در مدح و ثنا آقای دادستانه که الحمداله 3-4تا هم نمیشه میزنه کامنت هایی که علیه این آقاست رو جرات نمیکنه بیاره؟!! واقعا جای تاسفه ...

    • حمید صالحیپاسخ به این دیدگاه 0 1
      دوشنبه 28 اسفند 1391-0:0

      مصطفی کواکبیان و یک بنده خدایی قبل از انتخابات اخیر مجلس تو تلویزیون مناظره داشتند.طرف مقابل کلی حرف قلمبه(احمدی نژادی) درباره سیاست خارجی دولت زد.کواکبیان هم یکی از معدود حرف های خوبشو در جواب گفت که این بود:

      .

      .

      .

      آقا اینجا نماز جمعه نیست که من بیام هرچی دلم می خواد بگم/



      خدمت همه دوستان کامنت گزار عارضم (بخصوص جناب زمانی بزرگوار):اینجا هم نماز جمعه نیست که یکی یه چیزی گفت همه در مدحش الکی شعار بدیم.

      • پنجشنبه 24 اسفند 1391-0:0

        خوشا به حال آقای جعفری که توسط جریان استکبار زء لیست تحریم شدگان قرار گرفت. هنری کیسینجر اخیراً گفته غرب با تحریم ایران در واقع دوستان خود را محروم کرده است....

        • چهارشنبه 23 اسفند 1391-0:0

          آقاي رييس جمهور، نشان هاي ملي را بايد به اينگونه افراد داد.

          • چهارشنبه 23 اسفند 1391-0:0

            متقاضيان به دستگاه قضا از رفتار اداري پيچ و خم و پر هزينه و وقت گير رضايت مطلوب ندارند. پس اي مجموعه مسوولين قضايي استان بياييد از انسان هاي فرهيخته اي مانند جعفري ها كه دلسوز عموم هستند الگو گيريد.

            • چهارشنبه 23 اسفند 1391-0:0

              هنگامي كه استكبار، مديران را هدف مي كند نشانه اهميت كارشان است. پس پيش به سوي پيشرفت.

              • هم استانيپاسخ به این دیدگاه 3 3
                چهارشنبه 23 اسفند 1391-0:0

                وقتي دشمن سوي بهشتي نشانه گرفت مردم فهميدند اين چهره كه بود! وقتي دشمن از بني صدر حمايت كرد مردم دريافتند او كه بود؟ وقتي دشمن مهره هاي كشوري كم بياورد و رو به استان ها بنمايد مردم مي فهمند اين نقشه ها براي چيست؟

                • زمانی - تهرانپاسخ به این دیدگاه 4 6
                  چهارشنبه 23 اسفند 1391-0:0

                  اینجانب نسبت به صحت و سقم گزارش مطروحه یا ادعای اتحادیه اروپا در این زمینه اطلاعی نداشته و نمی توانم اعلام نظر نمایم. اما شخصاً تجربه مثبتی از جناب جعفری، دادستان محترم ساری داشته و از نزدیک شاهد تلاش بی وقفه ایشان و جناب طالبی، رئیس کل محترم دادگستری استان مازندران و ریاست محترم کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری استان در جهت جلب و جذب سرمایه های خارج از استان به منظور توسعه فراگیر در منطقه، ایجاد اشتغال و برون رفت مازندران از معضلات اجتماعی موجود بوده و مراتب را نسبت به آن دو بزرگوار گواهی می نمایم.


                  ©2013 APG.ir