تعداد بازدید: 3572

توصیه به دیگران 5

سه شنبه 29 اسفند 1391-20:22

نوروز نومه(2)

بسته ويژه نوروز 1392/از نگاه ورزشکاران و هنرمندان استان مهم ترین رویداد سال 91 کدام است؟+در تعطیلات نوروز 92 هنرمندان و ورزشکاران به کجا سفر می کنند؟(نظرات ابوالحسن خوشرو،حامد شیری،قاسم رضایی،حسین اسلامی،سیروس مهدوی،عسکری آقاجانیان میری)


مازندنومه،رضا شریعتی:با دو پرسش به سراغ تعدادی از چهره های ورزشی و هنری استان رفتیم:1-به نظر شما مهم ترین رویداد سال 1391 مازندران کدام بود؟ 2-نوروز 1392 به کجا می روید و چه می کنید؟

* استاد ابوالحسن خوشرو،خواننده موسیقی مازندرانی

1-کنسرتی که اخیرا در آستانه سال نو در قائم شهر برگزار کردم،همین طور مصاحبه ام با مجله "چشمه" و رونمایی از آلبوم "رونما"مهم ترین اتفاقت زندگی من در سال 91 بود. شکر خدا سال91سال بدی برایم نبود.

2-معمولا برنامه خاصی برای سفرهای نوروزی ندارم و میزبان هستم.

*حامد شیری، بازیکن مازندرانی تیم فوتبال سایپا:

1-تلخ ترین وبدترین خاطره زندگی که در تمام عمر از ذهنم بیرون نمی رود، فوت پدرم بود .

2-معمولا برنامه خاصی برای سفر تنظیم نمی کنم ولی هر سال 5-4 روز از نوروز را به شمال سفر می کنم و دوباره به تهران برمی گردم و به تمرینات ملحق می شوم.

* قاسم رضایی،قهرمان کشتی:

1-مسابقات المپیک یکی از شیرین ترین و بهترین خاطرات زندگی من محسوب می شود. پس از10-15سال تلاش توانستم دل مردم را شاد کنم.

2-اگر خدا خواست عید 92 می روم شیراز.

*استاد حسین اسلامی ساروی،پژوهشگر و نویسنده:

1-انتشار کتاب مازندران در تاریخ.

2-من اصلادر نوروز سفر نمی کنم،سفر در تعطیلات نوروز تقلیدی کورکورانه از غرب است، نوروز برای آن است که هرکس هرجایی که هست در خانه ی پدری جمع شود .فرار از زادگاه ارثیه شوم که نه تقلید کورکورانه است.

*استاد سیروس مهدوی،نویسنده و محقق:

1-انتشار شماره های 21 تا23 فصلنامه اباختر که کامل ترین شماره های این مجموعه است.

2-عید به مشهد مقدس و پابوس امام رضا می روم.

*استاد عسگری آقاجانیان میری،مدرس موسیقی سنتی:

1-تلخ ترین حادثه سال 1391 تجاوز به دختر هندی بود.بهترین اتفاق هم تحول و آگاهی 99درصدی مردم غرب، ضد جنبش سرمایه داری بود.

2-عید در بابل می مانم.


  • زینت نظریپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 14 شهريور 1392-0:0

    میدونید استا عسگری آقاجانیان یکی از مولفین " واژه نامه بزرگ تبری " هستند و چقدر بابت اجرای این کار زحمت کشیدند . فکر می کنم دیگه وقتشه یکم در مورد زبان تبری هم صحبت بشه . رسالت صفحه ی شما با نامی که براش انتخاب نمودید همینه . به وبلاگ

    http://ggtabari.blogfa.com/یه سری بزنید و اگه کمکی از بنده بر می آد تماس بگیرید.09356289221

    • مهران مازنیپاسخ به این دیدگاه 1 0
      جمعه 2 فروردين 1392-0:0

      هنرمندان گرامی یاد و نامتان جاوید باد . امید انکه به همت مردمان فرهنگ دوست شان شما رعایت و امکان کارتان فراهم و هنرتان نمایان تر گردد.


      ©2013 APG.ir