تعداد بازدید: 2036

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 15 فروردين 1392-23:52

عیددیدنی مسئولان/طاهایی:مدیران با دفتر مجمع ارتباط داشته باشند

دیدار نوروزی نمایندگان با استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی در دفتر مجمع نمایندگان مازندران برگزار شد/ طاهایی در ادامه از مدیران دستگاه های اجرایی خواست ضمن ارتباط مستمر با این دفتر از ظرفیت مجمع نمایندگان برای توسعه استان استفاده کنند.


مازندنومه،خبر ارسالی دفتر مجمع نمایندگان:مدیران دستگاه های اجرایی استان با نمایندگان مردم در مجلس دیدار کردند.

این دیدار که برای برای اولین بار انجام شد اعضای مجمع نمایندگان و مدیران دستگاه های اجرایی بر ضرورت همدلی و همگرایی جهت توسعه همه جانبه و متوازن استان مازندران تاکید کردند.

بیش از هشتاد مدیرکلی که به دفتر تازه تاسیس  قوه مقننه در ساری  به بهانه دیدار نوروزی آمده بودند تاکید داشتند که هر چه تعامل بین قوای مختلف  بیشتر و صمیمانه تر باشد،به همان نسبت  رشد و توسعه استان هموارتر می شود.

  هریک از مدیران شرکت کننده در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از راه انداری دفتر مجمع  گزارش مختصری از وضعیت سازمان متبوع خویش به نمایندگان ارائه دادند و آمادگی خود را بر تقویت همکاری فیمابین اعلام نمودند.

عارضه یابی و آسیب شناسی  روند توسعه در استان ، بررسی راهکارهای  تعامل بین مجلس و دولت ، طرح مشکلات موجود در استان ،   هم اندیشی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ،گزارش اقدامات سال 91 ، ارائه اهم برنامه های سال 92  و چگونگی دفاع از بودجه استان در کمیسیون تلفیق بوجه در مجلس از دیگر موارد ی بود که در دیدار نوروزی بین نمایندگان و مدیران دستگاه های اجرایی مطرح شد.

نمایندگان حاضر در دیدار نوروزی  سال 1392 با مدیران دستگاه های اجرایی هم تاکید داشتند که روند توسعه در کشور و استان مازندران معطوف به هم افزایی و ترسیم نقشه راه منسجم و همدلی بین همه نهادهای موثر بر توسعه می باشد  و همه باید تلاش کنیم تا با ارتباط موثر و همکاری صادقانه و نگاه  بلند به فکر پیشرفت زادبوم باشیم .

نمایندگان مازندران در خانه ملت  با اشاره به اهمیت و جایگاه مجلس  آمادگی خود را برای شتاب بخشی به روند توسعه استان اعلام داشتند.

در همین حال حضور مهندس علی اکبر طاهایی استاندار و مدیر ارشد استان مازندران در دفتر مجمع نمایندگان پیام روشنی بر همدلی مسوولان استان می دهد.

 استاندار مازندران در این دیدار طی سخنانی  گشایش دفتر مجمع نمایندگان  مجلس نهم را در مرکز استان  گامی ارزنده در جهت پیشبرد آرمان های انقلاب اسلامی دانست و ابراز امیدواری کرد با وجود این دفتر،هماهنگی بین قوای مختلف در استان فزونی یابد.

 طاهایی در ادامه  از مدیران دستگاه های اجرایی خواست ضمن ارتباط مستمر با این دفتر از ظرفیت مجمع نمایندگان برای توسعه استان استفاده کنند.

شایان ذکر است در این دیدار که بیش از سه ساعت به طول انجامید علاوه بر مدیران دستگاه  های اجرایی جمعی از مدیران رسانه های گروهی هم حضور یافتند.


  • دوشنبه 19 فروردين 1392-0:0

    دکان داری و کاسبی از این نوع هم بدیع است مدیران و نمایندگان آسمانی مازندران که چشم شان به آسمان است تا ببینند از کدام سمت باد می وزد خیلی بدرد مردم نمی خورند و چون کاری دیگر بلد نیستند از این سنخ کارهای نمایشی انجام می دهند تا جهت باد تعیین شود


    ©2013 APG.ir