تعداد بازدید: 3689

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 25 فروردين 1392-1:10

زارعی:استفاده از ابزارهاي دولتي در انتخابات مانعي ندارد

فرماندار میاندرود گفت:اگر مقبوليت نظام پايين باشد مشروعيت هم زير سوال خواهد رفت/نبايد اجازه دهيم كساني كه در فتنه 88 به كف خيابان آمده و حتي پس از سخنان مقام معظم رهبري از مواضع خود عقب نشيني نكردند،در انتخابات دخالت كنند


مازندنومه:ذات الله زارعي در مراسم توديع و معارفه سرپرست جديد بخشداري مركزي مياندرود با بيان اينكه در چند ماه آينده كشور در بوته آزمايش ديگري محك خواهد خورد،افزود: بايد با انتخابات گسترده و فراگير به دنيا بفهمانيم كه نظام اسلامي از مقبوليت بالايي بر خوردار است،چرا كه اگر مقبوليت پايين باشد مشروعيت هم زير سوال خواهد رفت.

فرماندار مياندرود با بيان اينكه جوامع با مقبوليت پايين،بسيار سست و آسيب پذير خواهندبود،افزود:مشروعيت از طريق مقبوليت و مقبوليت هم با حضور و مشاركت مردم در سرنوشت سياسي كشور رقم خواهد خورد.

وي ادامه داد:هر جايي كه مردم احساس كردند به حضور آنها نياز است در صحنه حاضر شدند و تومار فتنه و توطئه را در هم پيچيدند.

 زارعي از بصيرت به عنوان عامل خلق حماسه سياسي ياد كرد و گفت:درك بالاي مردم از موقعيت حساس كشور و انقلاب باعث خلق حماسه عظيم ديگري در تاريخ سياسي كشور خواهد شد و اين حضور بايد در سالي كه مقام معظم رهبري خواستار مشاركت عظيم و گسترده مردم شدند بسيار پررنگ تر باشد.

وي ابراز داشت:حماسه سياسي مقدمه حماسه اقتصادي است و انتخابات پرشور و حضور مردم باعث مي شود تا حماسه اقتصادي موثرتري رقم بخورد.

 فرماندار مياندرود با اشاره به حوادث تلخ پس از انتخابات سال 88 افزود:عده اي ناآگاه حماسه عظيم مشاركت 40 ميليوني مردم در انتخابات را به كام مردم تلخ كردند و اين در حالي بود كه اين حضور گسترده مي توانست عمق نفوذ و اقتدار ايران در مجامع بين المللي را بيشتر از قبل كند و كشور را در بهترين موقعيت و تراز فرامنطقه اي و جهاني قرار دهد.

 وي ادامه داد:نبايد اجازه دهيم كساني كه در فتنه 88 به كف خيابان آمده و حتي پس از سخنان مقام معظم رهبري از مواضع خود عقب نشيني نكردند،در انتخابات دخالت كنند و قطعا راه نفوذ اين افراد بسته خواهد شد.

این مسئول برگزاري پرشور انتخابات و صيانت از آرای مردم را يكي از اصلي ترين وظايف مجريان برگزاري انتخابات عنوان كرد و گفت: جهت ايجاد شور و نشاط انتخاباتي استفاده از ابراز هاي دولتي مانعي ندارد، چرا كه بايد تلاش كرد تا انتخابات به شكل گسترده و سالم برگزار شود.

زارعي با بيان اينكه موقعيت شناسي و زمان شناسي مردم در رقم خوردن اين حماسه عظيم بسيار موثر است تاكيد كرد:در طول اين سال ها مردم همواره ثابت كردند كه از مسئولان جلوترند و در انتخابات آينده نيز اين هوشياري و تيزبيني بار ديگر به اثبات خواهد رسيد.

*نيامده ام شق القمر كنم

در این مراسم زارعی از زحمات محمد اسفندياري -معاون فرماندار و سرپرست بخشداري مركزي- قدردانی کرد و گفت: به عهده داشتن دو مسئوليت بزرگ بسيار سخت است.

وی ادامه داد:امروز پرچم به دست عزيز ديگري سپرده مي شود كه او هم خود هم ريیس شوراست و هم تعامل سازنده با دهياران دارد.

 وي گفت:مياندرود و بخش مركزي ظرفيت هاي قابل توجهي دارد كه هر قدر بيشتر تلاش كنيم همان اندازه درجهت توسعه و تعالي شهرستان پيشرفت خواهيم داشت.

اسفندياري-معاون فرماندار مياندرود- در اين مراسم اظهار داشت:تكريم ارباب رجوع،رعايت عدالت و دستگيري از محرومان در طي اين دو سال همواره در دستور كار بنده بوده است و اعتقاد دارم كه نظام اسلامي از آن محرومان است.

 وي با اشاره به كوتاهي هاي انجام شده در تمامي ادوار در حق مياندرود گفت:مياندرود تنها در ظاهر سبز است و محروميت در تمام ابعاد و در روستاهاي بخش مركزي موج مي زند.

 اسفندياري به مشكلات عمده روستاها در بخش تامين آب شرب و جمع آوري پسماند اشاره كرد و گفت: اين مشكلات كماكان پابرجاست و بنده نتوانستم در طول اين دو سال تمام اين مشكلات را حل كنم.

عباس غفوري سرپرست جديد بخشداري مركزي هم در سخنان كوتاهي عنوان كرد:بنده براي پست و مسئوليت به اينجا نيامده ام و انگیزه ام تنها خدمتگزاری است.

وي گفت: نيامده ام شق القمر كنم و تمام مشكلات را حل کنم،بلكه تمام توان خود را در راستاي خدمت به مردم به كار خواهم بست.


  • چهارشنبه 28 فروردين 1392-0:0

    مدیران اینگونه برای انتخابات، حاضرند.

    • چهارشنبه 28 فروردين 1392-0:0

      آقای مسوول لطف کنه بگه برابر کدوم قانون، استفاده از ابزارهاي دولتي در انتخابات مانعي ندارد.


      ©2013 APG.ir