تعداد بازدید: 3913

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 26 فروردين 1392-22:34

کرایه تاکسی 50 تومان گران تر می شود،اما بعد از مصوبه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ساری گفت:در حال حاضر کرایه تاکسی های دورن شهری افزایش نیافته است/زمان اجرای مصوبه شورا بستگی به مصوبه فرمانداری ساری و استانداری دارد/مردم موارد تخلف را اعلام کنند

 


مازندنومه،اعظم کردان:این روزها خبرهایی از افزایش کرایه های تاکسی درون شهری ساری به گوش می رسد.

با وجود اینکه افزایش کرایه ها هنوز اعلام نشده،برخی راننده ها از مسافران کرایه های اضافی دریافت می کنند.

احمد گوران -مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ساری- در مورد افزایش کرایه تاکسی های درون شهری گفت: در آخرین جلسه شورا که در روزهای پایانی سال 91 برگزار شد، افزایش نرخ تاکسی تصویب و اکنون منتظر مصوبه فرمانداری و استانداری مازندران هستیم.

 وی تاکید کرد: تا زمانی که فرمانداری و استانداری مصوبه افزایش کرایه را تایید نکند کرایه های تاکسی افزایش نخواهد یافت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ساری، در پاسخ به سوال ما مبنی بر اینکه چه میزان و در چه زمانی کرایه ها افزایش می یابد، تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورا، 500ریال به مبلغ کرایه ها افزوده می شود و زمان اجرای آن بستگی به مصوبه فرمانداری ساری و استانداری دارد.

گوران تورم و گران شدن اجناس به ویژه لوازم یدکی خودروها را علت اصلی افزایش کرایه ها دانست و اظهارداشت: در صورت تصویب نهایی از سوی فرمانداری ساری و استانداری، میزان کرایه ها در مسیرهای مختلف درون شهری کتبی به راننده ها ابلاغ می شود.

وی با بیان این که با رانندگان خاطی برخورد می شود،ادامه داد: رانندگان نیز موظفند این ابلاغیه را در جایی که در معرض دید مسافران باشد، نصب کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ساری با تاکید بر اینکه بازرسان این سازمان بر عملکرد رانندگان نظارت دارند، افزود: مردم می توانند مواردی نظیر افزایش خودسرانه کرایه ها را به بازرسان و نمایندگان تاکسی رانی اطلاع دهند.


  • يك روستاييپاسخ به این دیدگاه 2 0
    چهارشنبه 28 فروردين 1392-0:0

    آقاي گوران بايد اعلام مي كرد اگر يك راننده يافتيد كه 50 تومان اضافه نگرفت معرفي نمائيد، بسيار عاقلانه تر بود.

    • سه شنبه 27 فروردين 1392-0:0

      پروژه نصب GPS در تاکسی ها که یادتان نرفته آقای مدیر ؟ چند تا از تاکسی ها نصب کرده اند و چقدر پول گرفت سازمان از راننده های بیچاره ؟


      ©2013 APG.ir