تعداد بازدید: 3803

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 27 فروردين 1392-20:39

مديريت شهري ساري به تحول اساسي نیاز دارد-برزگر

در حوزه انتخابیه ساری،در روز دوم ثبت نام علاوه بر حسين برزگر،محمد حسين مهرانفر عضو سابق شوراي شهر ساري، همت محمدنژاد، سيد داوود ميرفضلي، كوروش يوسفي ساداتي و تعدادي ديگر با مراجعه به فرمانداري آمادگي خود را براي شركت در رقابت‌هاي انتخابات 24 خرداد اعلام كردند.


مازندنومه:صبح امروز حسين برزگر عضو هيات مديره خانه مطبوعات مازندران و مدرس دانشگاه پيام نور و علمي كاربردي به اتفاق جمعي از اهالي رسانه و دانشگاه با حضور در فرمانداري ساري براي شركت در انتخابات چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر ساري ثبت نام كرد.

وي پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاري سال جاري، تنوع و تكثر نامزدها و حضور سلايق مختلف در انتخابات را از عوامل موثر در مشاركت حداكثري عنوان كرد و افزود: انتخابات شوراها مي‌تواند به افزايش مشاركت اجتماعي شهروندان منجر شود.

برزگر از رسانه‌ها خواست تا زمينه‌هاي انتخابات آگاهانه مردم را فراهم نموده و نسبت به تبيين نيازمندي‌ها و مطالبات مردم در حوزه شهر و روستا با رويكرد علمي و كارشناسي عمل كنند.

 اين مدرس دانشگاه خاطرنشان كرد: مديريت شهري ساري نيازمند به تحول اساسي است و يكي از اصلي‌ترين راههاي تحقق اين خواسته انتخاب اعضاي كارآمد، مطلع، متخصص و فرهيخته در شوراي شهر ساري است.

گفتني است در روز دوم ثبت نام علاوه بر حسين برزگر، محمد حسين مهرانفر عضو سابق شوراي شهر ساري، همت محمدنژاد، سيد داوود ميرفضلي، كوروش يوسفي ساداتي و تعدادي ديگر با مراجعه به فرمانداري آمادگي خود را براي شركت در رقابت‌هاي انتخابات 24 خرداد اعلام كردند.


  • شنبه 31 فروردين 1392-0:0

    برای آشنایی با آقای برزگر به شما دوستان پیشنهاد می کنم به وبسایت رسمیش که زندگی نامه خودشون رو تو اون آوردن مراجعه کنین.ملاک صلاحیت با پول خرج کردن بدست نمیاد باید واقعیت ها رای داد.

    www.h-barzegar.ir

    • پنجشنبه 29 فروردين 1392-0:0

      با آرزوی موفقیت آقای برزگر

      • پنجشنبه 29 فروردين 1392-0:0

        ا؟ برزگر اینه؟ جون من بهش بگید ولمون کنه. با اس ام اس هاش اعصابمون رو بهم ریخته. تازه خبر فوری هم بهمون میده!!!

        • حسین برزگرپاسخ به این دیدگاه 0 0
          چهارشنبه 28 فروردين 1392-0:0

          با انتخاب برزگر، ساری رو متحول کنید :D

          مازندنومه خوب تبلیغ میکنی برای سردار برزگر ها!!

          • فريده يوسفيپاسخ به این دیدگاه 0 0
            چهارشنبه 28 فروردين 1392-0:0

            با آرزوي موفقيت آقاي برزگر!


            ©2013 APG.ir