تعداد بازدید: 2563

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 28 فروردين 1392-15:52

سردرگمی 7 ساعته/کسی پاسخگو نیست

سردرگمی دانشجویان عمره گذار در فرودگاه ساری/کاروان دانشجویان عمره گذار به شماره پرواز 1592 از ساعات ابتدایی صبح چهارشنبه در فرودگاه ساری حضور یافته و کلیه تشریفات مربوط به پرواز را گذرانده اند، با تاخیری بیش از 7 ساعت مواجه شدند.


مازندنومه:کاروان دانشجویان عمره گذار دانشگاه های استان مازندران که قرار بود 8:20 صبح چهارشنبه، فرودگاه ساری را به مقصد جده عربستان ترک کنند به دلیل ناهماهنگی ناوگان هوایی با تاخیری بیش از 7 ساعت در فرودگاه ساری سردرگم ماندند.

به گزارش خبرنگار ما مسئولان فرودگاه علت این تاخیر را نقص فنی هواپیمای شرکت ایران ایر اعلام کرده اما تاکنون اقدامی برای پرواز جایگزین صورت نگرفته است.

 این در حالی است که قرار بود امروز به عنوان نخستین روز اعزام کاروان دانشجویان حساب شود که با این شرایط در خوشبینانه ترین حالت ممکن این کاروان ساعت پایانی شب وارد فرودگاه جده و از آنجا به مقصد مدینه منوره حرکت خواهد کرد.

در سالن انتظار این فرودگاه هیچ گونه امکانات رفاهی در خصوص اسکان موقت مسافران وجود ندارد و سیستم گرمایش آن نیز با مشکلاتی مواجه است.

 لازم به یادآوری است دانشجویانی که در کاروان حضور دارند از استان های مختلف کشور بوده که از شب گذشته خود را به فرودگاه ساری رسانده اند که سرنوشت این پرواز تا کنون نامشخص است.


  • يکشنبه 1 ارديبهشت 1392-0:0

    دانشجویان فوق ساعتها قبل از پرواز خود را از نقاط مختلف کشور به فرودگاه ساری رسانده تا به سرزمین وحی اعزام شوند. سئوال من این است فرودگاهی که توسط چندین اداره مختلف ( نیروی انتظامی : انتظامات فرودگاه ، گذرنامه ، مواد مخدر و..، سپاه : امنیت پرواز ، شرکت های مختلف هواپیمایی ، اداره کل فرودگاهها ، خدمات پروازی ) و هزار و یک تشکیلات من دراوردی وجود دارد چرا نباید کسی پاسخگوی این دآینده سازان مملکت باشد. اگر نظارتی نیست خدایش تعطیلش کنید بروید.

    • پنجشنبه 29 فروردين 1392-0:0

      اساساً در فرودگاه های ایران سردرگمی زمانی باید پیش بیاید که طیاره ای بدون تاخیر و سر ساعت معین به پرواز در بیاید. ما که با تاخیرهای هواپیمایی ایران هماهنگ هستیم و اگر پروازی بدون تاخیر باشد تمام برنامه های زندگی ما دچار سردرگمی می شوند.

      لفظ قلم حرف زدن هم بد نیست. حس مدیر کلی و این جور چیزها می دهد به ما. البته پست ریاست جمهوری چندسالی است که در قالب «این جور چیزها» یعنی پست های الزاماً لفظ قلم حرف بزن قرار ندارد. یعنی از سال 84 تا همین امروز و نهایتاً تا 12 مرداد امسال. البته شاید. به همین دلیل از همین جا رسماً و مستقلاً و اساساً و قطعاً و با خیلی از تنوین های دیگر کاندیداتوری خود را برای یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام می کنم. همین الان به ذهنم خطور کرد که من هم می توانم احساس وظیفه کنم و هر کس که احساس وظیفه کند می تواند کاندیدا شود و هر کس هم که کاندیدا شود می تواند رای بیاورد. ما در عصر احتمال به سر می بریم!!!

      ضمناً، در تمام شهرستان های کشور و خارج از کشور و ادارات دولتی و غیر دولتی نمایندگی رسمی می پذیریم. شاید روزی به دردمان بخورد. سپاسگزارم که به کاندیدای محبوبتان رای می دهید. وعده ما جشن پیروزی پس از انتخابات.

      پس از اینم بیش از این اندیشه مردم بوَد...


      ©2013 APG.ir