تعداد بازدید: 4598

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 29 فروردين 1392-7:50

فرماندار قائم شهر:11 نفر عضو شورا می شوند

ثبت نام 118 نفر در قائم شهر/118 نفر تاکنون برای انتخابات در2 شهر قانم شهر و ارطه و روستاهای بخش مرکزی شهرستان ظرف 3 روز ثبت نام کردند.


مازندنومه،خبر ارسالی روابط عمومی فرمانداری قائم شهر:علی پیرفلک در سومین روز از ثبت نام داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با اشاره به اینکه مراحل اجرائی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از بیست و یکم فروردین آغاز شد، اظهارداشت: ثبت نام داوطلبان در 25 مرکز پیشخوان دولت در شهر و 32 مرکز آی سی تی در روستاها درحال انجام است.

 
فرماندار قائم شهر با اشاره به اینکه تاکنون، 118 نفر در شهر و روستای قائم شهر ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد 42 نفر در شهرهای قائم شهر و ارطه  و همچنین 76 نفر در بخش مرکزی اقدام به نام نویس کردند.
 
وی تعداد ثبت نام شدگان قائم شهر را 26 نفر اعلام و اذعان داشت: از این تعداد 14 نفر نهایی و 12 نفر  در مرحله پیش ثبت نام قرار دارند.
 
رئیس ستاد انتخابات شهرستان قائم شهر همچنین تعداد ثبت نام شدگان شهر ارطه را 16 نفر اعلام کرد که از این تعداد 7 نفر نهایی و 9 نفر پیش ثبت نام کردند.

 
پیرفلک با اشاره به اینکه زمان ثبت نام نهایی داوطلبان از 26 فروردین تا یک اردیبهشت سال جاری است، اظهارداشت: مشخصات ثبت نام شدگان نهایی توسط هیات اجرائی به مراکز 4 گانه برای استعلام و تایید ارسال می شود که پس از پاَسخ این مراکز، برای انجام مراحل بعدی اقدام خواهد شد.
 
وی بیان کرد: در قائم شهر با توجه به جمعیت 196 هزار و 500 نفر ، 11 نفر اعضای شورای شهر و در شهر ارطه 5 نفر انتخاب می شوند.
 
پیرفلک با اشاره به تشکیل 11 کمیته برای برگزاری انتخابات شهر و روستا گفت: برای برگزاری انتخابات سالم، عادلانه ،قانونمند و ایجاد زیرساخت های لازم برای حضور پرشور ومشارکت مردمی تمهیداتی اتخاذ شد.

  
رئیس ستاد انتخابات قائم شهر از برآورد حدود 200 شعبه اخذ رای برای شهر و روستا خبر داد و افزود: زمان تبلیغات چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از 16 خرداد بمدت یک هفته می باشد.



    ©2013 APG.ir