تعداد بازدید: 2726

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 29 فروردين 1392-12:17

رجبی:تنها کشوری که سلامت انتخابات دارد،ایران است

فرماندار نکا گفت:دشمن آگاهانه،خواهان برگزارنشدن انتخابات،حضور نیافتن مردم پای صندوق های رأی و یا برگزاری انتخاباتی مطابق میل شان است/تنها کشوری که می توان قسم خورد، سلامت انتخابات دارد،اینجاست/کسانی که دردوره های قبل بداخلاقی کردند، هنوز هم اتیکت دارند و انگشت نمای مردم اند/23 نفر درحوزه شهری و 127 نفر در حوزه روستایی نکا نام نویسی کردند.


مازندنومه،سیده نصیبه دوستدار:علی رجبی-فرماندارنکا- در نشست اعضای شورای مرکزی روابط عمومی این شهرستان اظهار داشت: امروزه شاهدیم که حماسه سیاسی را جلوتر از حماسه ی اقتصادی به میدان می آورند.

وی با اشاره به انفجار بمب درمسابقات امریکا،عکس العمل و رسانه ای کردن آن و اعلام انزجار از تروریسم را قابل تأمل خواند و گفت: روزانه تعداد زیادی از مردم بی گناه فلسطین و عراق و سوریه و... به خاطر جاه طلبی های استکبار، جان شان را ازدست می دهند؛ این درحالیست که کشورهای اروپایی و آمریکایی، خود مرکز و عاملان ترورهستند که دیدار اخیر اوباما با سران منافقان، خود گواه این مطلب است.

رجبی با تأکید براینکه دشمن آگاهانه،خواهان برگزارنشدن انتخابات، حضور نیافتن مردم پای صندوق های رأی و یا برگزاری انتخاباتی مطابق میل شان است،گفت: مردم باشعور و حضورگسترده خود، می توانند نقشه های شان را نقش برآب کنند.

*خبرنگاران معلمان سیارند

این مسئول حضور و نقش خبرنگاران را در هرچه بهتر برگزارشدن انتخابات مهم خواند و گفت: خبرنگاران معلمان سیارند که با اطلاع رسانی ، مشاوره دادن و ارائه طرح، درانتخابات می توانند، نقش ایفا کنند.

وی برپائی انتخابات سالم را از اهداف مهم و اساسی دانست و اظهارکرد: تنها کشوری که می توان قسم خورد، سلامت انتخابات دارد،اینجاست.

مقام ارشد دولت در شهرستان نکا،توضیح و تشریح روند برگزاری انتخابات، توسط متولیان و اربابان رسانه را خواستارشد و گفت: تاکنون کسی نیامده روند انتخابات را توضیح دهد، چه بسا مردم حق دارند از چند و چون برگزاری انتخابات آگاهی داشته باشند تا با اعتمادهرچه تمام تر،پای صندوق های رأی حضور یابند.

*آنهایی که بداخلاقی کردند، رفتند

وی به کاربردن شعارهائی همچون تقلب انتخاباتی را حربه دشمن در راه رسیدن به اهدافش خواند و گفت: چطورمی شود که تمام روند اجرای طرح بزرگ انتخابات، به طورصد درصد با مردم باشد و همین مردم، ناظر و حاضر پای صندوق های رأی باشند و باز، تقلبی صورت گیرد؟

فرماندار نکا تأکید کرد: این انتخابات هم همچون حماسه های دیگر می آید و می رود، آنهایی که بداخلاقی کردند، رفتند و کسانی که دردوره های قبل بداخلاقی کردند، هنوز هم اتیکت دارند و انگشت نمای مردم اند.

*158 صندوق پیش بینی شده است

رجبی با یادآوری کمبود امکانات و اعتبارات کشور، از جمله عملکرد خوب دولت را آغاز به کار آسفالت 6 کیلومتر جاده نکا- نیروگاه با پی گیری های مداوم مسئولان استانی وکشوری، تخصیص نخستین اعتبار حوادثی جاده هزار جریب-نکا با مبلغی بالغ بر 5/1 میلیارد تومان درآینده نزدیک، و همچنین رفع مشکل منطقه پرخطرعباس آباد- نکا عنوان کرد.

وی تصریح کرد: تاکنون حدود 23 نفر ازنامزدها درحوزه شهری نام نویسی کردند که از این تعداد، 7 نفر زن و بقیه مرد هستند.

این مسئول ادامه داد: درحوزه روستا هم 127 نفر نام نویسی کردند که از این تعداد تنها 2 نفر از بانوان هستند.

فرماندارنکا با اعلام این مطلب که در این دوره، انتخابات در دو بخش مرکزی و هزار جریب نکا به شکل مستقل و مجزا برگزارمی شود،تأکیدکرد: امسال همه پروسه ها حتی صورت جلسه در رایانه انجام می شود که در این راستا 158 صندوق برای شهرستان پیش بینی شده است.


  • يکشنبه 1 ارديبهشت 1392-0:0

    خا

    • يکشنبه 1 ارديبهشت 1392-0:0

      سلام

      آقای صادقی لطفا آیکونهای اینترنتی مانند خنده و گریه و غش کردن از خنده و امثالهم را در نظر نوشتن بگذارید... ؟!!!!!!!!!!!


      ©2013 APG.ir