تعداد بازدید: 3117

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 29 فروردين 1392-21:50

باقری لنکرانی:کسانی که می‌آیند شفاف باشند

وزیر سابق احمدی نژاد در ساری از مانور تبلیغاتی در استادیوم 100 هزارنفری و اهدای نشان به مشایی و استیضاح وزیران انتقاد کرد/ یک عده به دنبال رای آوردن فردی خاص هستند که همان فرد مورد نظرشان معرفی شود/عده ای در انتخابات به دنبال این هستند تا ماجرا جویی هایی به وجود بیاورند+عکس


مازندنومه:همایش حماسه سیاسی ، گفتمان امام و انقلاب عصر پنج شنبه با حضور کامران باقری لنکرانی-وزیر سابق بهداشت و عضو جبهه پایداری- در مسجد شکوهی ساری برگزار شد.فرازهای مهم اظهارات لنکرانی در پی آمده است:

- عده ای در انتخابات به دنبال این هستند تا ماجرا جویی هایی به وجود بیاورند که حماسه حضور مردم شکل نگیرد .

-برخی به جای اینکه دست به دست هم دهند تا از ظرفیت های کشور برای حل معضلات استفاده کنند، به دنبال نامزدشدن این و آن هستند.

- برخی مسئولان به جای دقت در وظایف خود کارهایی می کنند که در حیطه وظایف آن ها نیست و این خیلی بد است که از ابزاری که برای خدمت دارند، به جای حل معضلات مردم،برای مبارزات انتخاباتی استفاده شود. این مسائل بسیار تلخ است؛ چه آن گروه هایی که در ورزشگاه100هزار نفری اقدام به برگزاری مانور تبلیغاتی می کنند و چه اهدای نشان و مدال به دوستان و یا استیضاح وزیر و معطل کردن کشور ملت ایران.

-دشمن در ترویج انحراف در عقیده ها، از هیچ تلاشی خودداری نکرد و برخی افراد هم در داخل کشور به این انحرافات دامن زدند.

- یکی از این مشکلات ما در حوزه اقتصاد است، اقتصاد کشور مبتنی بر نفت است و برای فروش آن به بیگانگان وابسته هستیم. اگر این وابستگی رابه حداقل برسانیم، می توانیم خواسته های خود را تامین کنیم.

-با اخبار و شواهدی که در دست داریم یک عده به دنبال رای آوردن فردی خاص هستند که همان فرد مورد نظرشان معرفی شود.

- ما مشکلی با کاندیداها نداریم، فقط کسانی که می‌آیند شفاف باشند، هر کسی در این صحنه می‌تواند وارد شود. آن‌چه مورد نگرانی است این است که انسان حرف دلش را نزند و شفاف نباشد.

- بعد از انتخابات یک سری، علیه فتنه‌گران حرف نزدند، این افتخار نیست که بعد از فتنه برادری بیاید بگوید عید است و کدورت‌ها برطرف شود و در جلسه دیگری بگوید این جنگ، جنگ نهروان بود، این شفافیت نیست.

- روزانه مراجعاتی که به درمانگاه ها دارم، همه مراجعان از اقشار ضعیف هستند.

- مهم‌ترین چیز برای مردم صداقت است. اگر یک عده بخواهند آرای خاکستری را جلب کنند، خیلی اشتباه فکر می‌کنند.

- متاسفانه برخی افراد که ما پیشینه خوبی از آنها در انتخابات 88 به یاد نداریم اکنون از نامزدهای خاصی حمایت کرده‌اند، اگر خودشان هم نامزد نشوند اما صحنه گردان هستند که باید تلاش کنیم در صحنه‌گردانی دیگران دچار تردید نشویم.

-خیلی‌ها می‌دانند حزب‌اللهی‌ها به تکنوکرات‌ها رای نمی‌دهند. نگاه بعضی‌ها به کابینه، نگاه شرکت سهامی است ما این نگاه را به کل غلط می‌دانیم.

- وزیری که به عنوان نماینده گروه و دسته سیاسی بیاید به جای اینکه منافع مردم را پیگیری گند به دنبال منافع حزب و گروه خود است.

-یکی از تغییرات خوبی که در دولت نهم اتفاق افتاد حلقه مدیریتی که از یک جمع خارج نمی‌شد، شکسته شد.دولت اصلاحات و سازندگی درون این حلقه مدیریتی بودند.به دنبال این هستیم در دولت یازدهم این حلقه را وسیع‌تر کنیم.

*حرف‌های مشایی،حرف‌های ملی‌گرایانه است

 به گزارش مازندنومه،در این میتینگ،حجت‌الاسلام نبویان-عضو شورای مرکزی جبهه پایداری مازندران- هم سخنرانی کرد که مهم ترین فرازهای اظهارات او در زیر می آید:

 -از تشکیل جبهه پایداری حدود 2 سال می‌گذرد، ما افتخار می‌کنیم به احمدی‌نژاد رای دادیم، الان هم پشیمان نیستیم.

-سال 84 به چه کسانی می‌خواستید رای بدهید؟ به معین یا به هاشمی؟ افرادی که حزب تشکیل می‌دهند رهبری گفته تشکیل حزب این‌ها حرام است، این‌ها لیبرال دموکرات‌ها هستند.

- خانواده هاشمی اغتشاش‌گر است، باید به این‌ها رای می‌دادیم؟ سال 88 به چه کسی می‌خواستیم رای دهیم؟ به موسوی؟ موسوی که انگلیس و اسرائیل و آمریکا از او دفاع کردند؟

-اصلاح‌طلبان یک خوبی شیطانی دارند که ما نداریم. فکر و رفتار خاتمی فاسد است، او خائن است،چراکه بعد از انتخابات،پیش موسوی رفت و گفت هیچ تقلبی صورت نگرفت اما باز کاری کردند که ما بعد از حوادث انتخابات 30 کشته داشته باشیم.

- ما هم خوبی‌های احمدی‌نژاد را می‌گوییم و هم بدی‌ها را . فکر احمدی‌نژاد تحت تاثیر مشایی است.

- برای ما شاخص‌ها مهم هستند نه افراد. هر کسی از این شاخص‌ها جانانه پیروی کند ما طرفدارش هستیم و اگر پیروی نکند ما از او انتقاد می‌کنیم.

- حرف‌های مشایی حرف‌های ملی‌گرایانه است. وقتی علمای اسلام می‌گویند فکر مشایی باطل است، او چرا به این موضوع گوش نمی‌کند؟ آیا شما قبول می‌کنید من روحانی در بحث فیزیک دخالت کنم؟ مشایی چه‌طور به خود اجازه می‌دهد در بحث اسلام‌شناسی و خداشناسی دخالت کند؟ فاصله‌ای بین جریان انحرافی و با اصلاح‌طلبان نمی‌بینیم، این‌ها دنباله‌رو همان حرف‌ها هستند.


  • رضاتهرانیپاسخ به این دیدگاه 0 1
    يکشنبه 1 ارديبهشت 1392-0:0

    جناب آقای نبویان،عضوجبهۀ پایداری مازندران!نمیدونم عضو گیری احزاب به چه صورتی انجام میگیره،ولی من مطمئنم اگه رأی گیری با سازو کاری درست انجام میگرفت،شما عضو شورای مرکزی نبودید.مؤمن خدا،توئی که لباس مقدس روحانیت برتن داری،آیت الله حسن زادۀ آملی،بااینکه روحانی هستن ولی در علوم دیگری چون فیزیک صاحب نظر.این چه مثالیست که میزنید،چون من روحانی ام پس در علوم دیگر اظهار نظر نکنم!!کاری به درست و غلط طرز فکر اشخاص ندارم،ولی میدونم هرکسی میتونه با مطالعات گسترده و شاگردی علما،مجتهدین به دانایی علوم اسلامی برسه،بابت اظهار نظرتون خیلی،تأسف خوردم.از یک طرف میگید،طرفدار احمدی نژادم و از اینکه به او رأی دادم پشیمان نیستم،حتی افتخار هم میکنید!!رهبری چند بار در مورد مشائی به ایشون تذکر دادن؟درمورد معاون اولی این آقا،اگه رهبری ورود نمیکردن،الآن بقول شما،با آمریکائیها و اسرائیلیها دور یک میز نشسته بودیم.داستان مراسم قرآنی با رقص رو که فراموش نکردین؟باز خدا پدرومادر دکتر لنکرانی رو بیامرزه،با انصاف تر از شماست. پایدار باشی.(مازندنومه عاشق بی طرفیتم!!)

    • شنبه 31 فروردين 1392-0:0

      وابستگان به سلطنت طلبان هم حق دارند در مورد افراد بزرگ و بلند مرتبه و محبوبی مثل خاتمی اینگونه سخن بگویند؟ حقیقتا باید گریه کرد که افراد مثل این آقا که وابستگی خانوادگی و پدری ایشان خیلی بدتر از کار کردن با فرح پهلوی است اجازه دارند در مورد یاران امام اینگونه یاوه بگوید آنوقت فرزند فاضل و با تقوای امام هیچ رسانه ای نداشته باشد

      • جمعه 30 فروردين 1392-0:0

        هلو، عزیزم، حالت چطوره (:

        • جمعه 30 فروردين 1392-0:0

          فکر و رفتار خاتمی فاسد است؟؟!!عجــــب !!!!


          ©2013 APG.ir